ijp_cor 27 #1 Публикувано 19 Май, 2016 (Редактирано) Здравейте, преди два дни за пореден път колата спря на средата на пътя, загасна от раз в движение. Отново се оказа бобина, като за последните две години сега сложих 4-та бобина. Първите две бяха оригинални НЕК после сложих NGK изкара 7-8 месеца. това започна да се случва след като сложих в-тек главата. Кабелите са нови NGK, свещите са нови Денсо, кабелите и свещите ги смених отново когато слагах последната бобина NGK и отново същото, затова ги елиминирам като проблем. Някой имал ли е подобен проблем? Редактирано 19 Май, 2016 от ijp_cor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #2 Отговорено 19 Май, 2016 Водиш ме с една бобина За 2г смених 3, ама на 2 различни CRV-та (RD1 JDM B20B 128 коня), като всеки път си имаше причина. 1. Липсваща пружинка между бобината и капачката на делкото, т.е. няма директен контакт, а искрене. Веднага щом започна зимата, разбирай дъжд и студ, отказа да пали сутрин. Причината я открих чак след като изгоря бобината и се наложи да я сменям. 2. На същата кола - един напълно прегорял кабел и един почти. Айде пак бобина. 3. На следващото ми CR-V - същото като т.2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 19 Май, 2016 Да пружинка или коксче.Важи за всички Хонди.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #4 Отговорено 20 Май, 2016 Здравейте, пружинката си е там, следя стриктно за присъствието и. Кабелите ги смених два пъти. Пропуснах да кажа, че и дистрибуторна капачка и палец също съм сменил. Започнах да се замислям че има свързано с повишения разход на масло, предстои да отворя мотора за ремонт и след това ще видя как ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 20 Май, 2016 Дай ми качествени снимки на свещите.С макро без и със светкавица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #6 Отговорено 13 Октомври, 2016 Здравейте, отново, след като отворих мотора за да видя от къде идва повишения разход на масло.......установих ,че е за смяна. Разцепени два от цилиндрите единия само надлъжно, другия и напречно.....както и да е това, няма да задълбавам. Смених мотора, като си прехвърлих Втек главата и т.н., покарах 50 км. с новата бобина и...да, отново спря да пали. Ще сложа поредната бобина днес, но станах за смях, ще я докарам до две бобини на смяна на масло. Ще наснимам днес свещите да кача снимки. От предния пост до сега не съм я карал изобщо. Сложих нова бобина, прибрах я от пътя в гаража и до тази седмица беше в дълъг ремонт, защото имам други коли и не ми е спешна. След ремонта работи страхотно няма ги предишните духания от удушника на картера, с такъв кеф и желание си я правих и покарах, смених маса работи и след днешното гаснене отново не искам да я видя вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #7 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Бобините по-принцип горят от неизправни елементи които са след тях по пътя на точеца.А това са свещи,кабели,капачка и палец на делкото. Той тока е голям хитрец.Търси пътя дето е с най-малко съпротивление! Редактирано 13 Октомври, 2016 от ivan_pop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #8 Отговорено 7 Декември, 2016 Не е зле някой да ти провери и управлението на бобината и комутатора, да не му се е прецакала токовата защита и да презарежда бобината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове