bwhite 0 #1 Публикувано 18 Декември, 2016 Здравейте имам Хонда Акорд 7 2.2 и когато я взех забелязах че ми дърпа на дясно.. Първо ходих на преден мост и ми го настроиха и казаха че всичко е 6 ,но след това продължаваше да дърпа.. отидох пак при майсторите и казаха да въртя джантите защото може да е от тях.. е въртях джантите ефект няма все още дърпа на дясно.. закачиха го пак на стенда и всичко беше нагласено но продължава да дърпа и аз както си карам и забелязвам че е възможно и да ме дърпа от наклона на пътя защото където няма наклон долу горе си върви направо.. и реших да направя едно сравнение и се качих на магистралата и там пак ме дърпа надясно .. после се качих на 2 други коли на тях нямаше проблем и затова мисля че проблема е в моята кола .. та някой знае ли на какво може да се дължи това защото нямам никаква идея вече П.С с чисто нови гуми съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2 Отговорено 18 Декември, 2016 Не си писал, кога дърпа, на равна гас, при отпускане, при подаване на гас... Варианти много, тампони носачи, тампони двг или кутия, криви гуми макар и нови...пише че си разменял джантите.. раменяй, първо предните две ако няма промяна след това, размени задните и пак проба....трудно е с майсторите напоследък...задния мост регулиран ли е .. мисля, че първо се пипа той и след това предния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #3 Отговорено 18 Декември, 2016 С какъв размер гуми е колата? Нископрофилните гуми доста повече карат колата да следва наклона и неравностите по пътя. С еднакво усилие ли се върти волана както наляво , така и надясно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #4 Отговорено 19 Декември, 2016 Провери за тампони на стабилизиращата щанга в какво състояние са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 28 Декември, 2016 (Редактирано) Не съм имал такъв ефект, но бих казал да провериш тампоните на двигателя/ск. кутия. За това и колегата Mad' Head те пита за подробност, кога/винаги ли го има... Теоретично, ако има изместване на двг/ск. кутия при натоварване, понеже полуоските са фиксирани от носачите при колелата, то при мърдане на другият им край може да се получи нарушаване на сходимостта с малко, което е достатъчно за ефекта. Редактирано 28 Декември, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове