B.Pavlov 188 #1 Публикувано 5 Юли, 2016 Здравейте колеги, има ли някой който е слагал полиоретанови тампони на 6-та ген? Energy suspension.Интересува ме какво съдържа целия комплект, колко често ги вадите да ги смазвате и имали тампони които не стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) Цялата ми предница е с полиуретанови тампони. Целият комплект не мога да го коментирам. Аз си купих комплект за предницата + за амортесьорите и стабилизиращата щанга. Тампоните доста стегнаха окачването като чувство, като возия не мисля, че има разлика. Не съм доволен обаче от тампоните за горните предни носачи. Тампона е с 2 мм по-широк от планките за монтиране на носача. Това резултира в много трудно движение на горните носачи. В момента не съм ги затегнал така както би трябвало за да може окачването да работи нормално. Ако ги затегна окачването става камък. За да се реши проблема трябва тампона да се смали. Тоест необходими са няколко итерации, за да може тампона да е широк колкото планката, но да не оказва съпротивление, когато тампона лагерува. Тампоните се водят уж "street" модел, но за да не се изгуби возията трябва да се комбинира с гумени тампони. В момента имам цял комплект за задницата без големите тампони и тези за амортесьора. Моята концепция е следната: Свързването на носачите с шасито и носачите с шенкелите да се случва с полиуретанови тампони. Връзката между амортесьора и носачите с гумени тампони. Връзките на носачите с шасито отпред да е с гумени тампони, отзад големия тампон, който свързва шенкела с шасито пак с гумен тампон. Тампоните си ги сложих сам и от април месец миналата година до сега не са сваляни за да се сервизират. Окачването си го проверявам през месец-два. За мен голямото предимство на тези тампони е сравнително по-голямата коравина, която материала осигурява. Допълнително - тампоните са проектирани да лагеруват. ОЕМ тампоните да се съпротивляват на ротацията в точките на връзка чрез коравината на материала. Има точки в окачването, където ротацията е по-голяма. Пример ще дам с горните носачи и долните носачи предни. Има точки при които няма толкова ротация - пример връзката амортесьор-носач. Това е моята концепция и начина по които аз подхождам. Разбира се не твърдя, че това е начина. Редактирано 5 Юли, 2016 от ACID BURN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 5 Юли, 2016 Всички тампони окачване двигател сменени с такива/червени. стрийт модел.Страхотно поведение на пътя и голяма радост...3 месеца.Тампоните се чистят и смазват само по препоръките на производителя.Тук обаче материала срещна българската действителност.Прах,мръсотия пясък и луга.Изведнъж лагеруващите тампони станаха нелагеруващи.Колата скърца ,като че ще се разпадне всеки момент.Ако се чистят и смазват всеки месец може да изкарат няколко години,но който знае как става това ще ми се изсмее... Та с 2 думи в някоя друга страна може и да свършат работа... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове