Neophyte 2 #1 Публикувано 27 Февруари, 2017 Здравейте, колеги. Вчера на едно кръстовище Акорда загасна, светнаха всички лампи и това беше. Отбих, врътнах ключа и запали. Уж беше наред после, но днес сутринта изобщо не пали. Мирише на бензин, но нито препалва, нито препалва, нищо. После ще видя телците по свещите как са, но за друго не се сещам. Дайте някаква идея, какво да гледам друго, преди да я пращам в сервиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #2 Отговорено 27 Февруари, 2017 1. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103480 2. Главно реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #3 Отговорено 28 Февруари, 2017 Днес запали безпроблемно, луда работа. Почивните дни ще сваля релето да го разгледам. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #4 Отговорено 13 Март, 2017 Здравейте, отново...днес отново направи номер! Върти без да пали, мирише на бензин, значи помпата работи. Сменям ключовете, все тая. Как мога да разбера, дали е ключа за палене? Но зелената лампа с ключе не ми мига, значи си разпознава ключа и всичко е наред там, поне така си мисля или се бъркам? Това го прави само на студено, в топло време няма проблем. Два пъти свалях релето и го презапоявах за по-сигурно, може ли нещо в самото реле да е сдало багажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #5 Отговорено 13 Март, 2017 Сега проверих, че на свещите не идва ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #6 Отговорено 13 Март, 2017 (Редактирано) Възможно е да са бобина или комутатор. Ако е комутатор, обикновено и оборотомера ще прави магарии (ще прескача, няма да работи или нещо от сорта), защото оборотомера взима сигнал именно от комутатора. Редактирано 13 Март, 2017 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #7 Отговорено 13 Март, 2017 Обортомера не е правил проблеми до сега. Днес един бакшиш м разправяше, че може да е датчик на Хол (ако съм запомнил правилно). Датчик на Колянов вал, който дава сигнал на компютъра, че се върти двигателя, за да подаде ток. Има ли нещо такова изобщо при нашите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #8 Отговорено 13 Март, 2017 Здравей колега, на коляновия вал има два датчика - ckp и tdc. В делкото има още един - cyp sensor. Можеш да им премериш съпротивлението и да го сравниш по спецификацията за твоя модел(autodata). Провери клупонга на делкото и кабелите към него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #9 Отговорено 13 Март, 2017 Сряда или четвъртък ще мога да я отворя и тогава ще пиша резултата. До тогава ще гледам клипове в тубата, за да се подготвям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове