Jump to content
Hicata

теч от охладителната система

Recommended Posts

Здравейте колеги От около две седмици забелязвам малки ''локви'' под колата сутрин като отивам на работа Забелязах че антифриза в преливника е изчезнал но в радиатора не е мръднал долях и за 4-5 дни пак ми изтече но в радиатора не мръдва ако някой има идея от какво може да е моля да сподели че ме е шубе да не я прегреяPS колата си подържа нормална температура и в задръствания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж маркучето между радиатора и разширителя да не е спукано или някоя скоба да се е разхлабила. Най-добре след като спреш при топъл двигател за да е под налягане системата. Трудно ще стане без канал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча го видях и не е от него ама съединенията трябва да ги проверя :huh:

маркуча го видях и не е от него ама съединенията трябва да ги проверя :)

PS на канал не се вижда абсолютно нищо защото има кори които пречат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане без разглобяване, ако беше лесно на нас ли щеше да се падне...:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи си 1 лъжица червен пипер в радиатора,за всеки слу4аи .Тествано многократно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи си 1 лъжица червен пипер в радиатора,за всеки слу4аи .Тествано многократно

То не е боб яхния хондата....профилактично,ако има теч трябва да се открие и отстрани!Това с червения пипер на някоя друга кола го пробвайте ,ама не на хондата.Всякакви добавки има по бензиностанциите и не всички вършат работа ,но задължително всички създават проблеми в последствие.Добавките се отлагат по цялата водна система и и действат отрицателно върху топлотдаването,намаляват дебита на парното и на главния радиатор,спират мазането на водната помпа от антифриза,Смаляват и без това малките канали между блока и главата......Затова препоръчвам там гарнитурка ли е ,маркуч ли е да се открие и отстрани проблема с теча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Чувал съм от майстори че ако ти се вдигне много налягането в системата първо се прецаква преливното казанче- спуква се, така че свали го и го провери обстойно. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм от майстори че ако ти се вдигне много налягането в системата първо се прецаква преливното казанче- спуква се, така че свали го и го провери обстойно. Успех !

Май става дума за Акорд а там преливника не е под налягане. Може да е спукан някъде отдолу щом от радиатора не спада нивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

За преливник ли става дума или за разширително казанче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hicata

ами какава е разликата ми кажете между двете че не ми е много ясно(разширителен съд и преливник) :rolleyes:продължава да подържа ниво в радиатора(пълно) защото го наблюдавам и не спада пък казанчето си е празно :blink:

Редактирано от Hicata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва че говорите за едно и също нещо ама го обяснявате по различен начин поне при моята има един съд за излишната охладителна течност, както искате го наречете но е 1 не 2 а така както поствате останах с впечатление че някой от вас имат по 2 такива :unsure::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва че говорите за едно и също нещо ама го обяснявате по различен начин поне при моята има един съд за излишната охладителна течност, както искате го наречете но е 1 не 2 а така както поствате останах с впечатление че някой от вас имат по 2 такива :P:P

Не са два , един е но зависи от модела на двигателя. На предният ми стар Нисан имах само преливно казанче в което се събираше антифриза ако повиши над нормалното температурата както стана веднъж след като забравих да махна чохъла на радиаторната решетка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излишно се разду темата.Колегата казва че под колата има локвички.Кое е трудното да се проследи от къде е теча?Антифриза е мазен и остава цветни следи...само трябва да се отвори капака....а капак има и сивика и акорда или греша? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги От около две седмици забелязвам малки ''локви'' под колата сутрин като отивам на работа Забелязах че антифриза в преливника е изчезнал но в радиатора не е мръднал долях и за 4-5 дни пак ми изтече но в радиатора не мръдва ако някой има идея от какво може да е моля да сподели че ме е шубе да не я прегреяPS колата си подържа нормална температура и в задръствания

ЗА смяна на радиатор си.Когато е студена колота вдигни капака и запали.След това огледаи внимателно питата на радиатора за мнго малък теч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hicata

както писах вече радиатора е пълен и нивото му не пада въобще а ако можеше да се види като се отвори капака със сигурност нямаше да пиша тема за да си правя раздумки :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както писах вече радиатора е пълен и нивото му не пада въобще а ако можеше да се види като се отвори капака със сигурност нямаше да пиша тема за да си правя раздумки :)

Сори,колегите искат да помогнат..не да се раздумват.Факта че имаш локвички говори за теч,ако двигателя е омазнен и мръсен ..няма да откриеш лесно проблема..особенно ако е маркуч прищипан от скобата -пуска по малки струйки сами при налягане на системата.Другия вариант е закапсаловката на радиатора (горе и долу).Случвало ми се е и кранчето на парното да изпуска,както и самия радиотор на парното,но тогава теч няма ,а се мокри мокета и се изпотяват стъклата.Варианта е да се гледа,ако не може от горе....на канал ,като се свали кората под двигателя...все ще се види теч или следи от него....антифриза винаги оцветява пътя си....Едит:преливника никога не е под налягане...вгледайте се в конструкцията на преливане.....в резбата на капачката има отвор към атмосферата...за да не се пръсне казанчето,като се пълни. Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hicata

Не че се нервя ама някой колеги наистина си правят раздумки :fun: Значи не съм доливал антифриз от около 10 дни и локвите спряха а радиатора е пълен до капачката и го гледам всеки ден Л оквите преди се образуваха в предната част на колата м/у радиатора и бронята се стичат капчици но не мога да видя по никакъв начин от къде тръгват Ако скоро ще се събират софианци бих се отбил да споделим опит :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

последната неделя на месеца са сбирките в софиязначи излиза, че течът е или от капачката, или от преливника или от най-високата част на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...