zico 12 #1 Публикувано 6 Февруари, 2017 Здравейте, Търсих такава тема и понеже не намерих отварям нова такава.Става въпрос за D16V1.Вчера смених пистовият ремък, като сваленият беше с 5 канала, а новия е с 6. Проблемът е, че тази вечер, като погледнах, ремъка беше прескочил надясно под ролката на алтернатора. Всяка идея и препоръки, от какво би могло да се получи така са от полза. Прилагам няколко снимки. Благодаря предварително. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #2 Отговорено 7 Февруари, 2017 (Редактирано) Нещо не мога да разбера, как точно е прескочил и защо има разлика със стария, който си свалил? Тоест, кой е правилния, с 5 или 6 канала? Иначе може да прескочи, ако не е затегнат добре + малко камъче. Аз моя го сменях не отдавна. Имах силен шум от към генератора и си мислех, че е за лагери. Свалих ремъка и като го огледах хубаво, видях малко и остро камъче, забило се в ремъка, и вече оформено по релефа на ролките. Взех нов ремък и го сложих, уж стегнато. Шумът изчезна, но като карах няколко пъти в дъжда, ми направи впечетление, че присвирва, като минавам през големи локви - със стария никога не ми е присвирвал, а беше много твърд. Новия не го бях стегнал достатъчно, после се поправих и сега няма никакви ядове. Поздрави. Редактирано 7 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zico 12 #3 Отговорено 7 Февруари, 2017 Предишният собственик е сложил с 5 канала. По вин номер излиза да е със 6 канала. Що се отнася за прескачането, не знам от не добре затегнат, дали е възможно да се случи. По-скоро си мисля, дали ролката на алтернатора може да е причина. Погледнато от горе, сякаш ролката на алтернатора не е в съосие с другите, т.е бяга надясно. Струва ми се ,че от клиповете, които гледах разстоянието от корпуса на алтернатора до ролката е по-малко. Ще се радвам и на други мнения и съвети от всеки. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto555 8 #4 Отговорено 7 Февруари, 2017 Преброй писите на всички ролки и шайби. Която има най-малко писти, вземи ремък по нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #5 Отговорено 8 Февруари, 2017 Сега, като се загледах в ролката на алтернатора, при мен е малко по-различна. Дали ще може да се намери лесно същия ремък, но с 5 канала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 8 Февруари, 2017 Предишният собственик е сложил с 5 канала. По вин номер излиза да е със 6 канала. Що се отнася за прескачането, ......Поздрави. Може да не ти е оригинален алтернатора (или ролката)! Първо се увери, че е оригинален, (за твоята кола, а не по принцип)после му намери подходящ ремък. Разлика може да има и при еднакви модели , затова проверявай по вин. Сравни, ако можеш на живо! Дори и да имат еднакъв брой писти , точно съосието може да е различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове