rollin 463 #1 Публикувано 5 Август, 2016 Здравейте Купихме едно служебно цр-в но тея от автосалона явно са му сменяли изцяло въртешни и външни карета, сложили са китйски и общи взето положението е зле... Колата тресе при ускорение. Въпроса ми е: Има ли разлика в целите полуоски и в каретата при 2.2 дизела с ръчните скорости или всички са еднакви?(като казвам всички визирам конкретно 2.2 дизел ръчка)? Също така какво ще ме посъветвате да търся ? - Чисто нови полуоски и карета или втора ръка? Майсторите които гледаха и опитваха да правят тези(китайските) казаха че каретата са прецакали и полуоските и нямало шанс да се рециклират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #2 Отговорено 5 Август, 2016 Нещо те хвърлят в оркестъра. Карето прецакало полуоската!? Как, изкривила се е, или шлиците са заминали, или ... То тези неща могат да станат при монтажа, и най-вероятно са станали. А майсторите, които ти казаха това доверени ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 6 Август, 2016 Шлиците на полуоската били прецакакани, но монтажа е извършен преди да я купим. А пък "новите" китайски карета си били още от нови зле... Предполагам че разбират какво правят тези от сервиза но за първи път ходя до тях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lqnko66 5 #4 Отговорено 2 Септември, 2017 Здравейте колеги От скоро карам Хонда ЦРВ 2005г дизел Забелязах че при ускорение тресе отпред в дясно.Ходих на сервиз при познат и той разглоби предницата и установи,че междинното каре е здраво,както и тампона на двигателя.От там в сервиз Хонда .Тамощните майстори я прегледаха и ме посъветваха да сменя точно това , карето и тампона.Попитах ги сигурно ли е че ще изчезне тресенето отговора беше БОЖА РАБОТА. И сега в шах не знам какво да предприема.Проблема е че карето може да се намери само ОРИГИНАЛНО на Хонда и струва 600лв.а тампона малко повече от 600лв.Сериозен разход за да си прави човек експерименти.Не знам колегата от къде ги е намерил тези китайските.Не се предлагат такива. НЯКОЙ ПАТИЛ ЛИ СИ Е С ТОЗИ ПРОБЛЕМ МОЛЯ ЗА МАЛКО ПОМОЩ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hvnime 0 #5 Отговорено 8 Септември, 2017 Колега,какво се оказа,че и аз имам същият проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svilen82 1 #6 Отговорено 15 Април, 2018 и аз съм с такъв проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
w630i 7 #7 Отговорено 27 Април, 2018 (Редактирано) Мене ми тресе между 80-90 км като вдигна и то при рязко ускорение.Аз ходих при Слави в Овча Купел и той ми каза, че е вътрешно каре, но ми препоръча да сменя и двете. С Хонда Црв, 2004 г, бензин съм . Редактирано 27 Април, 2018 от w630i Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро68 2 #8 Отговорено 29 Април, 2018 Здравейте колеги,скъса ми се предната лява полуоска.Мога ли да я откарам до сервиз на самоход без да прецакам нещо,или да търся пътна помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #9 Отговорено 29 Април, 2018 Както е писал колегата Krasi-mir в една друга тема, можеш. На 19.04.2018 г. at 9:15, Krasi-mir написа: Даже на един светофар счупих предна полуока и около 3км карах на 4х3 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро68 2 #10 Отговорено 29 Април, 2018 Благодаря за бързия отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #11 Отговорено 29 Април, 2018 Има няколко ОБАЧЕ : Зависи, къде е счупена - ако е на средата, двете стърчащи парчета могат да потрошат камара неща при въртенето си. Ако махнеш парчетата, не гарантирам, че маслото от скоростите няма да изтече. Зависи, колко далече е сервиза - 4х4 не може да работи продължително време. Има термозащита, която го изключва. В най-добрия случай трябва да изчакаш да се охлади, а в най-лошия да прецакаш 4х4. По-добре не рискувай да я караш на самоход. Моята полуоска просто се беше извадила от външното каре и маншона я държеше да не се подмята. Карах с не повече от 20 км/ч. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро68 2 #12 Отговорено 30 Април, 2018 Колата е вече в сервиза,разстоянието е около километър и под лек наклон.Само я засилвах леко и по инерция повечето.Беше се строшила където стои баланса (някъде към средата).Учудващото е ,че на местото на счупване имаше ръжда и съвсем малко 2,3 мм чист метал.Явно се е закъсала преди доста време и сега и е дошъл момента. ...поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове