Krasi-mir 1556 #41 Отговорено 13 Юли, 2016 Нема дилема ... пращаш ме един месец на бригада за банани в Куба ... ама ол инклузив и повече нема пиша офф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #42 Отговорено 13 Юли, 2016 (Редактирано) Имаш ли акъл всичко си идва на място, аз зимата сивика не го карам твърде идва нисък за коловозите, карам си Е36цата за евридейна и какво като е със задно с хубави гуми съм и като се кара нормално и с мисъл, до сега не съм имал проблеми, всичко се опира до разумната културата на каране и от изправността на автомобила за зимни условия Редактирано 13 Юли, 2016 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #43 Отговорено 14 Юли, 2016 Товарен автомобил определено се държи по-добре на пътя пълен. Понеже окачването е предвидено да може да понесе 1 тон отгоре. Най-отвратителното нещо е да тръгнеш на дълъг път с празен пикап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #44 Отговорено 15 Юли, 2016 Да или с тия леките камиончета тип Рено мастер.. Колко пъти се е опитвала да ме изпревари задницата и на сух асфалт.. А иначе за резервната, ако ти кажа какво намерих за акорда джанта от лексус с втулка и като сложих рън флат дънлопа и не мога да я вдигна да я вкарам в багажника ама се отказах де, че ми надигаше кората и си намерих патеричка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове