goldbyrk 202 #1 Публикувано 5 Март, 2017 Преди време се появи чукане откъм задно дясно колело, след преминаване през голяма неравност. По всяка вероятност амортисьора е изтървал, макар да не е наклонена задницата. Друго, което ми направи впечатление и от което съдя, че не държи е това, че като се намирам на стръмен наклон и пусна леко по инерция на заден, а след това дръпна ръчната и задна дясна страна подскача доста нагоре. Има нещо друго, което ме притеснява обаче, появи се отскоро - когато завивам на ляво пак в задно дясно колело се чува ритмично чаткане, но не е като да опира някъде. Дали това, което се чува, може да е от лагер главината? Предстои ми скоро обслужване по ангренажа и ще ги помоля да погледнат и окачването, но преди това ми предстои дълъг маршрут, и малко ме притесняват тези нередности. На някой да му говорят нещо тия симптоми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #2 Отговорено 5 Март, 2017 Дълго време (смятай няколко години) карах с "тръгнала" задна дясна лагер главина, но чаткане нямаше. Само виене, което се усещаше по-осезаемо при скорост от 70-80 км/ч нагоре. Вдигни на крик и с ръце разклати и завърти колелото - хващаш с ръце на 180 градуса една от друга и рязко/здраво разклащаш. Пази си ръката, която се пада под колелото. Осигури колата. При сериозно заминал лагер ще го усетиш - ще има луфт, хрупане, прескачане и тракане на сачмите при въртене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 5 Март, 2017 Задницата няма да е наклонена от изтървалия амортисьор - тя , както и предницата стои на пружините . Може и той да хлопа , огледай дали е омаслен . Натисни багажника от нея страна и виж дали се люлее или се стабилизира бързо . Другото за хлопането , може биалетка или тампон . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 6 Март, 2017 Не е от тампоните, миналата година ги сменях с доста качествени такива, а проблема се появи малко след смяната им, но нямат връзка, гледал съм ги на канал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 6 Март, 2017 Те по принцип преди тотално да се скапят тези тампони ,почват да скърцат доста изнервящо -не може да не си го забелязал ако е от тях. Има вариант да не сте ги монтирали правилно - от едната страна са леко по-удебелени, тогава се скапват новите за отрицателно време. Обаче според поведението на колата ми се струват по-вероятни нещата, които писах в предния пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове