Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, не намерих тема/мнения за конкретно този двигател. Някой обаче беше споменал, че ГИ на F-двигатели не бива да се слага. Това доколко е вярно? Ако няма нищо подобно, каква уредба бихте препоръчали (търся минималната цена, при която няма да имам постоянно проблеми) и кой/къде да я монтира? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли посочил конкретното мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Коментирам първия линк.Темата е 2009 година.Никъде в темата не става въпрос за модерен ГИ.

Специалиста,който има тежест в разискванията е Омбре и споменаването на главите тогава е имало резон.Не мога да се съглася със статистиката за поведението на серията,поради куп причини ,които няма да описвам тук.

В момента големите фирми имат списък с конфузни мотори и сред тяк не е F-серията ,а К-серията.

Като заключение ще кажа ,че и това не е вярно и съм го доказал с повече от 30 монтажа.

Много по-важно е за мотора е качеството на маслото,пробега му за смяна,регулирането на хлабините,настройките на ГИ и избягване на бедните смеси,което 2009 година беше само илюзия.

 

Коментирам втората тема.

Един приятел на мой приятел.....

Вие сериозно ли?

В момента има хиляди недоволни клиенти от монтаж на ГИ и ще продължава да е така,докато сульо и пульо монтира газ,без да знае защо се въртят буталата.

Гарантирам ,че всеки двигател на Хонда ще пострада при некадърна работа на инсталатора и настройчика....

 

Модерните системи с ОБД обратна връзка компенсират донякъде този проблем,но и там има особености,тъй като Марките/производителите на ГИ/ интерпретират данните от бензиновия компютър по различен начин и не винаги ефекта е положителен.Затова има скъпи и евтини марки....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил, че колата ми е снижена от предишни собственици. Затова се налага да си правя сметката за товар и брой пътници. Като поразрових из нета за маса на бутилките, 50-литровите са около 20-25 кг. За 50 литра пропан-бутан ~ 27 кг. Сумарно с около 50 кг отгоре върху задния мост. Предполагам сметката е горе-долу правилна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! От това, което съм чел те съветвам да послушаш Маркони, а на газификация този двигател носи. Имаш един реглаж да направиш и качествен скрит монтаж на добра уредба. Гарантирам ти, че разликата от 200 лева в цената ще се избие от безпроблемната и работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в семейството вече F20. Скоро ще има снимки на къстъм монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...