Радостин Георгиев 5 #1 Публикувано 7 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Вчера ходих за реглаж на клапани при един майстор и при проверката, разтоянията бяха доста малки, но все пак ги регулира по тези параметри INTAKE 0.21 – 0.25 mm EXHAUST 0.28 – 0.32 mm .... Но след реглажа се чуват тези клапани и не знам къде точно е проблема, дали в маслото или той е объркал нещо в самата процедура. Двигателят ми е К20А4 и съм с масло 5w-30. Редактирано 7 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 7 Април, 2017 Може да са оставени по-хлабави и от там да се чуват. От този сайт може да свалиш процедурата.https://manuals.co/workshop/honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радостин Георгиев 5 #3 Отговорено 7 Април, 2017 Колега, този сайт нещо не го отварям.. Но ще го потърся . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #4 Отговорено 7 Април, 2017 Не се шашкай. По-добре малко да тракат, отколкото да са пренатегнати. Да де, може и да не тракат, но не е болка за умиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радостин Георгиев 5 #5 Отговорено 7 Април, 2017 (Редактирано) Преди и след смяната на маслото не се чуваха, но бяха натегнати на 0.18. А сега, като ги регулираха, се чуват леко и ме дразни........ Добавям, че клапаните бяха регулирани на ново и всичко е ОК. Regulacja_luzow_zaworowych_Honda_CRV_II_RD8.pdf Редактирано 7 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тигъра 1 #6 Отговорено 24 Август, 2017 Как се разбира дали са за реглаж клапаните по нещо познава ли се има ли признаци.Сложна ли е процедурата по реглажа един майстор на средно ниво ще може ли да се справи или се ходи в специализиран сервиз .Някога бях чел че след слагане на газ задължително се ходи на реглаж .Аз не правя нищо което не е наложително или препоръчително защото караме коли на по 10-15 г и на по 300 000 и нагоре километри и не е нужно да си наливаме парите в безцелни ремонти по добре да си купя хубави гуми от колкото да ги давам за глупости лично мое мнение. Ако някой има мнение по въпроса да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #7 Отговорено 24 Август, 2017 Значи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тигъра 1 #8 Отговорено 24 Август, 2017 (Редактирано) Мерси полезна информация за мен. Редактирано 25 Март, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове