Jump to content
Whererabbit

Изборът на милионера или защо подяволите си купих Акорд

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Колега, извинявай, че ти се бъркам в колите, ама...

тук е Корсата. Общо разходи (с горивото, без покупката) - 3493лв (2084лв за части и поддръжка) за 12039км или по 0.29лв/км от които 0,17лв/км са за части и поддръжка.

тук е Хондата. Общо разходи (с горивото, БЕЗ покупката) - 11737лв (8376лв за части и поддъжка) за 25498км или по 0,46лв/км, от които 0,33лв/км са за части и поддръжка.

Като сложим това, че хондата има каско опела няма. Хондата е със сменени гуми, опела не и разликата от 2 пъти е съвсем оправдана. Направи сравнение с аналогичен вектра/сигнум.

И между сивик 5 и сивик 8 разликата е в пъти, но двете нямат нищо общо :)

 

Няма проблеми, данните са публични.

 

Точно това имам предвид. Колкото е по-елементарна колата, толкоз са по-малко разходите.

Съответно и обратното, появяват се и големи разходи по обслужване, части, ремонти, застраховки и тн.

 

Големия проблем идва когато тези разходи се натрупат в кратък период от време и съответно, малък пробег. Смятам, че и това е болката на колегата пуснал темата.

Редактирано от h5rov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако за 2 години бях сменил съединител и верига щях да мърморя, но не много... проблема дойде със смяната на дискове, накладки, шарнири, кормилен накрайник и... наведнъж вериги и съединител+маховик...затова ревнах. А темата е добра, защото всеки може да си изкаже мнението и личния опит. Радвам се за което :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чисто и просто взел си проблемна кола.

Ако беше минал на верния сервиз предваритело, тази кола нямаше да я купиш!

 

Личното ми мнение е:Дизелова кола само в гаранция или нова!

Всичко останало при дизела крие риск!

 

И не забравяй, всяка кола иска поддръжка, без която става купчина ламарина!

Особенно новите еднодневки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... проблема дойде със смяната на дискове, накладки, шарнири, кормилен накрайник и... наведнъж вериги и съединител+маховик...затова ревнах. 

Забравих да те успокоя, ако беше взел S класа или Бмв 5-та, реването щеше да е на 3та степен!

Там ремонтите почват от 3к нагоре, особенно скорости на Бмв!

Карай си колата с кеф, сменил си само консумативи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да така е, спор няма :) 

Иначе мислех да вземам е91 на БМВ и ме отказаха, защото частите са идентични като цена, но се чупят значително по-често...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...