Markony 2246 #1 Публикувано 30 Март, 2007 Всяка сутрин като тръгвам за работа първа скорост е почти невъзможно да включа, ужас. Задната влиза с хъркане, което не ми се струва хич здравословно !!! Пробвах трета и четвърта, влизат сравнително лесно, двигателя в този загряващ режим е на 1500 оборота. След като купих колата смених и маслото в скоростната кутия с такова каквото дават и за двигателя, полусинтетика 10/40, наляха ми 1,8 литра. Преди да го направя мисля че нямах такъв проблем. Който е компетентен нека даде някакъв съвет, че то не се издържа, иначе като повърви 5 минутки всичко си идва на мястото, включват се супер мазничконормално при високите обороти на празен ход да му е трудно на синхронизатора на първа да "включи"Не е голям проблема за да отваряш кутия заради него.Аз си включвам на 1-ва като натискам лоста към мястото му и отпускам леко съединителя,докато 1-вата влезе.Другия вариант е да поизчакаш малко да поработи двигателя 2-3 мин докато стопли и всичко си идва на мястото.3-ти вариант да паркираш на заден и да излезеш на 2-ра скорост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 30 Март, 2007 нормално при високите обороти на празен ход да му е трудно на синхронизатора на първа да "включи"Не е голям проблема за да отваряш кутия заради него.Аз си включвам на 1-ва като натискам лоста към мястото му и отпускам леко съединителя,докато 1-вата влезе.Другия вариант е да поизчакаш малко да поработи двигателя 2-3 мин докато стопли и всичко си идва на мястото.3-ти вариант да паркираш на заден и да излезеш на 2-ра скорост!!!Как ще е нормално?! аз нямам проблем нито с първа нито със задна...А защо просто не включи първа преди да запали с натиснат съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #3 Отговорено 30 Март, 2007 Аз си мисля, че когато си на смукач е нормално да не влиза лесно първа - както например ако се движиш с 5-10 км/ч и пробваш да вкараш първа по баир в задръстване...също доста трудно влиза...Същото е и за задна, защото предавателните числа са близки и когато си на 1500 оборота синхронизатора по-трудно обира разликата. Ако опиташ втора да вкараш ще ти е далеч по-лесно.Поне аз така си мисля - нека някой капацитет да ме поправи ако греша !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest цеко #4 Отговорено 30 Март, 2007 ако маслото е ново в началото и моита беше така,но като мине някои километар ще се оправи предполагам !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivoboy_stz #5 Отговорено 30 Март, 2007 Незнам, взех да се съмнявам да не е от самото масло или пък от съединителя, че още преди да я взема имаше проблеми с него, но като ми го отпуснаха уж всичко беше наред. Засега се примирявам с мисълта че топлото време е съвсем близо !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest assfull #6 Отговорено 30 Март, 2007 мисля,че не е проблем да пробваш с 2-ра/1-ва. някои път и аз имам този проблем и тази техника ми помага отлично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #7 Отговорено 30 Март, 2007 Момчета, наляха ми BP 10W40 наливно масло беше, в кутията имаше по-малко от необходимото като ми го точеха, че взех да си мисля че или маслото е бъгнато или е прекалено много в кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #8 Отговорено 30 Март, 2007 (Редактирано) Колега ако уважаваш себеси и колата си - никога не използвай наливно масло от хора който не познаваш лично. Аз съм мн. добър приятел с доставчика на маслата ми и той ми е казвал че едно масло разпечата ли се трае около 2г. дори и да не се използва, и това важи за марковите оригинални масла. Смятай с нашите ментета за какво става дума. А и ако маслото ти е в повече ще товари кутията. Редактирано 30 Март, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #9 Отговорено 30 Март, 2007 Незнам, взех да се съмнявам да не е от самото масло или пък от съединителя, че още преди да я взема имаше проблеми с него, но като ми го отпуснаха уж всичко беше наред. Засега се примирявам с мисълта че топлото време е съвсем близо И аз си мисля че е от съединителя. Понякога и на здрав съединител /който добре отцепва не увлича/ се случва да не може да влезне първа или задна, но като пуснеш и натиснеш пак съединителя си влиза супер. Къде ти отделя? Може би долу но не е задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #10 Отговорено 31 Март, 2007 Съединителя ми отделя малко преди средата, така ми нагласи жилото монтьора от сервиза. Незнам ще се чуе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #11 Отговорено 2 Април, 2007 Сори, че използвам темата, но от няколко дена насам имам подобен проблем. Сутрин или вечер когато колата е студена (и май като е стояла под наклон), съединителя пада много ниско долу. Днес даже на тръгване от работа много зор влезна задната за да изкарам колата, след което отлепя почти най-долу, а педала има огромен луфт. Като постопли се втвърдява постепенно и започва да отделя все по-високо и се държи нормално. Правих си разни експерименти при топла кола - според мен съединителя е ок?! Та някакви предположения?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #12 Отговорено 2 Април, 2007 Сори, че използвам темата, но от няколко дена насам имам подобен проблем. Сутрин или вечер когато колата е студена (и май като е стояла под наклон), съединителя пада много ниско долу. Днес даже на тръгване от работа много зор влезна задната за да изкарам колата, след което отлепя почти най-долу, а педала има огромен луфт. Като постопли се втвърдява постепенно и започва да отделя все по-високо и се държи нормално. Правих си разни експерименти при топла кола - според мен съединителя е ок?! Та някакви предположения?! Провери си помпата братле (ако е с помпа)защото симптомите са на необезвъздушена помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #13 Отговорено 10 Април, 2007 При мен се оказа ниско ниво на спирачната течност в сервото Много малко долях, но ефекта е просто убийствен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #14 Отговорено 11 Април, 2007 Дот 4 ли ръгна ?!! Yep! Liqui Moly Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #15 Отговорено 11 Април, 2007 При вас не мога да съм сигурен как е , но на сивик 6 не може да ти е прекалено много маслото в ск. кутия защото така и така се налива "догоре". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове