kvd74 646 #1 Публикувано 16 Ноември, 2016 Привет, имам изгорели 5 линии на подгрева на задното стъкло, но за сметка на това пък другите работят нон стоп и без да е вкл.копчето. Реле ли е проблема, копчето или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 20 Ноември, 2016 Има ли някой идея къде е релето, което отговаря за размразителя на задното стъкло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vang 5 #3 Отговорено 20 Ноември, 2016 в кутията под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 4 Декември, 2016 Мерси колега за помощта. Днес имах време за се занимая с проблема и установих, че релето си работи- цъка при вкл.и изкл.на копчето в купето. Дори го размених със съседното реле, да не би да е залепнало на затворена верига. На полу контакт за щастие не грее, на пълен показва 9.8 волта на реотана, при вкл.бутон за подгрева 10.8 волта напрежение. Какъв ли може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vang 5 #5 Отговорено 4 Декември, 2016 Еми по принцип когато консуматора има твърде малко съпротивление, това товари релето с повече напрежение. Ако наистина са изгорели част от реотаните това би обяснило някои неща, за съжаление постоянно работещата верига не е измежду тях. Някой по-компетентен трябва да се изкаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #6 Отговорено 5 Декември, 2016 А кабелите в петата врата как са? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #7 Отговорено 6 Декември, 2016 (Редактирано) Може някоя маса да е избягала. Сигурно сте виждали ефекта при някои автомобили на пътя как им мигат леко стоповете заедно с мигачите, а мигачите светят слабо - въпреки, че не са в една верига. Случвало ми се е на предната кола и проблема се реши като подадох нова маса на стопа, който беше с прекъсната такава. Причината е, че друг консуматор ползва същата точка за маса и токът му понеже не успява да протече към маса, протича през съседния консуматор (лампа или нагревателя ти в случая). Трябва да провериш масата на нагревателя отзад във вратата или ако е изведена с кабел до купето. Това е причината да има потенциал там дори когато нагревателя не е включен. А когато го включиш няма да имаш 12в, а по-малко, понеже част от тока се разпределя в околните консуматори ползващи точката на замасяване. Този консуматор, който частично и нежелателно ти храни нагревателя се активира като дадеш на контакт, както си описал. Най-лесно с най-малко чудене става като си разгърнеш сервизното на ел. схемите и легендата на точките за замасяване по купето. Откриваш конкретната точка и я проверяваш с мултицета...около нея по схемата ще се ориентираш и кой съседен консуматор ти "мъти водата". Редактирано 6 Декември, 2016 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 10 Декември, 2016 Масата /точка G504 от схемата/ на нагревателя за задното стъкло е обща за задните габарити, осветлението на номера, бензиновата помпа, сондата за нивото на горивото в резервоара, чистачката за задното стъкло. Схемата се отнася са Civic Aerodeck, но според мен става и за Civic Fastback! При японките въпросната G точка може да е другаде ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 5 Февруари, 2017 Привет пак, днес се позанимавах с проблема ми и с нова добавена маса. И с добавена нова, и разкачена стара към нагревателя, все си има паразитно напрежение на него, без да е искано, без натиснат бутон. И понеже, адаша Красимир предположи кабелите на петата врата, като проблем, установих че при бутане на снопа в маншона, преминаващ от купето във вратата, "паразитното" напрежение ту изчезва, ту се появява и явно там е проблема. Интересно как да ги погледна кабелите там, маншона ли да срежа, че нито от купето, нито от вратата има достатъчно аванс да изтегля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 12 Февруари, 2017 Днес изтеглих аванс на кабелите откъм купето и дръпнах маншона на кабелите, дето е между купето и петата врата. Това беше проблема: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #11 Отговорено 12 Февруари, 2017 Малко изолирбанд ще свърши работа, ако жичките не са прокъсани много. Иначе - нови парчета със снаждане до неподвижна точка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове