Doriyan 0 #1 Публикувано 22 Май, 2016 Здравейте, Преди около година купих ACCORD 6 генерация (2000 год.) с двигател 2.0i . Периодично отказваха да работят оборотомера и скоростомера. Купих си друго табло втора употреба. На него всичко си работеше (само от време на време работи бензиномера, но аз карам на газ и това не е проблем). От близо месец се появи нов проблем - понякога при първоначално включване нищо не работи по таблото. Не се променя и след няколко кратно изключване и включване на контактния ключ. Не се променя и от тръскането на автомобила при каране. Просто по някое време всичко (без бензиномера) започва да работи и до изключването на автомобила (дори и след 100 км) няма проблеми. При последващи включвания (с дни) може също да няма проблем. Някакви съвети ? Така и не можах да намеря пълна електрическа схема на таблото (електронен инженер съм и бих опитал и сам да се оправя при наличието и). Линкове ? Предварително ви благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 23 Май, 2016 Колега, може странно да е, но имах аналогичен проблем със заминващ си акумулатор. След като го смених всичко се оправи. Провери си твоя как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doriyan 0 #3 Отговорено 23 Май, 2016 Благодаря за съвета. Акумулаторът ми е на 2 години и е от качествените. Имам и волтметър в колата - всичко е нормално. Пробвал съм да я изгася и запаля отново след 2-3 км - няма ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doriyan 0 #4 Отговорено 25 Май, 2016 Така и не можах да намеря пълна електрическа схема на таблото (електронен инженер съм и бих опитал и сам да се оправя при наличието им и след това да ви опиша решаването на проблема). Линкове за схеми ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #5 Отговорено 25 Май, 2016 Схема не ти трябва,отвори го и презапой стабилизатора,разгледай с лупа за студени спойки, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doriyan 0 #6 Отговорено 25 Май, 2016 Ако беше студена спойка, то щеше периодично по време на движение да отказва. Написал съм, че веднъж като тръгне да работи си работи, докато не изключа запалването. Не е и ресет на процесора - след няколкократно включване и изключване не се оправя. Оправя се само след няколко километра по време на движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 26 Май, 2016 (Редактирано) Ако е студена спойка не е задължително ту да се включва, ту изключва. Аз имах студен спойка на лоста за управление на светлините. При едно включвне просто спря да работи, оказа се студена спойка. Редактирано 26 Май, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rosin 0 #8 Отговорено 8 Юни, 2016 Не мисля, че на това табло има стабилизатор - доколкото виждам на платката, опорното напрежение 5.0 волта излиза от едночиповия компютър TMSPH8820CKF и само се разширява по ток с един транзистор D2605. Явно не тръгва винаги компютъра, но след като веднъж тръгне, вече всичко е наред. Молба за принципни схеми на платката или поне описание на куплунзите към нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doriyan 0 #9 Отговорено 28 Юни, 2016 Молба за принципни схеми на платката или поне описание на куплунзите към нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko0o0 0 #10 Отговорено 17 Февруари, 2017 Здравей, колега. Аз имам същия проблем с таблото, а също и с радиото - има пъти, в които тръгва веднага след запалване, но и такива, в които трябва да изчакам 8-10 мин., и тръгва.Ще се радвам да споделиш дали си оправил проблема и какъв е бил той? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове