Vmacinski 0 #1 Публикувано 6 Септември, 2016 Здравейте, Имам проблем в задните спирачни апарати - заяли са и нямамам ръчна спирачка .Дали подлежат на ремонт или по- добре да си търся други апарати,предполагам втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 6 Септември, 2016 (Редактирано) Да ти заядат и двата апарат едновременно си е цял късмет. Според мен проблема ти е някъде в механизма на ръчната / жилата и захвата им към задните апарати. Не знам как е на акорда, но сивиците са със едни лостчета, пружинки и т.н., трябва и на акорда да е подобно ако си с дискови задни спирачки. Ако нямаш проблем със спирачките при нормално спиране, да ги усещаш слаби, да загряват джантите и т.н. спокойно можеш да отметнеш апаратите като потенциален проблем. Иначе всичко подлежи на ремонт, стига да установиш къде е проблема. Редактирано 6 Септември, 2016 от xaxo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #3 Отговорено 6 Септември, 2016 Здравей колега! Да те попитам, случайно да си сменял накладките скоро? Ако не ти работят апаратите трябва да ги раздвижиш. Ръчната е закачена на планки. За да я отпуснеш, разглобяваш конзолата зад лостът на спирачката и там има една гайка. Имаш по две винтчета от страните на седалките и в средата още едно под гумената вложка на отделението до скоростния лост. Това ще ти даде повече свобода при работата. Буталата на апаратите се (прибират) сгъват при въртене+ натискане по посока на часовниковата стрелка.(необходим ти е широк лост с дебелина не повече от 2-3мм, ако имаш голяма плоска отвертка става) Съответно в обратната посока се развиват. Почисти ги добре и ги смажи. На акорда на приятелката ми седяха една нощ в препарати за да ги видя чисти. Внимаваш и с пробките, късат се лесно. Ако имаш закъсани гумени уплътнения се сменят, няма нужда да сменяш целите апарати. После си направи и обезвъздушаване на системата. Методът го имаше в една от темите тук. (Имаш нужда от приятел работи се със запален двигател и дот4 или дот 5.1). Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesmes 0 #4 Отговорено 6 Октомври, 2016 Здравейте Колеги, щях да пускам нова тема за съвети но е подобен проблема ми и реших да пиша тук. Имам Акорд 2000г. - 1.8i, CH6. Преди няколко дни внезапно ми заскърцаха задните спирачки, оказаха се пределно износени накладки отдясно. Купих си накладки и заедно с тях и един специален инструмент за прибиране на спирани цилиндри - комплект. Днес пристигнаха накладките ми и се опитах да ги сменя, проблема е...естествено, че не мога да накарам дори и стози ключ цилиндъра да се върне назад. Отворих и казанчето за спирачна течност за всеки случай но това не помага. Има една "пробка" зад цилиндъра за обезвъздушаване, евентуално мисля през Събота да развия нея и да опитам пак. Имам време само след 18:00 а към 19:00 е почти тъмно. Реших, че цилиндъра е тотално блокирал и запалих колата и натиснах леко спирачките...цилиндъра се придвижи напред....но не отива назад - въртя по часовниковата стрелка. Друго което ми идва наум е да сложа едно легенче отдолу и натисна още веднъж-дваж и да изкочи самия цилиндър от само себе си, незнам обаче дали ще повреди по някакъв начин гумичките му. След което да го почистя и върна обратно и да обезвъздушавам. Разгледах и че има ремонтни комплекти, гумички, маншони и т.н. Благодаря, ето снимки на това как изглежда Буталото и Инструмента.. За тази пробка говоря.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове