HONDA 3 #1 Публикувано 12 Май, 2016 Интересува ме, понеже не съм некъв страшен майстор особенно по дифове, задния диф на ЦРВто нали е някакъв специален...в смисъл има някакви пластини вътре с феродо нещо като LSD та мисълта ми е, те износват ли се когато автомобила се кара нормално или те са активни само когато е в режим 4x4... идеята ми е че когато си взел старо CRV има ли шанс ако е каран само градско тези чаркала вътре да са си здрави макар и на тези години? Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 12 Май, 2016 4х4 работи само като ти превъртят предните гуми.През останалото време не е активно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #3 Отговорено 12 Май, 2016 Тва ясно, а феродовите пластини вътре работят ли когато не е 4х4? Защото до колкото виждам по схемите тези дискове са където влиза кардана, а така или иначе от търкалянето вътре чарковете се въртят, дали тези дискове се износват е така залудо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 12 Май, 2016 Тези дискове на практика прекъсват връзката между кардана и задния диференциал. Триенето между тях при нормално каране клони към нула. Отклонение: Предишните ми 2 CRV-та бяха 1-ва генерация JDM-ки, произведени в един и същ месец на една и съща година - ноември (или октомври, не помня вече) 1995-а. И двете бяха внесени от Япония в Англия, когато са били на около 100000 км. Единствената разлика между тях беше цвета, едното зелено, другато сребристо. Първото го скрапирах точно след 16-ия му рожден ден на 175000 км, с перфектна система 4х4 и заден диференциал. Веднага купих следващото, което се оказа на 174000 км Да, обаче задния диф тропаше като ненормален и освен това имаше счупено каре на кардана. Махнах кардана и го карах така още 3г, и 55000 км. Мисълта ми е, че всичко опира до стил на каране и поддръжка. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 14 Май, 2016 Задния диф напрактика е вечен, е винаги има и смъртни случай но не са от естествена смърт а от самоубийствени стопани Ако му осигурите здравословен живот ще ви надживее, ако си дърпате караваната всеки ден в снега по баира на горе с летни гуми няма да изкара много Тогава има два вида поражения, външно и вътрешно, външно е когато отфърчи парче от дифа тряя да се върнем по пътя да си намерите вашето парче инак няма съвпадне, снаждате хакате шина и на предно кои може до сервиза кои не може съжалявам ама остава на място. Вътрешно е когато е вътре не се знае кво има, правим го външно, изваждаме вътрешното, снаждаме, хакаме шина, и пак кой може , до сервиза кой не може отива на Краси варианта Това последното който не го разбра не е живял през 80те години 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #6 Отговорено 15 Май, 2016 Моята тресеше при пълен ляв и десен неустоимо. Вчера бях до Юбико и смених маслото в дифа....все едно карам друга кола, макар и да съм минал не повече от 50 км. Тресенето почти изчезна веднага след излизането от сервиза и усещам , че се подобрява още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #7 Отговорено 16 Май, 2016 (Редактирано) Моята не е имала проблеми с завиването, в смисъл когато завивам си е като кола с предно няма тропане лопане вибрации и т.н. обаче имам неприятен шум в дива когато я засиля...дали обаче е от дифа не знам, предполагам че може да е и лагер на главина задна или нещо подобно пък може да е и игления лагер на дифа защото при завой нямам промяна в звука се си вие....даже когато намалявам леко почуква цък цък цък цък цък...доста деразнещо.. двойното си работи супер, нямам затягане в завой...ама как да оставновя от къде идва шума...вдигах я на трупчета шума почти го нямаше чуваше ми се нещо от задно ляво колело ама как да съм сигурен? Мерси! (онзи ден смених маслото с 1 литър масло на хонда за дифове....трябва да е ок маслто) Редактирано 16 Май, 2016 от HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #8 Отговорено 16 Май, 2016 (Редактирано) Възможно е и висящият лагер да вие. И аз имам леко виене при определена скорост, но не мога да установя от къде е. Скоро сменях лагер на главина на предно ляво, но нищо чудно и десният да е пътник. Редактирано 16 Май, 2016 от alman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #9 Отговорено 20 Май, 2016 Някакви идей как да разбера от къде идва виенето ? Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 20 Май, 2016 Така ли свири https://www.facebook.com/tsvetan.semkov/videos/g.82943005984/10208712453755268/?type=2&theater Ако да начи е от висящия лагер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #11 Отговорено 20 Май, 2016 Здрасти, Чух го тва ама тва виене го има когато се включи двойното само и то е от феродовите пластини в дифа трябва да се полират и се оправя....но при мене е друго докато си караш се чува...и е с оборотите на кардана начи не е от лагер по гумите....явно е нещо или дифа или тоя лагер.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #12 Отговорено 5 Юни, 2016 Колега хонда, не може да получаваш ЛС вече, а се опитах да ти пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #13 Отговорено 13 Юни, 2016 Здравей,Пробвай пак изтрих си съобщенията за да мога да получавам. МерсИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #14 Отговорено 5 Юли, 2016 извинявам се че се намесвам в темата...но гледам че е за разни шумове....та ако може да си споделя болката и аз,та ако някой ме светне къде да търся проблема...а той е следния....при скорост от 45км до към 50км на 4-та...и да речем от 50км до 60км на 5-та,се чува странен шум...нещо като виене или по-скоро като пристъргване...извинявам се но и аз незнам като какво да го определя...на 90% съм сигурен че е отзад...все едно както се върти колелото и да опира в нещо...обслужена е преди месец тотално всичко....другото което е че при същите горе-посочени параметри ако не натискам газта,не се чува нищо...но когато съм в тези параметри и подам газ се чува....отнемам газта...изчезва....благодаря на всеки отзовал се предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове