Emicha 1845 #41 Отговорено 8 Януари, 2017 Точно тази от обявата я гледах в началото на Декември 2016г. Първоначално на снимките ми се видя добре и отидох да я погледна.Беше напудрена, пръсната на доста места, запали не както трябва, работата на мотора не ми хареса, мисля че турбината е тръгнала, огледах я доста обстойно и открих дребни дразнещи неща. Абе, според мен, не става, или цената трябва доста да се коригира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #42 Отговорено 9 Януари, 2017 Дизелите просто си пристигат с голям километраж. На 160К тоя дизел трябва да е като нов и да бачка като часовник. Иначе автокъщата е на далечен познат до нашето семейство ; човек, който никога не би казал, ако има нещо. Затова за мен варианта винаги е бил бензина. Но гледам, че верно много държат цена бре, мамка им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lordi 0 #43 Отговорено 9 Януари, 2017 Ами и аз ги оглеждах бензинките, но цената им наистина е доста висока. Преди да вземем Кашкая преди 2 години, пак заглеждах CR-V -тата, но тогава жената надделя и взехме Кашо. Днес я водих (жената, де :-)) да видим една хондичка при DNG на Суходол, но не можахме да я огледаме много добре, щото не я бяха почистили от снега(въпреки, че им се обадих). Джипчето запали с booster, явно акумулаторът е тръгнал и сякаш леко затрака по-необичайно, но след малко се оправи, ама взе че изгасна за гориво... Било замръзнало според продавача... Случвало ли ви се е да ви замръзне нафтата на Хондите??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aliyatin.com 2 #44 Отговорено 9 Януари, 2017 Моята замръзна вчера.При нас температурите са от -10 до -15 градуса денонощно от 4 дни. Тъй като в момента карам снегорин и нямах време да я припалвам.Вчера я запалих и от работа си отидох до вкъщи, но колата взе да прекъсва.Като я вкарвах в гаража угасна няколко пъти.мТази вечер я пробвах в гаража, вече си работи равномерно и все още е -10гр .Предишната ми кола, vw bora, при такива минусови температури не е имала никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #45 Отговорено 12 Януари, 2017 Слагаш от евтиното гориво, не сипваш газ за осветление (1л/10л гориво) и парафина ти е запушил филтър, горивопроводи. Нормално... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #46 Отговорено 12 Януари, 2017 Слагаш от евтиното гориво, не сипваш газ за осветление (1л/10л гориво) и парафина ти е запушил филтър, горивопроводи. Нормално... Това съотношение, Въобще не си помисляйте да го правите или сипвате - особено с газ за горене (или така наречения керосин), ако желаете да не си стопите двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #47 Отговорено 12 Януари, 2017 Керосина е най-чистия дизел, който има на тази планета! Няма да стопи нищо, защото това се знае от всички възрастни автомонтьори и шофьори. Аз не го правя за първа зима . Топлината на изгаряне на керосина е подобна на тази на дизеловото гориво – между 43,1 MJ/kg и 46,2 MJ/kg Керосинът е запалима въглеводородна течност. Името произлиза от гръцката дума „керос“ (κηρός) – восък. Нарича се още газ за горене, газ за осветление или просто газ (в случая съществителното е от женски род). В Обединеното кралство и РЮА се нарича и „парафиново масло“ или само „парафин“, което при невнимателен превод от английски език може да предизвика объркване с восъкоподобното твърдо вещество парафин. Керосинът се използва като гориво за осветление (виж газена лампа), отопление и готвене с открит пламък, както и като самолетно гориво за реактивни двигатели и като разтворител. Добива се при дестилирането на петрол. При изгарянето си отделя въглероден диоксид, на който се дължат 60% от парниковия ефект. Керосинът е лека, прозрачна течност, съставена от въглеводороди, с плътност 0,78 – 0,81 g/cm3, получена при фракционна дестилация на нефт между 150 °C и 275 °C, смес от въглеродни вериги, които обикновено съдържат между шест и 16 въглеродни атома в молекулата си. Основните съставки на керосина включват N-додекан, алкилбензени, нафталин и техни производни. Точка на възпламеняване на керосина е между 37 и 65 °C, а температура на самозапалване е 220 °C. Топлината на изгаряне на керосина е подобна на тази на дизеловото гориво – между 43,1 MJ/kg и 46,2 MJ/kg. Керосинът не се смесва с вода, но се смесва с нефтени разтворители. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #48 Отговорено 12 Януари, 2017 Всеки може да препише нещо от "Уикито"- където всеки може да пише и допълва инфо. Там не всичко е много точно. Виждал ли си стопен двигател от неправилна дозировка на такава смес- защото аз съм? Ако ти искаш, прави каквито смеси искаш и карай с тях. ....Няма да стопи нищо, защото това се знае ит всички възрастни автомонтьори и шофьори..... Да знае се, (аз също имам 35г. стаж) и тираджийте и другите мешаха и слагаха разни смеси - едни се разминаваха, други изпищяваха, ама нали тогава всичко беше държавно и на никой не му пукаше. При неправилна дозировка - леко разминаване е издухала гарнитура и клапани, тежко Не разминаване е целия двигател. Но не забравяй, че сегашните двигатели, нямат нищо общо с предишните - камо ли пък на Хонда, този първи дизелов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове