mlntdrv 16 #1 Публикувано 30 Март, 2017 Здравейте, не намерих тема/мнения за конкретно този двигател. Някой обаче беше споменал, че ГИ на F-двигатели не бива да се слага. Това доколко е вярно? Ако няма нищо подобно, каква уредба бихте препоръчали (търся минималната цена, при която няма да имам постоянно проблеми) и кой/къде да я монтира? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 30 Март, 2017 Би ли посочил конкретното мнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #3 Отговорено 30 Март, 2017 (Редактирано) Ммда, ето 2: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31717&do=findComment&comment=295776 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31717&do=findComment&comment=295798 Редактирано 30 Март, 2017 от mlntdrv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 30 Март, 2017 Благодаря. Коментирам първия линк.Темата е 2009 година.Никъде в темата не става въпрос за модерен ГИ. Специалиста,който има тежест в разискванията е Омбре и споменаването на главите тогава е имало резон.Не мога да се съглася със статистиката за поведението на серията,поради куп причини ,които няма да описвам тук. В момента големите фирми имат списък с конфузни мотори и сред тяк не е F-серията ,а К-серията. Като заключение ще кажа ,че и това не е вярно и съм го доказал с повече от 30 монтажа. Много по-важно е за мотора е качеството на маслото,пробега му за смяна,регулирането на хлабините,настройките на ГИ и избягване на бедните смеси,което 2009 година беше само илюзия. Коментирам втората тема. Един приятел на мой приятел..... Вие сериозно ли? В момента има хиляди недоволни клиенти от монтаж на ГИ и ще продължава да е така,докато сульо и пульо монтира газ,без да знае защо се въртят буталата. Гарантирам ,че всеки двигател на Хонда ще пострада при некадърна работа на инсталатора и настройчика.... Модерните системи с ОБД обратна връзка компенсират донякъде този проблем,но и там има особености,тъй като Марките/производителите на ГИ/ интерпретират данните от бензиновия компютър по различен начин и не винаги ефекта е положителен.Затова има скъпи и евтини марки.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #5 Отговорено 31 Март, 2017 Бях забравил, че колата ми е снижена от предишни собственици. Затова се налага да си правя сметката за товар и брой пътници. Като поразрових из нета за маса на бутилките, 50-литровите са около 20-25 кг. За 50 литра пропан-бутан ~ 27 кг. Сумарно с около 50 кг отгоре върху задния мост. Предполагам сметката е горе-долу правилна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #6 Отговорено 7 Април, 2017 Здравей колега! От това, което съм чел те съветвам да послушаш Маркони, а на газификация този двигател носи. Имаш един реглаж да направиш и качествен скрит монтаж на добра уредба. Гарантирам ти, че разликата от 200 лева в цената ще се избие от безпроблемната и работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 9 Април, 2017 Имам в семейството вече F20. Скоро ще има снимки на къстъм монтаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове