i.iliev 2 #1 Публикувано 21 Юли, 2016 Здравейте Колеги, отскоро притежавам гореспоменатата кола ,преди това 8г имах CIVIC 1.4 хечбек и бях много доволен освен ,че ми се наложи две смени на предното стъкло . Та да си дойда на думата,сега с тази кола съм си създал следният проблем,когато се наложи да потеглям направо настръхвам скоростният лост потреперва чува се едно "рррррррррр" и излиза.Не винаги прави това но е много неприятно особено на нагорнище. По съвет на специалист по Хонда смених маслото с хубаво MTF, това препоръчват и те,майстора в сервиза където я оставих каза че трудно са успели да я вкарат на канала,но след смяната за негово най-голямо учудване проблема се е разрешил.Аз обаче не мисля така защото съпоставям скоростите на старата ми кола и новите,а и пак ми направи този номер с изключването Има ли Колеги които са се сблъсквали с подобен проблем? Прави го само на 1-ва скорост другите влизат безпроблемно. Поздрави и много безаварийни километри Колеги, само аз ли имам проблем с тази предавка? Лош късмет явно..... Да попитам , сменял ли е някой синхронизатори на скоростна кутия? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2 Отговорено 22 Юли, 2016 Благодаря за отговора Съединител да се окаже ще го сменя,при нагорнище обаче колата не първа не държи? ............................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #3 Отговорено 22 Юли, 2016 Колеги, само аз ли имам проблем с тази предавка? Лош късмет явно..... Не,не си само ти,и аз го имам този проблем но при мен се появи след смяна на маслото.Смених го с оригинално от Бултрако и има няма и седмица проблема се появи.По-принцип съпругата ми си кара сивика и е свикнала при потегляне да държи лоста леко напред,за отстраняване на проблема не ми е останало време вече две години,така си е кара.Надявам се някой който го е отстранил да се включи по темата та на есен може да и излезе късмета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #4 Отговорено 22 Юли, 2016 За да изключва от скорост проблемът е по-скоро механичен, а не масло, някой фиксатор не си върши работа, или нещо износено вътре в кутията. Нямам представа какво има между лоста в купето и кутията, лостова система или жила, но може проблема да е и там. п.п. Все пак уточни ли това, което те питах в другата тема - каква е кутията и какво масло трябва да се сипе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #5 Отговорено 22 Юли, 2016 За да изключва от скорост проблемът е по-скоро механичен, а не масло, някой фиксатор не си върши работа, или нещо износено вътре в кутията. Нямам представа какво има между лоста в купето и кутията, лостова система или жила, но може проблема да е и там. п.п. Все пак уточни ли това, което те питах в другата тема - каква е кутията и какво масло трябва да се сипе? Здравей, кутията е 5 степенна механична на Хонда,смених маслото с предписаното от тях MTF,след консултация със специалист аз и не очаквах да настъпи подобрение ,но го има малко де Дано да си прав и да не е проблема за смяна на кутията Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #6 Отговорено 23 Юли, 2016 (Редактирано) Колеги , има ли разлика в скоростните кутии за автомобили с 3 и 5 врати,конкретно за Хонда става въпрос,ако са една и съща година на производство? Питам,защото намирам скоростна кутия за 1.7 дизел с 3 врати а моята е 5. Поздрави Редактирано 23 Юли, 2016 от i.iliev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #7 Отговорено 25 Юли, 2016 (Редактирано) Japanese пак си на черешата,смени си дилъра и нека някой админ най-накрая те вкара в някаква група дето пишат само "експертите". Пиша за да прочетата хората ,които имат същия проблем с излизащи скорости,НЕ СМЕНЯЙТЕ СЪЕДИНИТЕЛ ЗА ИЗЛИЗАЩИ СКОРОСТИ ! Кутията я погледнах тази вечер на място,всеки по запознат ще каже веднага че е муфа 1-2 скорост,но все пак имаше опция да е от шифтъра/балансьори . Ето скица на кутията,номер 11 от нея е комплекта с муфа 1-2 скорост.Износването се обяснява защото 1-2 се ползват най - много. Парт номер 23521-PMZ-D40, описание SLEEVE SET, SYNCHRONIZER (1-2). Колега провери този парт номер в хонда и виж каква сума ще ти обявят,не мога да изкарам цена от щатите и япония нещо Редактирано 25 Юли, 2016 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #8 Отговорено 25 Юли, 2016 Поне в UK (Lings Honda) цената е безсрамна, а и го няма налично: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #9 Отговорено 25 Юли, 2016 Искам да изкажа хиляди благодарности на Колегата Nile, много точен и разбран.Рядко се срещат такива ХОРА, в днешно време. БЛАГОДАРЯ Колеги тия дни колата ще влезе в сервиз. Май скъпо ще излезе. Колеги, ситуацията е следната,колата е за смяна на скоростна кутия(за което съм виновен заради недоглеждане,при покупка). В събота е в сервиз,смяна на кутия с ремък ,масло и ролки ,около 800 лв, друг вариант няма. Пожелавам да нямате моите проблеми Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #10 Отговорено 30 Юли, 2016 Ако имате проблем,пишете ми но не не сменяйте маслото на кутията,за да не го сменяте два пъти................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове