Jump to content
pando

Влизане в авариен режим

Recommended Posts

Здравейте колеги , вчера както си карах , колата влезе в авариен режим , светна VSA + ! , също и чека.Загасих , запалих след 3минути ,VSA+! загаснаха , остана само чека да свети, но и той изгасна после.Днеска пак ми направи същият проблем , обадих се на Миямото , но няколко дена ще е в болнични.Какви проблеми мога да очаквам , акселератора на газта ми е нов.Знам , че докато не се закачи няма как да се разбере , но все пак , да попитам , докато Дидо се върне на работа.Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позиционера на педала. Износване. Или смяна с 2 -ра ръка, или нов . В БГ 680лв в САЩ 200$

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за въпроса колега , аз смених с нов сензор аселератор на газта с номер 37971-RDJ-A01 , за тази част ли имаш предвид ,че трябва да се смени или позиционера е друга част , ако може да и дадеш номер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо ще прочете хисторито на грешките,няма значение ,че лампите вече не светят.При дизела има доста възможности с тая комбинация на лампи....Предай му поздрави като го видиш ,дано се излекува скоро!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип точно нея визирах. Трябва да се проследи на живи данни и да се хване . Както Маркони казва , виж човека към който те насочва. Нова ли беше или втора употреба тая която си сменил? Моята я ремонтирах и за сега 4 месеца няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова ,от Щатите ,а твоята къде е ремонтира и колко ти струваше?Ако проблема е в тази част,не трябваше ли да свети също АВС?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам го ремонтирах . Щом ти е чисто нов не трябва да е там проблемът. Светваше само VSA и ECU. След изгасяне и стартиране на ново ми оставаше само чека да свети и след още няколко паления и той изгасваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мене ми свети VSA +! ,не знам преди да купя новото взех втора употреба и след една седмица пак светна , не знам какво да правя.Ще изчакам Дидо да прочете грешките ,ако се наложи можеш ли да ремонтираш и моето срещу заплащане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да , но явно проблемът при теб не е от там щом с чисто ново пак го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша след четене на грешките.Днеска като карах чека загасна , не знам до кога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днеска Дидо прочете грешката,оказа се пак сензора на газта,писах на колегата Досев,в него ми е надеждата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Колата отново влиза в авариен режим. Миямото прочете грешката, пак датчик за газта,позиционер.Историята е такава,преди година и половина ми светна,прочетохме грешката и купих втора ръка датчик.След известно време пак светна,викам бил е развален,поръчах нов от Амазон и след 3 месеца пак светна.Пратих единият датчик на колега от форума,той го рециклира,слагам го ,след една седмица пак светна.Днеска ходих електричар да сменя буксата,която влиза в датчика.Запалих колата,майстора почна да мърда всяко кабелче здраво,самата букса мърда,нищо не светна.Според него нищо и нямало,нямало смисъл да я реже и да слага друга.Къде да търся проблема,от къде да намеря схема на тези кабели,на къде отиват?Ще ви бъда много благодарен да ме насочите!

През три,четери дена светва чека и ВСА,после изгасва ВСА ,после изгасва и чека и така до другият път.Много е неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервизното ръководство пише сензор,кабелаж,ЕКУ. И трите варианта са свързани с грешката.Може Дидо да закачи живи данни и да направите тест в движение или запис в движение.Тогава може да се хване кое точно се скапва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах колата в Бултрако,проверяваха я 4 часа и казаха, че пак сензора прави проблеми. Макар че е нов, не бил оригинален и някакви данни не били както трябва. Сега ще взема оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, не им вярвай! Аз съм 8 месеца с ремонтиран от мен и не е светвало нито веднъж. Има нещо по връзките . Или нещо прави комшулък от време на време в ЕЦУ- то и дава фира .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана, къде беше проблема???? Пишете че и аз имам същия проблем, вече сложих чисто нов от Щатите и пак светна чека.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В компютъра мисля че се оказа . Ама нека колегата да каже.

Принципно винаги може да се замери стария да се рабере дали е от него.

Даже с мултицет може да се хване. Не е било нужно да купуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене светваше от време на време,купих мисля 3 пъти позиционер,колегата Доцев веднъж прави профилактика на единият,но пак от време на време светваше.Свалих компа,дадох го на сервиз,казаха че е окей.От както го сложих 7хкм без проблем,не знам,буксите ли нещо,не знам.А днес за първи път от тогава пак светна,загасих,изчаках малко и тръгнах без проблем,след малко и чека изгасна.Не знам на какво се дължи,какво ли не пробвах.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене светваше от време на време,купих мисля 3 пъти позиционер,колегата Доцев веднъж прави профилактика на единият,но пак от време на време светваше.Свалих компа,дадох го на сервиз,казаха че е окей.От както го сложих 7хкм без проблем,не знам,буксите ли нещо,не знам.А днес за първи път от тогава пак светна,загасих,изчаках малко и тръгнах без проблем,след малко и чека изгасна.Не знам на какво се дължи,какво ли не пробвах.

Да оригинален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оригинален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам да добавя по темата. След като направи проблема с чисто нов датчик моя майстор сложи от друго ЦРВ същия датчик като другия автомобил не е имал същия проблем. Пак светна чека със същата грешка още на същия ден. Човека каза че е само от компютъра. Компютъра беше свален и даден за ремонт на 19.02., на 23.02 беше готов и монтиран. Засега карам и нямам проблем но все пак е само едно денонощие. След около месец ще гледам да пиша дали всичко е ОК.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,май наистина ще е от компа,дано да нямаш повече проблеми,защото е много неприятно! А какъв беше проблема на компа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/26/2016 at 3:47 PM, docev said:

Позиционера на педала. Износване. Или смяна с 2 -ра ръка, или нов . В БГ 680лв в САЩ 200$

Колега,здравей.

От два дена съм със Хонда ЦРВ 2005 2.0 бензин 110 киловата.

На връщане от София и на мен ми светна ВСА и Чек.

Като загася колата ВСА гасне а чека остава да свети.След известно време ВСА пак светва.

Къде се намира този датчик? Имам един приятел дето разбира и ще се опита да го почисти.

Благодаря!

Редактирано от Dimityr80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...