weskodilow 2 #1 Публикувано 11 Май, 2016 Колеги,бесен съмПо професия съм телевизионен техник.С музики и видео съм на Ти от 40г. но имам спеше проблем.От един месец няколко пъти ми се случва сутрин да пътувам и акумулатора гасне.Имам над сто зарядни-това ми е болестзареждам за десетина минути и-тръгвам.После зареждам по няколко часа,а на вилата по 2 дена.Явно съм за акумулатор.Бесен съм,че преди малко ми се наложи да ходя по болници и ядец.Заредих,запалих,и на дисплея-иска код.Нямам време да чета в нета,а моля,ако някой може сега да ми каже как се вкарва кода,цифрите ги имам.5 цифрен код.Как и с кои бутони се въвежда кода и запаметява?-моляКато остана свободен ще ровя в нета и ще разбера,но имам нещо в предвид да питам така спешно!Благодаря в аванс!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #2 Отговорено 11 Май, 2016 Отгоре над поста ми пише-Хирурзите полудяха........АЗ също...Вече 5 месеца ходя по доктори след едно уж...невинно падане и счупих крак.5месеца ходене по мъките,две операций и подхвърляне от доктор на доктор и все проблеми.Две съседки,оперирани с тазобедрени стави вече ходят и работят,а аз-лежа,ходя по доктори,плащам за какво ли не-и още съм инвалид с бастуни.Извинете за личните проблеми и дано всички ви заобиколи моя проблем,ама кво да се прави-живот,ни да го оставиш,ни да го смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 11 Май, 2016 По спомен, въвеждаш кода от самите бутони за станциите 1 2 3 4 5 6 ,Като спазваш последователността на твоя код, който имаш. Пример: ако кода ти е 24631 натискаш първо бутон 2, после 4 и така до края. Ако правилно си го въвел , радиото тръгва и си го помни /до следващото откачане на акумулатора. Обаче трябва да си запаметиш отново, станциите и настройките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smoky 18 #4 Отговорено 11 Май, 2016 (Редактирано) Когато ти изпише "code" въвеждаш цифрите както са си 2 за 2 , 5 за 5 и така всички цифри от кода Оопс дублирал съм се с колегата Редактирано 11 Май, 2016 от smoky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 11 Май, 2016 Относно счупения крак мога да кажа ,че забраних на докторите да ме пипат.Искаха операция да ми правят за едни велики пари и като отидох на личен контролен преглед пред личиния кабин на хирурга видях се редовни сакати клиенти.......Лежах 6 месеца с гипс ,който си купих от интернет и си сложих самичък и даже за риба ходих в инвалидния стол. Вече 5 години си кътам....естествено се пазя като скачам от над 1 метър..Сори за спама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #6 Отговорено 12 Май, 2016 Благодаря ви колеги,ей сега ще опитам да сляза на един крак и две патерици да пробвам кода.Не съм свалял акумулатора,просто е свършил.Окото си му е зелено,но явно има мъртва клетка.След десетминутно зареждане си пали и така цял ден,само сутрин първото палене е проблем.Имам и Голф-3 със същия проблем,ама вече съм го отписал-стърчи на поляната пред блока и чака бракуване.Ще се купува акумулатор,то е ясно,но още не знам на коя марка да се спра.Която и да е,няма значение за 45Ah цените не са големи.А да използвам случая и тази тема да спомена опит от други коли.За да не се налага прекодиране на радиото при сваляне на акумулатора,аз ползвам един малък-7.2Ah от алармени системи и го връзвам паралелно на оригиналния.След това свалям този,на колата и го зареждам,като през това време допълнителния поддържа паметта на радиото и тази на бордкомпютъра.И така избягвам проблеми с кодовете и евентуално с компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #7 Отговорено 13 Май, 2016 Извинявам се,че не успях да пиша още вчера,но днес го правя.Намерих кода от сервизната книжка и радиото тръгна,но останаха два проблема.единя е,че навигацията изписва някаква грешка в ДВД диска,а той е оригинален с колата и преди да падне акумулатора си беше в ред.Другият,е че често гасне подсветката и дисплея остава тъмен,а радиото работи.Има ли някакво ресетиране на радиосистемата?Опитах се от руския сайт на Хонда да изтегля книгата с техническите характеристики на мотора и др. периферий,но нещо не успях,а английския не ми е от най-добрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 13 Май, 2016 Сега е време вече да кажеш какво е CRV-то и оборудването му... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weskodilow 2 #9 Отговорено 14 Май, 2016 CRV II 2003г. 150 коня,2.0л. мотор навигациа,радио,CD,DVD големия дисплей,десен волан,4х4 и какво по-точно незнам.Днес забелязах,че дисплея свети само,когато двигателя работи.При една степен назад от контакта,радиото работи,а дисплея е тъмен.Преди разкодирането не беше така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DanielchoOo 0 #10 Отговорено 30 Април, 2018 Колеги имам проблем Свалях таблото да сменям крушки и уви сд-то иска код,а код нямам...Пробвах с ВИН и серийния номер на СД-то но ми дава,че е грешен ВИН-а.Може ли някой да помогне? ВИН:Shsrd87604u227578 СД сериал: 30023099 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове