lubo89 2 #1 Публикувано 11 Февруари, 2017 Здравейте.При проверка с OBD ми излизат следните грешки P0135- O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1,P0141 O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2.Смених тази на колекторите с такава на БОШ,но проблема си остава.Също така чек лампата на таблото не ми свети,дори и като дам на контакт пак не свети.От скоро карам колата на газ,но и преди това си имаше тези грешки.Сутрин, докато я карам на бензин, понякога на 2000 оборота, забива муцуната и после се оправя.На газ няма проблеми.Притеснявам се да не би тези джамбази от Горубляне, нещо да са пипали, за да не свети чек лампата.И какво бихте ме посъветвали за ламбда сондите? Оригиналната на денсо е 200+ лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Погледни си катализатора, ако е като моя - на парчета, нищо чудно да ти забива носа. Отвън е като нов, а вътре мазало и парчета от керамичната пита се къртят отломки, и намаляват птоходимоста на изорелите газове. 1.Отиди на газ анализатор и там ще ти кажат дали ти са в ред газовете. 2. Разглоби си таблото и си свържи (смени крушката) на чекенджина. УСПЕХ! Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubo89 2 #3 Отговорено 11 Февруари, 2017 Благодаря,ще видя газовете,иначе и моя катализатор на външен вид е като нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #4 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Когато купих моята от Труд, от джамбазин на име Иван, от втория автосалон, от ляво като караш от Труд към Пловдив, имах много проблеми и единия от тях беше, че чека не светеше. Когато свалих декоративната пластмаса, липсваха винтовете за таблото, а когото го извадих, лампата на чека беше отстранена.Сложих друга и стана чудо-грейна като слънце. Закарах я на диагностика и излезнаха безброй грешки. В тази връзка, няма да е зле да провериш имаш ли изобщо лампа за чека. Поздрави. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #5 Отговорено 12 Февруари, 2017 (Редактирано) Може би и това трябва да е и един от постулатите, който трябва да се добави, като част от задължителните неща, които трябва да се гледат, като се купува кола. Светкат всички задължителни лампи на таблото и тогава купуваш, ако не - 1000лв надолу. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubo89 2 #6 Отговорено 26 Април, 2017 Малко ЪП. Значи оказа се,че джамбазите от Горубляне са свалили чек лампата. Също така смених и 2-те ламбда сонди с оригинални втора употреба и работата заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 26 Април, 2017 Може би и това трябва да е и един от постулатите, който трябва да се добави, като част от задължителните неща, които трябва да се гледат, като се купува кола. Светкат всички задължителни лампи на таблото и тогава купуваш, ако не - 1000лв надолу. Абсолютно си прав, стига да знаеш какви лампи има , че оня ден обяснявали на една клиентка за лампата с кормилцето , че било градски режим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове