chy 22 #1 Публикувано 15 Декември, 2016 (Редактирано) Тъй...температурите паднаха под нулата и колата ме подсети за един забравен при топло време вой... Вие тъпата помпа, вие като гладен вълк...вие, щото разпенва течносттач(която е нова-сменена преди 1месец- псф)и не спира да вие, дори и когато е загряла! Миналата зима поне спираше, ама сега явно си иска ремонта. Въпросите ми са (основно към @Маркони, но и ако някой друг е минавал през този казус). Подлежи ли на ремонт тази помпа, колко струва ремонта, ако има ремонтни комплекти за нея, къде да ида (София), да свършат работата качествено с гаранция (евтиното е добре дошло) или да търся помпа втора злоупотреба и да я мъча да я сменям сам? Благодаря предварително. ps: Обявяват ми се цени на помпи 2ра ръка 120лв най-много, обаче риска си остава-все пак, 2-ра ръка помпа си имам . Редактирано 15 Декември, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 15 Декември, 2016 Виж това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102533 Или от тази тема #166 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389&page=5&do=findComment&comment=1057477516 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #3 Отговорено 15 Декември, 2016 Мерси за темите, Емич. Нямам съмнение, че помпата е за ремонт/смяна/, защото това което прави е следствие на разпенването на течността. То се проявява втора поредна зима, в другите сезони няма проблем.. Вероятно маслото се втвърдява и това оказва влияние на захабената помпа. Воланът стана тежък, даже вътре в купето се чува циркулацията на пяната. Когато сменях течността и в момента, в който източих старата, виенето спря. Според ръководството, когато е студено било нормално да се пени и да шуми за кратко и при мен миналата година беше така, но когато стегна сериозния студ нещата ескалираха... Напролет всичко се нормализира, а аз забравих за това (поради ред семейни и други проблеми). Нямам загуба на течност другаде, освен от казанчето, защото като се разпени вдига нивото и излиза и мърля надолу... Има една лека мазна следа около пластмасовия щуцер в горния край на помпата, но не мисля, че е нещо фрапантно и неочаквано за кола на 15г... Ако смуче въздух, ще го смуче и през другите сезони, а тогава няма никаква пяна - дори и със старото масло което имаше консистенция на 20в50... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 15 Декември, 2016 Възможното пенявене, може да е не само от спукване на някой маркуч, а и от запушване, или просто да има въздух в системата. Колегата GGG, / във втората тема/ е дал много хубаво описание /даже със снимков материал/, та не знам дали не си заслужава това упражнение - за да минеш по тънко и да оправиш положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #5 Отговорено 12 Януари, 2017 Дам,подлежи на ремонт..всички семеринги бяха опечени и са били причината за разпенването.Отново имам безшумен волан . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 13 Януари, 2017 Значи - въздух в системата. Радвам се, че си я оправил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anonim 0 #7 Отговорено 9 Май, 2017 Дам,подлежи на ремонт..всички семеринги бяха опечени и са били причината за разпенването.Отново имам безшумен волан . Колега явно и аз имам същия проблем. Би ли споделил къде ти реши своя с хидравличната помпа в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тигъра 1 #8 Отговорено 27 Август, 2017 Да попитам нещо ще сменям маслото на диференциала и някъде бях чел ако не се лъжа че като бучи при пълен ляв или пълен десен значи маслото е за смяна или трябва да се смени хидравличното масло . При мен няма шум но баща ми кара първата генерация автомат 128 коня и му бучи на него а той не прави нещо докато не се счупи и като взема за мен да му взема и на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #9 Отговорено 28 Август, 2017 Ако е диференциал, бучи и тресе цялата кола, по-осезаемо отзад. Ако е хидравликата на волана, бучи отпред и не е задължително да вибрира колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 30 #10 Отговорено 7 Януари, 2023 (Редактирано) Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата! Редактирано 7 Януари, 2023 от Mandalorian 4 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове