Dimteam 1 #1 Публикувано 22 Февруари, 2017 (Редактирано) Извинявам се , че отварям нова тема за подобен проблем, ама до колкото видях точно за нашата генерация няма конкретна тема. Та проблемът е следния : цяла зима парното е доста слабо като температура. В началото и като сила на струята беше слабо, ама след като смених филтъра на купето, силата се оправи. За известно време си мислех , че проблема се е оправил. Да, ама не , онзи ден пътувах по магистралата и направо си беше студено. Колата си загрява нормално и не прегрява , не губи антифриз и все пак парното е слабо. Даже сложих гръб от календар между двата радиатора, за да не изстива толко при продължително каране. Ефектът беше минимален. Прави ми впечатление , че температурата е достатъчна, за да не се потят стъклата , но не и за да стопли мен. Когато пусната парното, да върти само въздуха в купето, е една идея по-топла струята, ама пък почват да се потят прозорците..... Дайте идеи и насоки, какъв може да е проблема!? Единственото, за което се сещам, е термостата да седи постояно отворен, ама пък си мисля , че щеше бавно да загрява колата , а тя си загрява за около 10-15мин до нормална работна температура. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #2 Отговорено 22 Февруари, 2017 Колега, карам акорд f18a3. Преди имах парно, с което можех да се похваля ,обаче преди 2 години сменях радиаторчето(на парното) и от тогава не е същото, сменях филтъра и аз, термостат сменях, обезвъздушавах, ефект никакъв. Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 22 Февруари, 2017 Ами аз от изброените единствено съм сменял термостата преди около 3-4 години и филтъра. Антифриза лятото беше сменен заедно с водната помпа и ангренажните ремъци. Предните години парното си е било ок , даже като загрееше хубаво направо ми палеше краката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #4 Отговорено 22 Февруари, 2017 Здравей колега. Пишеш, че лятото е сменен антифриза. По време на обезвъздушаването на системата отворихте ли клапата за топло на парното? Може да има въздух в радиатора на парното. Провери си също клапата за парното. По отношение на съмнението ти за термостат, провери докато загрява двигателя - горния маркуч на водния радиатор трябва да е топъл, а долния да е студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #5 Отговорено 22 Февруари, 2017 То зависи от режима на подгряване, но 15мин в движение е твърде бавно. Аз бях с 2.0 мотор и му трябваха 5-6мин. Забелязал ли си на дълъг път стрелката на температурата да спада? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #6 Отговорено 12 Март, 2017 (Редактирано) След обезвъздушаване на системата имам леко подобрение. Иначе колата си загрява бързо в движение, за около 5мин е загряла. Ама стигнах до извода , че май термостата е запекъл в отворено положение. Тези дни пътувах по магистралата и направо си духа студено. Докато движа из града и с по-ниска скорост нещата са по-добре, ама качали се на магистралата, и направо умирам от студ! Та явно, като се позатопли времето, ще свалям стария за тест и евентуално ще го сменям. 5г явно са му достатъчни,за да приключи. :D Редактирано 13 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #7 Отговорено 12 Март, 2017 Запушено ти е радиаторчето на парното. Виж в темите, имаше процедура за почистване на място. Ето тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102977 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #8 Отговорено 12 Март, 2017 (Редактирано) Правих и аз процедурата с прочистването, но проблема си остава. В дясно не духа топло, колкото в ляво. Ще трябва да се сменя питата. Редактирано 13 Март, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове