Jump to content
weskodilow

CRVII -код на радиото

Recommended Posts

Колеги,бесен съм!!!По професия съм телевизионен техник.С музики и видео съм на Ти от 40г. но имам спеше проблем.От един месец няколко пъти ми се случва сутрин да пътувам и акумулатора гасне.Имам над сто зарядни-това ми е болестзареждам за десетина минути и-тръгвам.После зареждам по няколко часа,а на вилата по 2 дена.Явно съм за акумулатор.Бесен съм,че преди малко ми се наложи да ходя по болници и ядец.Заредих,запалих,и на дисплея-иска код.Нямам време да чета в нета,а моля,ако някой може сега да ми каже как се вкарва кода,цифрите ги имам.5 цифрен код.Как и с кои бутони се въвежда кода и запаметява?-моля!!!Като остана свободен ще ровя в нета и ще разбера,но имам нещо в предвид да питам така спешно!Благодаря в аванс!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре над поста ми пише-Хирурзите полудяха........АЗ също...Вече 5 месеца ходя по доктори след едно уж...невинно падане и счупих крак.5месеца ходене по мъките,две операций и подхвърляне от доктор на доктор и все проблеми.Две съседки,оперирани с тазобедрени стави вече ходят и работят,а аз-лежа,ходя по доктори,плащам за какво ли не-и още съм инвалид с бастуни.Извинете за личните проблеми и дано всички ви заобиколи моя проблем,ама кво да се прави-живот,ни да го оставиш,ни да го смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен, въвеждаш кода от самите бутони за станциите 1 2 3 4 5 6 ,Като спазваш последователността на твоя код, който имаш.  

Пример: ако кода ти е  24631  натискаш първо бутон 2, после 4 и така до края.

Ако правилно си го въвел , радиото тръгва и си го помни /до следващото откачане на акумулатора.

Обаче трябва да си запаметиш отново,  станциите и настройките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато ти изпише "code" въвеждаш цифрите както са си 2 за 2 , 5 за 5 и така всички цифри от кода

Оопс дублирал съм се с колегата

Редактирано от smoky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно счупения крак мога да кажа ,че забраних на докторите да ме пипат.Искаха операция да ми правят за едни велики пари и като отидох на личен контролен преглед пред личиния кабин на хирурга видях се редовни сакати клиенти.......Лежах 6 месеца с гипс ,който си купих от интернет и си сложих самичък и даже за риба ходих в инвалидния стол.

Вече 5 години си кътам....естествено се пазя като скачам от над 1 метър..Сори за спама

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,ей сега ще опитам да сляза на един крак и две патерици да пробвам кода.Не съм свалял акумулатора,просто е свършил.Окото си му е зелено,но явно има мъртва клетка.След десетминутно зареждане си пали и така цял ден,само сутрин първото палене е проблем.Имам и Голф-3 със същия проблем,ама вече съм го отписал-стърчи на поляната пред блока и чака бракуване.Ще се купува акумулатор,то е ясно,но още не знам на коя марка да се спра.Която и да е,няма значение за 45Ah цените не са големи.А да използвам случая и тази тема да спомена опит от други коли.За да не се налага прекодиране на радиото при сваляне на акумулатора,аз ползвам един малък-7.2Ah от алармени системи и го връзвам паралелно на оригиналния.След това свалям този,на колата и го зареждам,като през това време допълнителния поддържа паметта на радиото и тази на бордкомпютъра.И така избягвам проблеми с кодовете и евентуално с компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,че не успях да пиша още вчера,но днес го правя.Намерих кода от сервизната книжка и радиото тръгна,но останаха два проблема.единя е,че навигацията изписва някаква грешка в ДВД диска,а той е оригинален с колата и преди да падне акумулатора си беше в ред.Другият,е че често гасне подсветката и дисплея остава тъмен,а радиото работи.Има ли някакво ресетиране на радиосистемата?Опитах се от руския сайт на Хонда да изтегля книгата с техническите характеристики на мотора и др. периферий,но нещо не успях,а английския не ми е от най-добрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е време вече да кажеш какво е CRV-то и оборудването му...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV II 2003г. 150 коня,2.0л. мотор навигациа,радио,CD,DVD  големия дисплей,десен волан,4х4 и какво по-точно незнам.Днес забелязах,че дисплея свети само,когато двигателя работи.При една степен назад от контакта,радиото работи,а дисплея е тъмен.Преди разкодирането не беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем :( Свалях таблото да сменям крушки и уви сд-то иска код,а код нямам...Пробвах с ВИН и серийния номер на СД-то но ми дава,че е грешен ВИН-а.Може ли някой да помогне?

ВИН:Shsrd87604u227578

СД сериал: 30023099

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...