Hicata 0 #1 Публикувано 25 Март, 2007 Здравейте колеги От около две седмици забелязвам малки ''локви'' под колата сутрин като отивам на работа Забелязах че антифриза в преливника е изчезнал но в радиатора не е мръднал долях и за 4-5 дни пак ми изтече но в радиатора не мръдва ако някой има идея от какво може да е моля да сподели че ме е шубе да не я прегреяPS колата си подържа нормална температура и в задръствания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 25 Март, 2007 Виж маркучето между радиатора и разширителя да не е спукано или някоя скоба да се е разхлабила. Най-добре след като спреш при топъл двигател за да е под налягане системата. Трудно ще стане без канал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hicata 0 #3 Отговорено 26 Март, 2007 маркуча го видях и не е от него ама съединенията трябва да ги проверя маркуча го видях и не е от него ама съединенията трябва да ги проверя PS на канал не се вижда абсолютно нищо защото има кори които пречат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 26 Март, 2007 Няма да стане без разглобяване, ако беше лесно на нас ли щеше да се падне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #5 Отговорено 29 Март, 2007 Сипи си 1 лъжица червен пипер в радиатора,за всеки слу4аи .Тествано многократно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 30 Март, 2007 Сипи си 1 лъжица червен пипер в радиатора,за всеки слу4аи .Тествано многократноТо не е боб яхния хондата....профилактично,ако има теч трябва да се открие и отстрани!Това с червения пипер на някоя друга кола го пробвайте ,ама не на хондата.Всякакви добавки има по бензиностанциите и не всички вършат работа ,но задължително всички създават проблеми в последствие.Добавките се отлагат по цялата водна система и и действат отрицателно върху топлотдаването,намаляват дебита на парното и на главния радиатор,спират мазането на водната помпа от антифриза,Смаляват и без това малките канали между блока и главата......Затова препоръчвам там гарнитурка ли е ,маркуч ли е да се открие и отстрани проблема с теча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #7 Отговорено 30 Март, 2007 Чувал съм от майстори че ако ти се вдигне много налягането в системата първо се прецаква преливното казанче- спуква се, така че свали го и го провери обстойно. Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A3 0 #8 Отговорено 30 Март, 2007 Чувал съм от майстори че ако ти се вдигне много налягането в системата първо се прецаква преливното казанче- спуква се, така че свали го и го провери обстойно. Успех !Май става дума за Акорд а там преливника не е под налягане. Може да е спукан някъде отдолу щом от радиатора не спада нивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #9 Отговорено 31 Март, 2007 За преливник ли става дума или за разширително казанче? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hicata #10 Отговорено 1 Април, 2007 (Редактирано) ами какава е разликата ми кажете между двете че не ми е много ясно(разширителен съд и преливник) продължава да подържа ниво в радиатора(пълно) защото го наблюдавам и не спада пък казанчето си е празно Редактирано 1 Април, 2007 от Hicata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #11 Отговорено 2 Април, 2007 Защо ми се струва че говорите за едно и също нещо ама го обяснявате по различен начин поне при моята има един съд за излишната охладителна течност, както искате го наречете но е 1 не 2 а така както поствате останах с впечатление че някой от вас имат по 2 такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #12 Отговорено 2 Април, 2007 Защо ми се струва че говорите за едно и също нещо ама го обяснявате по различен начин поне при моята има един съд за излишната охладителна течност, както искате го наречете но е 1 не 2 а така както поствате останах с впечатление че някой от вас имат по 2 такива Не са два , един е но зависи от модела на двигателя. На предният ми стар Нисан имах само преливно казанче в което се събираше антифриза ако повиши над нормалното температурата както стана веднъж след като забравих да махна чохъла на радиаторната решетка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #13 Отговорено 2 Април, 2007 Излишно се разду темата.Колегата казва че под колата има локвички.Кое е трудното да се проследи от къде е теча?Антифриза е мазен и остава цветни следи...само трябва да се отвори капака....а капак има и сивика и акорда или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo 0 #14 Отговорено 3 Април, 2007 Здравейте колеги От около две седмици забелязвам малки ''локви'' под колата сутрин като отивам на работа Забелязах че антифриза в преливника е изчезнал но в радиатора не е мръднал долях и за 4-5 дни пак ми изтече но в радиатора не мръдва ако някой има идея от какво може да е моля да сподели че ме е шубе да не я прегреяPS колата си подържа нормална температура и в задръстванияЗА смяна на радиатор си.Когато е студена колота вдигни капака и запали.След това огледаи внимателно питата на радиатора за мнго малък теч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hicata #15 Отговорено 12 Април, 2007 както писах вече радиатора е пълен и нивото му не пада въобще а ако можеше да се види като се отвори капака със сигурност нямаше да пиша тема за да си правя раздумки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #16 Отговорено 13 Април, 2007 (Редактирано) както писах вече радиатора е пълен и нивото му не пада въобще а ако можеше да се види като се отвори капака със сигурност нямаше да пиша тема за да си правя раздумки Сори,колегите искат да помогнат..не да се раздумват.Факта че имаш локвички говори за теч,ако двигателя е омазнен и мръсен ..няма да откриеш лесно проблема..особенно ако е маркуч прищипан от скобата -пуска по малки струйки сами при налягане на системата.Другия вариант е закапсаловката на радиатора (горе и долу).Случвало ми се е и кранчето на парното да изпуска,както и самия радиотор на парното,но тогава теч няма ,а се мокри мокета и се изпотяват стъклата.Варианта е да се гледа,ако не може от горе....на канал ,като се свали кората под двигателя...все ще се види теч или следи от него....антифриза винаги оцветява пътя си....Едит:преливника никога не е под налягане...вгледайте се в конструкцията на преливане.....в резбата на капачката има отвор към атмосферата...за да не се пръсне казанчето,като се пълни. Редактирано 13 Април, 2007 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Hicata #17 Отговорено 13 Април, 2007 Не че се нервя ама някой колеги наистина си правят раздумки Значи не съм доливал антифриз от около 10 дни и локвите спряха а радиатора е пълен до капачката и го гледам всеки ден Л оквите преди се образуваха в предната част на колата м/у радиатора и бронята се стичат капчици но не мога да видя по никакъв начин от къде тръгват Ако скоро ще се събират софианци бих се отбил да споделим опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #18 Отговорено 16 Април, 2007 последната неделя на месеца са сбирките в софиязначи излиза, че течът е или от капачката, или от преливника или от най-високата част на радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове