Влади2 0 #1 Публикувано 10 Април, 2017 Здравейте колеги!От един месец съм собственик на Сивик 6,1.6,116к.с.D16W3.Същата е с АГУ Ланди Ренцо.На всеки 20-30км.светва чека при палене.След като прехвърли на газ чека гасне.Пробвах да я карам само на бензин след чистене на грешката(махане на 7.5А бушон за около 10 век.)и пак същото.Моля за съвет как да се справя с този проблем.Някак си не върви на всеки 20-30 км.да вадя бушона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #2 Отговорено 10 Април, 2017 (Редактирано) провери каква грешка дава ,да знаем какво да търсим, http://www.ej9.ru/art/errors/ в дясно под жабката трябва да има две букси тази която е двупиновата с един кламер я укъси дай на контакт и виж чекът колко къси и дълги пресветвания ще направи. Това е номер на грешката. http://www.ej9.ru/art/errors/ Редактирано 10 Април, 2017 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #3 Отговорено 10 Април, 2017 (Редактирано) Буксата е само една(черна).А и трябва да изчакам да светне пак чека.Сутринта направих същата операция с предпазителя. Искам да кача снимка на буксата,но нещо се затруднявам Аз си мисля, че е от газовата, защото не е ГИ Редактирано 10 Април, 2017 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 10 Април, 2017 Нямаш кой знае колко опции,без да отидеш на диагностик или газаджия.Ако знаеш дали е бедна или богата сместа, можеш да врътнеш кранчето на тройника в правилната посока и с проба-грешка да установиш положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #5 Отговорено 10 Април, 2017 Интересното е, че свети на бензин,като прехвърли на газ гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 10 Април, 2017 Къде е това Ветрен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #7 Отговорено 10 Април, 2017 Къде е това Ветрен?Пазарджик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 10 Април, 2017 Потърси някой майстор в Пловдив.Предполагам, че проблема ще се изчисти лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #9 Отговорено 10 Април, 2017 Ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #10 Отговорено 10 Април, 2017 Щом на газ не свети чека а на бензин свети,има два варианта: 1.Газаджиите са монтирали OBD емулатор дето трие грешките.Аз им викам чистачки на грешки.Не го зная този Сивик с какви протоколи е. 2.Газаджиите са сложили реле което прекъсва кабела на лампата като е на газ колата. И в двата случая си трябва диагностика от диагностик,а не от компютър! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #11 Отговорено 12 Април, 2017 Щом на газ не свети чека а на бензин свети,има два варианта: 1.Газаджиите са монтирали OBD емулатор дето трие грешките.Аз им викам чистачки на грешки.Не го зная този Сивик с какви протоколи е. 2.Газаджиите са сложили реле което прекъсва кабела на лампата като е на газ колата. И в двата случая си трябва диагностика от диагностик,а не от компютър! иии кои е казал за компютар колеги ако сте разрешили проблема пишете де да се знае то само да се пита ,нали Буксата е само една(черна).А и трябва да изчакам да светне пак чека.Сутринта направих същата операция с предпазителя. Искам да кача снимка на буксата,но нещо се затруднявам Аз си мисля, че е от газовата, защото не е ГИ 40000км със обикновена газова и за сега всичко си е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 12 Април, 2017 С кое всичко е наред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #13 Отговорено 13 Април, 2017 Колеги проблема е решен.Ходих на диагностика.Грешка 45.Идва от обикновената АГУ.Трябва да се смени с ГИ.Мнението на диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 13 Април, 2017 Има начин да се настрои обикновена АГУ правилно ,но ефекта е временен. 1.Настройва се на празен ход с конкретните консуматори така ,че тримовете да са +/- 5 % 2.Настройва се се в движение на 3000 об по същия принцип 3.запомня се разликата в болчетата на изпарителя от двете настройки 4.Оставят се настройките в средно положение От тук в зависимост от стила на каране и % градско/извънградско се прави корекция в дадената посока,докато сместа се вкара в прозореца на несветване на чека за съответния автомобил. Адекватната настройка е временна ,докато се зареди калпава газ или се изпече изпарителя и си промени характеристиките. Настройката се променя и от въздушния филтър и влажността на въздуха. Тук вече неизвестните фактори станаха много,което води до извода ,че няма как да се направи дълга настройка за голям период от време,освен един голям компромис в определен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади2 0 #15 Отговорено 13 Април, 2017 (Редактирано) Ок.БлагодаряБлагодаря на всички които се включиха.Весели празници! Редактирано 13 Април, 2017 от dindin Предишно мнение не се цитира. Не се пускат две мнения 1 след друго, а се редактира предходното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #16 Отговорено 15 Април, 2017 С кое всичко е наред? С кое всичко е наред? наред е МАРКОНИ с това че съм минал 40000км със обикновена АГУ И СЪМ НЯМАЛ ПРОБЛЕМИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 17 Април, 2017 Като минаваш преглед, накарай техника да ти покаже смесите в различни обороти без натоварване.За същите режими с натоварване ще се досетиш.Примерно на климатик,фарове и включен нагревател на задния джам .Ако оборотите не мръднат от бедна или богата смес ще ме изненадаш. Вариант 2...караш в дъжд,филтъра ти се мокри.Колата върви ,много,но като изключиш от скорост гасне....Иначе нямаш проблеми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове