dvd77 8 #1 Публикувано 29 Септември, 2016 Колеги, имам питане как става аварийно дърпане на автоматика. Казаха ми, че попринцип имало битон/копче за изключване на скоростите при аварийна ситуация. Има ли такова нещо, и ако е така къде е и как става аварийното издъпване. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 29 Септември, 2016 Има капаче, в което се вкарва ключът, точно до скоростния лост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dvd77 8 #3 Отговорено 30 Септември, 2016 Нещо по специално има ли да се прави? Ключа като е там как ще се даде на контакт за да се управлява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #4 Отговорено 30 Септември, 2016 (Редактирано) Там се вкарва само да превключиш на неутрална ако нямаш никакво захранва.Иначе включваш на неутрална и те теглят до колкото си спомням не повече с 50км./ч и не по дълго от 50км.Само че ако не ти работи двигателя незнам как ще спираш.Затова най добре репатрак. Редактирано 30 Септември, 2016 от sredez403 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 30 Септември, 2016 (Редактирано) Тази процедура като цяло не е за дърпане. Автоматиците се репатрират, а не дърпат. Освобождаваш на N, качваш на платформа или местиш на страни колата за да изчакаш платформа. Всяко дърпане без хидравлика, спирачки, не нормална работа на скоростите и тн… е за сметка на собственика и може да струва доста скъпо! Няма да давам примери какво може да се случи, има ги в интернет документирани. Редактирано 30 Септември, 2016 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове