Jump to content
fargo

Проблем със стартиране на двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги,

не можах да намеря отговор на проблема в предишни теми, ако има такава моля да ме извините и да ми посочите къде е!

На кратко, при температури под нулата, двигателя стартира много трудно. Преди две години смених акумулатора с нов ( Energizer) и палеше от раз, миналата година започна да се затруднява при температури под -10, а сега още при -1, -2. Не вярвам добър акумулатор да е здал багажа за 2 години. 

Проблема е само с първото запалване, сутрин, след това си пали от раз.

Моля за съвет, къде може да е проблема, благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се зареди на зарядно акумулатора .И да се прегледат клемите за окиси ,които влошават контактуването .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора все още изглежда като нов, не се вижда никакво окисляване. Имам познат със зарядно, мога да пробвам, това може ли категорично да покаже дали проблемът е там или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш само основно градско може да трябва да се зареди... какви са параметрите на акумулатора , и с какво масло си в мотора ? Сутрин може да пробваш да пуснеш фаровете за 10-15 сек, и след това пауза от 10-15 сек, това 2 пъти ,и тогава въртиш да запали. Това го пише в старите книги уж да се "събуди" батерията :D. Най-добре иди да ти прегледат някъде системата от до дето се вика. Акумулатора има ли гаранция още? Защото е доста гадно сутрин когато ти трябва да те остави и да се вкарваш в излишни приключения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Deka7a, благодаря за съвета, ще го пробвам това с фаровете. Иначе наистина карам почти само градско, акумулатора е 74 AH, а маслото е 5W30 Mobil. Гаранцията важи още един месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под трудно, върти нормално и не пали или върти бавно все едно на ръка го въртиш? Ако е първото дай контакт изчакай да изгасне бенз. Помпа загаси после пак направи същата процедура. Ако е второто масло или акомулатор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от това че я караш градско и алтернатора не успява да го зареди по-дълго време (като сметнем че има и други консуматори). Щом е в гаранция аз ако бях на твое място щях да ида при тях , може да се сдобиеш с нов , или поне ще ти измерят дали зарежда добре ( може да имаш износени четки ). Там би трябвало да  ти го замерят с товарен тестер. А това за фаровете дето да ги пускаш по принцип се прави когато на вън е минусова температурата и акумулатора е седял да кажем 8-10 часа на студа, и да кажем че му е доста студено :D . Идеята на цялата работа е да възбудиш клетките с по-малък товар като пуснеш фаровете и след това с големия товар на запалването, това е по скоро за по-дълготраен живот на батерията. ( Това да въртиш директно сутрин е все едно да те будят с шутове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти нормално, но му трябват 4-5 сек. да запали и това е днес на -1, преди две години палеше за няма секунда на -15, сега се съмнявам, че изобщо ще запали на -7 -8. Акумулатора го избирах да е според наръчника, за дизел 74 AH. Да забравих да кажа, че колата си седи на студено пред блока и винаги ползвам поне CD и фарове. Все пак батерията не трябва ли да се справя с такива задачи без проблем!? Карам всеки ден все пак не веднъж два пъти седмично.

Редактирано от fargo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си с дизелово CR-V?

Така че, може причината да не е в акумулатора, а в горивото, филтъра или п.свещи.

Може и КПД -то, да е паднало (на самия акумулатор) и за това да върти, но да няма необходимата сила на първоначалния пусков ток.

Отиди да ти го замерят, има си тестерни устройства за тази цел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото се случи и при мен. 10 дни преди да изтече гаранцията (3 г.) започна да върти по дълго. Бош 74.И това на 20 градуса. Отидох, замерига го, казаха всичко е ок. Минаха 2м., сега като паднаха температурите ме остави една сутрин да не мога да тръгна за работа. Купих нов и за сега няма проблеми. Колата е сивик 2.2 дизел.

 

Samsung Galaxy S7 edge

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи днес да го замерят и се оказа, че пусковият ток е много слаб, сега ще им търся сервиза докато още мога да ползвам гаранцията. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара градско предимно е добре 1-2 в годината да се дозареди за 12 часа

Караш бавно, с фарове и консуматори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...