Jump to content
bwhite

Предърпване при хонда акорд 7 фейс 2.2 цдти

Recommended Posts

Здравейте имам Хонда Акорд 7 2.2 и когато я взех забелязах че ми дърпа на дясно.. Първо ходих на преден мост и ми го настроиха и казаха че всичко е 6 ,но след това продължаваше да дърпа.. отидох пак при майсторите и казаха да въртя джантите защото може да е от тях.. е въртях джантите ефект няма все още дърпа на дясно.. закачиха го пак на стенда и всичко беше нагласено но продължава да дърпа и аз както си карам и забелязвам че е възможно и да ме дърпа от наклона на пътя защото където няма наклон долу горе си върви направо.. и реших да направя едно сравнение и се качих на магистралата и там пак ме дърпа надясно .. после се качих на 2 други коли на тях нямаше проблем и затова мисля че проблема е в моята кола .. та някой знае ли на какво може да се дължи това защото нямам никаква идея вече  

П.С с чисто нови гуми съм 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал, кога дърпа, на равна гас, при отпускане, при подаване на гас... Варианти много, тампони носачи, тампони двг или кутия, криви гуми макар  и нови...пише че си разменял джантите.. раменяй, първо предните две  ако няма промяна след това, размени задните  и пак проба....трудно е с майсторите напоследък...задния мост регулиран ли е .. мисля, че първо се пипа той и след това предния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв размер гуми е колата?

Нископрофилните гуми доста повече карат колата да следва наклона и неравностите по пътя.

 

С еднакво усилие ли се върти волана както наляво , така и надясно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за тампони на стабилизиращата щанга в какво състояние са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал такъв ефект, но бих казал да провериш тампоните на двигателя/ск. кутия.

За това и колегата  Mad' Head те пита за подробност, кога/винаги ли го има...

Теоретично, ако има изместване на двг/ск. кутия при натоварване, понеже полуоските са фиксирани от носачите при колелата, то при мърдане на другият им край може да се получи нарушаване на сходимостта с малко, което е достатъчно за ефекта.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...