tosheftw 0 #1 Публикувано 24 Март, 2016 Водих я по сервизи няма течове,уж всичко е наред,но ми гълта доста яко антифризец,какви може да са вариантите? Колеги ми думат за издухана гарнитура ако е така какво следва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 24 Март, 2016 Щом няма теч значи е издухала гарнитурата.Трябва да се отваря главата.Хубаво е след като ще я отваряш да смениш и сегментите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 25 Март, 2016 Колега джапанка нали ти все се оплакваш че хондите били "масларки".Пък и да различни ремонти са,но после като реши да ги смени няма ли пак да сваля главата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #4 Отговорено 25 Март, 2016 (Редактирано) Предната ми кола беше така. Губеше антифриз без да има течове. Проблема се отличава като от ауспуха изилиза повече пара. Ремонта е само от горната част на двигатела. Гарнитура на глава, гарнитура капак клапани, гарнитура колектори 2бр, гумички клапани, шлайфане глава, хидротест и напасване на клапани. Сумата беше около 400лв.+ За сегменти не мисли. Там ремонта е доста по-голям и се отваря и от долу. Редактирано 25 Март, 2016 от h5rov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tosheftw 0 #5 Отговорено 26 Март, 2016 Ех,ами благодаря за мненията..А дали е възможно да ме насочиш някъде? Аз съм от Варна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
A.Aleksandrov91 3 #6 Отговорено 27 Март, 2016 Ех,ами благодаря за мненията..А дали е възможно да ме насочиш някъде? Аз съм от Варна Дидо в Левски до втори корпус на ВИНС. Занимава се само с Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #7 Отговорено 30 Март, 2016 А дали не е възможно да е от изпратилят, ако колата има газ. Просто по-безболезнен вариант. Иначе колегите са прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoyan1978 2 #8 Отговорено 30 Март, 2016 Колега , най-вероятно имаш "пробита" гарнитура на цилиндровата глава-между блока и главата. Смяна на гарнитурата , най-вероятно и шлайфане на главата за всеки случай. Миналото лято на една Астра се губеше около 1 л на всеки 150 км - оказа се "пробита" гарнитура на 4-ти цилиндър. След смяната всичко е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 30 Март, 2016 При прогоряла гарнитура рано или късно ще пресече маслото на майонеза... Освен това ако е много, започва да излиза от ауспуха бял пушек. По-малко вероятно, но се случва, ако е малък теча и капе/стича на гореща повърхност, той се изпарява и е трудно да се открие. Преди години, на руска кола правих проба и открих такъв теч- на стара капачка за радиатор пробих/запоих 6мм тръбичка и надух системата с помпата за гуми около 0.8 атм и видях вече теча на студено... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове