Jump to content
barabasko

Сух радиатор

Recommended Posts

Здравейте,

 

Казанчето за антифриз е пълно, но като отворя радиатора и беше сух. Съответно и лесно започва за да загрява колата. Долял съм сега антифриз, което сигурно ще спре прегряването, но въпроса ми е, някои знае ли каде може да е проблема? Дали е спукан радиатора или помпата не работи?

Двигателя е D14 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, 

Като начало изтегли антифриза от разширителния съд, докато нивото му не остане някъде м/у мин. и макс - има указателна маркировка на самото казанче. След това долей в радиатора до максимума. Моя съвет, като за начало е да смениш капачката на радиатора, естествено най-добре е OEM такава от Хонда. 
Ако това не помогне, нещата продължаваш по веригата - дали добре е обезвъздушена, дали е сменяна водната помпа и т.н. 
 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на радиатора е хвърлила "веригата".   :tooth:

Кви водни помпи?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

 

Обаче се случи случка последния път като запалих колата. Изведнъж дигна много високи градуси и изгасих мотора. Като отворих капака и всичко беше в антифриз. Прикачвам снимки да видите кой маркуч се е спукал.

 

http://imgur.com/a/SGixa

 

Този маркуч излиза след термостата и влиза отляво на колектора. Дано от снимките да стане ясно.

Някой знае ли това как се отремонтира и за какви пари става дума? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам колектора се е счупил. Търси метален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих ти препоръчал да потърсиш някой от твоя регион, който е вчас с Хонда, за консултация. Има доста теми из форума на темата, ако не бъркам никнейма на колегате беше MIAMOTO  - ако успееш, свържи се с него и виж какво може да се направи :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези пластмасови колектори винаги там се пукат,смяняш с метален аналогичен,а от Миамото определено ще си доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаете ли от кой двигател пасват металните колектори и дали ще трябва да се пипат настройките на газовото после? :) 

 

Миамото го знам да.

Благодаря ви за мненията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...