Jump to content
Markony

Трудно влиза първата

Recommended Posts

Всяка сутрин като тръгвам за работа първа скорост е почти невъзможно да включа, ужас. Задната влиза с хъркане, което не ми се струва хич здравословно !!! Пробвах трета и четвърта, влизат сравнително лесно, двигателя в този загряващ режим е на 1500 оборота. След като купих колата смених и маслото в скоростната кутия с такова каквото дават и за двигателя, полусинтетика 10/40, наляха ми 1,8 литра. Преди да го направя мисля че нямах такъв проблем. Който е компетентен нека даде някакъв съвет, че то не се издържа, иначе като повърви 5 минутки всичко си идва на мястото, включват се супер мазничко

нормално при високите обороти на празен ход да му е трудно на синхронизатора на първа да "включи"Не е голям проблема за да отваряш кутия заради него.Аз си включвам на 1-ва като натискам лоста към мястото му и отпускам леко съединителя,докато 1-вата влезе.Другия вариант е да поизчакаш малко да поработи двигателя 2-3 мин докато стопли и всичко си идва на мястото.3-ти вариант да паркираш на заден и да излезеш на 2-ра скорост:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално при високите обороти на празен ход да му е трудно на синхронизатора на първа да "включи"Не е голям проблема за да отваряш кутия заради него.Аз си включвам на 1-ва като натискам лоста към мястото му и отпускам леко съединителя,докато 1-вата влезе.Другия вариант е да поизчакаш малко да поработи двигателя 2-3 мин докато стопли и всичко си идва на мястото.3-ти вариант да паркираш на заден и да излезеш на 2-ра скорост!!!

Как ще е нормално?! аз нямам проблем нито с първа нито със задна...А защо просто не включи първа преди да запали с натиснат съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Аз си мисля, че когато си на смукач е нормално да не влиза лесно първа - както например ако се движиш с 5-10 км/ч и пробваш да вкараш първа по баир в задръстване...също доста трудно влиза...Същото е и за задна, защото предавателните числа са близки и когато си на 1500 оборота синхронизатора по-трудно обира разликата. Ако опиташ втора да вкараш ще ти е далеч по-лесно.Поне аз така си мисля - нека някой капацитет да ме поправи ако греша !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest цеко

ако маслото е ново в началото и моита беше така,но като мине някои километар ще се оправи предполагам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivoboy_stz

Незнам, взех да се съмнявам да не е от самото масло или пък от съединителя, че още преди да я взема имаше проблеми с него, но като ми го отпуснаха уж всичко беше наред. Засега се примирявам с мисълта че топлото време е съвсем близо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest assfull

мисля,че не е проблем да пробваш с 2-ра/1-ва. ;) някои път и аз имам този проблем и тази техника ми помага отлично :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, наляха ми BP 10W40 наливно масло беше, в кутията имаше по-малко от необходимото като ми го точеха, че взех да си мисля че или маслото е бъгнато или е прекалено много в кутията :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ако уважаваш себеси и колата си - никога не използвай наливно масло от хора който не познаваш лично. Аз съм мн. добър приятел с доставчика на маслата ми и той ми е казвал че едно масло разпечата ли се трае около 2г. дори и да не се използва, и това важи за марковите оригинални масла. Смятай с нашите ментета за какво става дума. А и ако маслото ти е в повече ще товари кутията.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, взех да се съмнявам да не е от самото масло или пък от съединителя, че още преди да я взема имаше проблеми с него, но като ми го отпуснаха уж всичко беше наред. Засега се примирявам с мисълта че топлото време е съвсем близо :huh:

И аз си мисля че е от съединителя. Понякога и на здрав съединител /който добре отцепва не увлича/ се случва да не може да влезне първа или задна, но като пуснеш и натиснеш пак съединителя си влиза супер. Къде ти отделя? Може би долу но не е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя ми отделя малко преди средата, така ми нагласи жилото монтьора от сервиза. Незнам ще се чуе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че използвам темата, но от няколко дена насам имам подобен проблем. Сутрин или вечер когато колата е студена (и май като е стояла под наклон), съединителя пада много ниско долу. Днес даже на тръгване от работа много зор влезна задната за да изкарам колата, след което отлепя почти най-долу, а педала има огромен луфт. Като постопли се втвърдява постепенно и започва да отделя все по-високо и се държи нормално. Правих си разни експерименти при топла кола - според мен съединителя е ок?! :D Та някакви предположения?! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Сори, че използвам темата, но от няколко дена насам имам подобен проблем. Сутрин или вечер когато колата е студена (и май като е стояла под наклон), съединителя пада много ниско долу. Днес даже на тръгване от работа много зор влезна задната за да изкарам колата, след което отлепя почти най-долу, а педала има огромен луфт. Като постопли се втвърдява постепенно и започва да отделя все по-високо и се държи нормално. Правих си разни експерименти при топла кола - според мен съединителя е ок?! :D Та някакви предположения?! :P

Провери си помпата братле (ако е с помпа)защото симптомите са на необезвъздушена помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа ниско ниво на спирачната течност в сервото ;) Много малко долях, но ефекта е просто убийствен! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Дот 4 ли ръгна ?!! :)

Yep! Liqui Moly :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При вас не мога да съм сигурен как е , но на сивик 6 не може да ти е прекалено много маслото в ск. кутия защото така и така се налива "догоре".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...