Jump to content
i.iliev

Проблем с 1-ва скорост на Honda Civic 1.7ctdi

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

отскоро притежавам гореспоменатата кола :),преди това 8г имах CIVIC 1.4 хечбек и бях много доволен освен ,че ми се наложи две смени на предното стъкло :(.

 

Та да си дойда на думата,сега с тази кола съм си създал следният проблем,когато се наложи да потеглям направо настръхвам скоростният лост потреперва чува се едно "рррррррррр" и излиза.Не винаги прави това но е много неприятно особено на нагорнище.

 

По съвет на специалист по Хонда смених маслото с хубаво MTF, това препоръчват и те,майстора в сервиза където я оставих каза че трудно са успели да я вкарат на канала,но след смяната за негово най-голямо учудване проблема се е разрешил.Аз обаче не мисля така защото съпоставям скоростите на старата ми кола и новите,а и пак ми направи този номер с изключването :(

 

Има ли Колеги които са се сблъсквали с подобен проблем?

 

Прави го само на 1-ва скорост другите влизат безпроблемно.

 

Поздрави и много безаварийни километри :)

 

 

Колеги,

 

само аз ли имам проблем с тази предавка?

 

Лош късмет явно.....

 

 

Да попитам ,

 

сменял ли е някой синхронизатори на скоростна кутия?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора

 

Съединител да се окаже ще го сменя,при нагорнище обаче колата не първа не държи?

 

.............................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

само аз ли имам проблем с тази предавка?

 

Лош късмет явно.....

Не,не си само ти,и аз го имам този проблем но при мен се появи след смяна на маслото.Смених го с оригинално от Бултрако и има няма и седмица проблема се появи.По-принцип съпругата ми си кара сивика и е свикнала при потегляне да държи лоста леко напред,за отстраняване на проблема не ми е останало време вече две години,така си е кара.Надявам се някой който го е отстранил да се включи по темата та на есен може да и излезе късмета.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изключва от скорост проблемът е по-скоро механичен, а не масло, някой фиксатор не си върши работа, или нещо износено вътре в кутията. Нямам представа какво има между лоста в купето и кутията, лостова система или жила, но може проблема да е и там.

 

п.п. Все пак уточни ли това, което те питах в другата тема - каква е кутията и какво масло трябва да се сипе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изключва от скорост проблемът е по-скоро механичен, а не масло, някой фиксатор не си върши работа, или нещо износено вътре в кутията. Нямам представа какво има между лоста в купето и кутията, лостова система или жила, но може проблема да е и там.

 

п.п. Все пак уточни ли това, което те питах в другата тема - каква е кутията и какво масло трябва да се сипе?

Здравей,

 

кутията е 5 степенна механична на Хонда,смених маслото с предписаното от тях MTF,след консултация със специалист 

 

аз и не очаквах да настъпи подобрение ,но го има малко де

Дано да си прав и да не е проблема за смяна на кутията:)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги ,

 

има ли разлика в скоростните кутии за автомобили с 3 и 5 врати,конкретно за Хонда става въпрос,ако са една и съща година на производство?

Питам,защото намирам скоростна кутия за 1.7 дизел с 3 врати а моята е 5.

 

Поздрави

Редактирано от i.iliev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Japanese пак си на черешата,смени си дилъра и нека някой админ най-накрая те вкара в някаква група дето пишат само "експертите".

Пиша за да прочетата хората ,които имат същия проблем с излизащи скорости,НЕ СМЕНЯЙТЕ СЪЕДИНИТЕЛ ЗА ИЗЛИЗАЩИ СКОРОСТИ !!!!

Кутията я погледнах тази вечер на място,всеки по запознат ще каже веднага че е муфа 1-2 скорост,но все пак имаше опция да е от шифтъра/балансьори .

Ето скица на кутията,номер 11 от нея е комплекта с муфа 1-2 скорост.Износването се обяснява защото 1-2 се ползват най - много.

Парт номер 23521-PMZ-D40, описание SLEEVE SET, SYNCHRONIZER (1-2).

 

8849693V.png

Колега провери този парт номер в хонда и виж каква сума ще ти обявят,не мога да изкарам цена от щатите и япония нещо

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне в UK (Lings Honda) цената е безсрамна, а и го няма налично:

 

Untitled.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа хиляди благодарности на Колегата Nile,

 

много точен и разбран.Рядко се срещат такива ХОРА, в днешно време.

 

БЛАГОДАРЯ

 

 

Колеги тия дни колата ще влезе в сервиз.

Май скъпо ще излезе.

 

Колеги,

 

ситуацията е следната,колата е за смяна на скоростна кутия(за което съм виновен заради недоглеждане,при покупка).

В събота е в сервиз,смяна на кутия с ремък ,масло и ролки ,около 800 лв, друг вариант няма.

 

Пожелавам да нямате моите проблеми

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате проблем,пишете ми

 

но не не сменяйте маслото на кутията,за да не го сменяте два пъти...................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...