barabasko 0 #1 Публикувано 10 Септември, 2016 Здравейте, Казанчето за антифриз е пълно, но като отворя радиатора и беше сух. Съответно и лесно започва за да загрява колата. Долял съм сега антифриз, което сигурно ще спре прегряването, но въпроса ми е, някои знае ли каде може да е проблема? Дали е спукан радиатора или помпата не работи? Двигателя е D14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #2 Отговорено 10 Септември, 2016 Здравей колега, Като начало изтегли антифриза от разширителния съд, докато нивото му не остане някъде м/у мин. и макс - има указателна маркировка на самото казанче. След това долей в радиатора до максимума. Моя съвет, като за начало е да смениш капачката на радиатора, естествено най-добре е OEM такава от Хонда. Ако това не помогне, нещата продължаваш по веригата - дали добре е обезвъздушена, дали е сменяна водната помпа и т.н. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 10 Септември, 2016 Капачката на радиатора е хвърлила "веригата". Кви водни помпи?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barabasko 0 #4 Отговорено 13 Септември, 2016 Благодаря за отговорите! Обаче се случи случка последния път като запалих колата. Изведнъж дигна много високи градуси и изгасих мотора. Като отворих капака и всичко беше в антифриз. Прикачвам снимки да видите кой маркуч се е спукал. http://imgur.com/a/SGixa Този маркуч излиза след термостата и влиза отляво на колектора. Дано от снимките да стане ясно. Някой знае ли това как се отремонтира и за какви пари става дума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 13 Септември, 2016 Така като гледам колектора се е счупил. Търси метален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #6 Отговорено 13 Септември, 2016 Аз лично бих ти препоръчал да потърсиш някой от твоя регион, който е вчас с Хонда, за консултация. Има доста теми из форума на темата, ако не бъркам никнейма на колегате беше MIAMOTO - ако успееш, свържи се с него и виж какво може да се направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #7 Отговорено 13 Септември, 2016 Тези пластмасови колектори винаги там се пукат,смяняш с метален аналогичен,а от Миамото определено ще си доволен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barabasko 0 #8 Отговорено 14 Септември, 2016 А знаете ли от кой двигател пасват металните колектори и дали ще трябва да се пипат настройките на газовото после? Миамото го знам да. Благодаря ви за мненията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове