bongo789 163 #1 Публикувано 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Взех я без да я карам и бях леко предубеден, след 2 хил. км смятам, че това е колата, която дълго няма да продам.Сравнение с к24, идентична качествена сглобка с нелоши материали, по-гадни колони , който градско при завой са тегави и пешаците ми се губят малко.По- добре обезшумена но камъчетата си се чуват в подкалниците, с 18-те е много стабилна и го няма люлеенето на задницата , което усещах при старата.Страхотно аудио, красиво табло и хубава кожа...Двигател и скорости, е тук идва черешката, уникална кутия с къси ходове и стегнато "щракащо" превключване перфектно разчетена за дълъг път със 150 км съм на около 3000 оборота.Двигателят, уникален, тих и балансиран, достатъчно силен в ниските за изпреварвания на 4-та и 5-та.Страхотен ясно изразен VTEC на около 4700 оборта, уникален звук, първата кола, в която не ми се пуска музика, първата кола, при която се усещам, че си търся причина да я карам.А най якото е, че в нея витаят две същности, едната те кара да се носиш лежерно и тихо със 130 по магистралата, другата те кара да я смачкаш над 4000 оборота, там нещата стават сериозни и доста хот хечове и трибуквени машини с надпис 30 отзад се плескат по-челото.Върви като електрическа, без измъченото пищене на 4 цилиндронвия, без непрекъснато да търсиш високи обороти.Колата върви адски много за данните ,който има, ускорението на книга е 5,8 5,9 до 100 и вярвам, че го постига...И сега най голямото ми учудване, май идва една идея по икономична от к24, няколко точни засичания магистрално в диапазона 140-150....8 литра.Случих и на екземпляр, колата е като нова на истински 125 хил. видно от префектната книжка, уникалана е и НЕ СЕ ПРОДАВА.....Малко е мръсничка тук, но я почвам... Редактирано 11 Февруари, 2017 от bongo789 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 11 Февруари, 2017 Като гледм, отпред 20" ги побира без проблем ..В6 на тези Хонди е страхотен наистина, и е рядък, особено Седан с ръчни. ВТЕК-а няма нищо общо с този ня 4-Цил. Със здраве да я ръчкаш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #3 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Ценното наистина е 6 степенната ръчка , май само 5 % от всички произведени са с тая кутия, а тя от своя страта идва от Акура тсх тайп с.Освен това е и фейс една от последните произведени през средата на 2007 год. с J30A5 двигател...183 KW е по талон, изобщо в цяла Европа в момента за продажба такава кола няма...автомати се мяркат... Редактирано 11 Февруари, 2017 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 11 Февруари, 2017 Честито за страхотният автомобил!Определено 6те цилиндъра на Хонда са нещо уникално.Пожелавам ти много безаварийни км! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #5 Отговорено 11 Февруари, 2017 И от мен честито колега, много е хубава. Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Labbii 7 #6 Отговорено 11 Февруари, 2017 Страхотна е колега! Честито и безаварийно, и само хубави мигове с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikky 38 #7 Отговорено 13 Февруари, 2017 Честито, колата е страхотна. Дано да те радва дълго и да направите много километри заедно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaktus_78 0 #8 Отговорено 19 Септември, 2020 На 11.02.2017 г. at 16:04, bongo789 написа: Ценното наистина е 6 степенната ръчка , май само 5 % от всички произведени са с тая кутия, а тя от своя страта идва от Акура тсх тайп с.Освен това е и фейс една от последните произведени през средата на 2007 год. с J30A5 двигател...183 KW е по талон, изобщо в цяла Европа в момента за продажба такава кола няма...автомати се мяркат... Кара се от 2007г. в София Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове