JapCar 305 #1 Публикувано 20 Юли, 2016 Днес си проверих климатика как работи и бих искал само да споделя. На дизеловия ми Акорд климатика духаше студено само от едната страна. Дозаредиха го с фреон и се оправи, не знам каква е логиката, като изпарителя е един за всички дюзи по таблото...Знаещите казваха, че когато един климатик работи добре, тръбата водеща в купето се изпотява и в прозорчето се движи почти плътна течност с малко мехури. Е, при мен тръбата се изпотяваше, но в прозорчето вървеше предимно бяла пяна...температурата на изходящия въздух май ставаше около 6гр. На бензиновия Акорд в прозорчето също върви бяла пяна, на усещане мислех, че не охлажда достатъчно, та май ще трябва да се дозарежда. Все пак реших преди това да измеря температурата на охладения въздух от дюзите. Духа от всички дюзи еднакво. Резултата надмина очакванията ми, свали до 3гр, което значи, че всичко е ОК. Странно е , че усещането на ръката не е като за толкова ниска температура. На снимките се вижда, че като тръгнах беше 32гр и за около 10мин свали до 3гр. Използвах кухненски термометър със сонда за измерване на температурата на различни видове печено месо... Вижда се и че генератора зарежда до 14.22V (уреда е постоянно включен в запалката) Смятам, че при мен всичко е нормално, но все пак някой мерил ли е каква температура дава напълно изправен климатик и върви ли гладка течност в прозорчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2 Отговорено 21 Юли, 2016 Ако кажеш къде е това прозорче ще погледна какво тече там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 21 Юли, 2016 Това е максимумана студеното/R134 се изпарява на 3 градуса/.но не е желателно да се ползва на минимум,че настиват очите,ушите и синусите.Ползвай нормална температура 19-24 градуса 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #4 Отговорено 21 Юли, 2016 Ако кажеш къде е това прозорче ще погледна какво тече там Заставаш с лице към двг,, то е в ляво долу до радиатора, пред ремъка някъде. Намира се на една от тръбите и е с диаметър около 10мм. Трябва да се почисти за да се вижда добре. Когато климатика е спрял, няма нищо, прозрачно е, когато върви компресора течността се движи и се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #5 Отговорено 21 Юли, 2016 Това е максимумана студеното/R134 се изпарява на 3 градуса/.но не е желателно да се ползва на минимум,че настиват очите,ушите и синусите.Ползвай нормална температура 19-24 градуса Ами не бях сложил на максимално студено, беше на 20град. Отвън беше около 22гр, но вътре се беше нагряло до 32гр.Компресора не върви постоянно, чувам го когато се включва/изключва (на място) и го прави докато не достигне зададената температура. До сега не съм виждал толкова ниска температура, на дизела ми май сваляше до 6-7гр., за това и питах как е при вас ако някой го е мерил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове