Jump to content
honel

Съвет при купуване на Honda CR-V III

Recommended Posts

Точно тази от обявата я гледах в началото на Декември 2016г.

Първоначално на снимките ми се видя добре и отидох да я погледна.Беше напудрена, пръсната на доста места, запали не както трябва, работата на мотора не ми хареса, мисля че турбината е тръгнала, огледах я доста обстойно и открих дребни дразнещи неща.

Абе, според мен, не става, или цената трябва доста да се коригира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите просто си пристигат с голям километраж. На 160К тоя дизел трябва да е като нов и да бачка като часовник. Иначе автокъщата е на далечен познат до нашето семейство ; човек, който никога не би казал, ако има нещо.

Затова за мен варианта винаги е бил бензина. Но гледам, че верно много държат цена бре, мамка им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз ги оглеждах бензинките, но цената им наистина е доста висока. Преди да вземем Кашкая преди 2 години, пак заглеждах CR-V -тата, но тогава жената надделя и взехме Кашо. Днес я водих (жената, де :-)) да видим една хондичка при DNG на Суходол, но не можахме да я огледаме много добре, щото не я бяха почистили от снега(въпреки, че им се обадих). Джипчето запали с booster, явно акумулаторът е тръгнал и сякаш леко затрака по-необичайно, но след малко се оправи, ама взе че изгасна за гориво... Било замръзнало според продавача... Случвало ли ви се е да ви замръзне нафтата на Хондите???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята замръзна вчера.При нас температурите са от -10 до -15 градуса денонощно от 4 дни. Тъй като в момента карам снегорин и нямах време да я припалвам.Вчера я запалих и от работа си отидох до вкъщи, но колата взе да прекъсва.Като я вкарвах в гаража угасна няколко пъти.мТази вечер я пробвах в гаража, вече си работи равномерно и все още е -10гр .Предишната ми кола, vw bora, при такива минусови температури не е имала никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш от евтиното гориво, не сипваш газ за осветление (1л/10л гориво) и парафина ти е запушил филтър, горивопроводи.

Нормално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш от евтиното гориво, не сипваш газ за осветление (1л/10л гориво) и парафина ти е запушил филтър, горивопроводи.

Нормално...

Това съотношение, Въобще не си помисляйте да го правите или сипвате - особено с газ за горене (или така наречения керосин), ако желаете да не си стопите двигателя !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Керосина е най-чистия дизел, който има на тази планета!

Няма да стопи нищо, защото това се знае от всички възрастни автомонтьори и шофьори.

Аз не го правя за първа зима :).

Топлината на изгаряне на керосина е подобна на тази на дизеловото гориво – между 43,1 MJ/kg и 46,2 MJ/kg

 

Керосинът е запалима въглеводородна течност. Името произлиза от гръцката дума „керос“ (κηρός) – восък.

Нарича се още газ за горене, газ за осветление или просто газ (в случая съществителното е от женски род). В Обединеното кралство и РЮА се нарича и „парафиново масло“ или само „парафин“, което при невнимателен превод от английски език може да предизвика объркване с восъкоподобното твърдо вещество парафин.

Керосинът се използва като гориво за осветление (виж газена лампа), отопление и готвене с открит пламък, както и като самолетно гориво за реактивни двигатели и като разтворител. Добива се при дестилирането на петрол. При изгарянето си отделя въглероден диоксид, на който се дължат 60% от парниковия ефект.

Керосинът е лека, прозрачна течност, съставена от въглеводороди, с плътност 0,78 – 0,81 g/cm3, получена при фракционна дестилация на нефт между 150 °C и 275 °C, смес от въглеродни вериги, които обикновено съдържат между шест и 16 въглеродни атома в молекулата си. Основните съставки на керосина включват N-додекан, алкилбензени, нафталин и техни производни.

Точка на възпламеняване на керосина е между 37 и 65 °C, а температура на самозапалване е 220 °C.

Топлината на изгаряне на керосина е подобна на тази на дизеловото гориво – между 43,1 MJ/kg и 46,2 MJ/kg.

Керосинът не се смесва с вода, но се смесва с нефтени разтворители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки може да препише нещо от "Уикито"- където всеки може да пише и допълва инфо. Там не всичко е много точно.

 

Виждал ли си стопен двигател от неправилна дозировка на такава смес- защото аз съм?

Ако ти искаш, прави каквито смеси искаш и карай с тях.

 

 

 

....Няма да стопи нищо, защото това се знае ит всички възрастни автомонтьори и шофьори.....

Да знае се, (аз също имам 35г. стаж) и тираджийте и другите мешаха и слагаха разни смеси - едни се разминаваха, други изпищяваха, ама нали тогава всичко беше държавно и на никой не му пукаше.

 

При неправилна дозировка - леко разминаване е издухала гарнитура и клапани, тежко Не разминаване е целия двигател.

 

Но не забравяй, че сегашните двигатели, нямат нищо общо с предишните - камо ли пък на Хонда, този първи дизелов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...