Niko1 6 #1 Posted November 1, 2016 имам странен проблем колеги,обслужвах с колата и я запалихме да си побръмчи..да си загрее,и да си вкилючи перката и да си изключи,обаче тя си включи,ама не иска да изключи,радиатора истина...маркучите и те,а тя си се върти....изфорсирах я малко и изключи...въпросът ми е кой датчик казва на тая перка да включва и да изключва....и датчик ли е термостат ли е....парно си има..благодаря ви предварително Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 465 #2 Posted November 1, 2016 Включва я термоключ на големия кръг,не изключва веднага ,поради известния хистерезис който има ключа,иначе ще щрака постоянно. Share this post Link to post Share on other sites
fenabg 2981 #3 Posted November 2, 2016 Датчика за перката е отзад на блока до масления филтър. С два отделни пина. Share this post Link to post Share on other sites
Niko1 6 #4 Posted November 2, 2016 момчета..пишете ми на български хистериз..какво е това....перката работи след като включи....8-10 мин....и не изключва..не е нормални..извинявам се ни неразбрирам къде точно е проблема...термостат ли...датчик ли... Share this post Link to post Share on other sites
hondajapan 4 #5 Posted November 6, 2016 Сменяй датчика!Фена ти е написал! Share this post Link to post Share on other sites
Niko1 6 #6 Posted November 7, 2016 Благодаря ви...! И на Фена ! Share this post Link to post Share on other sites
borko 30 465 #7 Posted November 7, 2016 Niko, термоключа дето включва перката е вид кликсон за голям ток или както му казваш термодатчика на перката. По обясненията ти мисля, че се държи нормално, но за твое спокойствие - смени го, не струва кой знае колко .Така или иначе термоелементите от този вид стареят с времето и даже и да работят, им се изменят температурите на включване и изключване. Хистерезиса е разликата в температурата, в която включва и после, в която изключва. 1 Share this post Link to post Share on other sites