Jump to content
Vmacinski

Проблем в задните спирачните апарати

Recommended Posts

    Здравейте,

    Имам проблем в задните спирачни апарати - заяли са и  нямамам ръчна  спирачка .Дали подлежат на ремонт или по- добре да си търся други апарати,предполагам втора употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти заядат и двата апарат едновременно си е цял късмет.

Според мен проблема ти е някъде в механизма на ръчната / жилата и захвата им към задните апарати. Не знам как е на акорда, но сивиците са със едни лостчета, пружинки и т.н., трябва и на акорда да е подобно ако си с дискови задни спирачки.

 

Ако нямаш проблем със спирачките при нормално спиране, да ги усещаш слаби, да загряват джантите и т.н. спокойно можеш да отметнеш апаратите като потенциален проблем.

 

Иначе всичко подлежи на ремонт, стига да установиш къде е проблема.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Да те попитам, случайно да си сменял накладките скоро?

Ако не ти работят апаратите трябва да ги раздвижиш. Ръчната е закачена на планки. За да я отпуснеш, разглобяваш конзолата зад лостът на спирачката и там има една гайка. Имаш по две винтчета от страните на седалките и в средата още едно под гумената вложка на отделението до скоростния лост. Това ще ти даде повече свобода при работата. Буталата на апаратите се (прибират) сгъват при въртене+ натискане по посока на часовниковата стрелка.(необходим ти е широк лост с дебелина не повече от 2-3мм, ако имаш голяма плоска отвертка става) Съответно в обратната посока се развиват.

Почисти ги добре и ги смажи. На акорда на приятелката ми седяха една нощ в препарати за да ги видя чисти. Внимаваш и с пробките, късат се лесно. Ако имаш закъсани гумени уплътнения се сменят, няма нужда да сменяш целите апарати. После си направи и обезвъздушаване на системата. Методът го имаше в една от темите тук. (Имаш нужда от приятел работи се със запален двигател и дот4 или дот 5.1).

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги, щях да пускам нова тема за съвети но е подобен проблема ми и реших да пиша тук. Имам Акорд 2000г. - 1.8i, CH6. Преди няколко дни внезапно ми заскърцаха задните спирачки, оказаха се пределно износени накладки отдясно. Купих си накладки и заедно с тях и един специален инструмент за прибиране на спирани цилиндри - комплект. Днес пристигнаха накладките ми и се опитах да ги сменя, проблема е...естествено, че не мога да накарам дори и стози ключ цилиндъра да се върне назад. Отворих и казанчето за спирачна течност за всеки случай но това не помага. Има една "пробка" зад цилиндъра за обезвъздушаване, евентуално мисля през Събота да развия нея и да опитам пак. Имам време само след 18:00 а към 19:00 е почти тъмно. Реших, че цилиндъра е тотално блокирал и запалих колата и натиснах леко спирачките...цилиндъра се придвижи напред....но не отива назад - въртя по часовниковата стрелка.

 

Друго което ми идва наум е да сложа едно легенче отдолу и натисна още веднъж-дваж и да изкочи самия цилиндър от само себе си, незнам обаче дали ще повреди по някакъв начин гумичките му. След което да го почистя и върна обратно и да обезвъздушавам. Разгледах и че има ремонтни комплекти, гумички, маншони и т.н.

 

Благодаря, ето снимки на това как изглежда Буталото и Инструмента..

 

post-33725-0-42116100-1475782535_thumb.jpg 

 

post-33725-0-64700100-1475782540_thumb.jpg

 

За тази пробка говоря..

 

post-33725-0-89790200-1475782968_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...