Jump to content
Тонко ТТ

Здравейте колеги

Recommended Posts

Здравейте колеги!От 3-4 год. следя форума без да съм се регистрирал , а малко преди това си купих и първата Honda CR-V
бензин 128 к. 98г.Това е и първият автомобил /а съм сменил много/ който продадох и след това буквално плаках.Железен
автомобил.Сега съм с CR-V 2ген.дизел 2006год.много добър много съм доволен и от него -засега без никакви проблеми
с изключение на малки ядове със спирачките и малко биене във волана след 120км.След престъргване на предните дискове
/на място/проблема с чукането в педала на спирачките вече го няма но още продължава като цяло което го отдавам на
задните дискове.Тях съм ги купил и мисля да ги сменя както и почистване на апарати буталца и т.н.Следва обезвъздушаване
което като технология съм го правил ОБАЧЕимам един въпрос свързан с тази процедура-при помпене трябва ли да е запален
двигателят защото съм чувал мнения че ако не е запален се преебава сервото?И друго трябва ли да се обезвъздушава ABS-а
при положение че ще отварям само задните апарати?Още нещо-искам да проверя биенето на полуоските и за целта трябва
доколкото съм чел тук да вдигам предно дясно колело заедно със задно ляво и предно ляво със задно дясно така ли е?
Благодаря предварително на всички отзовали се!Лек и безавариен път ви пожелавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

По логично е, да не търси причина за биенето в задните дискове или полуоските, а в криви джанти или гуми. 

Но щом имаш нови дискове ги сменявай, смени и накладките, почисти и смажи, и водачите на самите апарати. 

След престъргването на предните дискове, смени ли накладките с нови и прегледа ли им спирачните апарати и водачите им? 

Също хубаво е, да смениш спирачната течност на цялата система и ако го направиш, съм 99% сигурен че нещата ще си дойдат на място.

Това за  скапването на ABS-а , не ми се връзва, но както ти е удобно така го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като Емича не мисля, че търсиш където трябва.

Обикновено криви гуми или джанти тресат на определена скорост.

А спирачни дискове.....както е съвсем логично-само при натискане на спирачка. Което впрочем ти не споменаваш! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъшност според мен а може и да греша проблемите са два-тресене след 110-120км и отделно при спирачките.Защо си мисля така-вибрацийте на волана започнаха малко след като смених зимните гуми миналата пролет .После се започна ходене по гумаджий и т.н. всички казваха гумите и джантите са ОК нещата малко се оправиха / но не съвсем / след като ги обърнах предни и задни.Преживях го някак и си мислех че след като сложа тази зима пак зимните ще се оправи да ама не!!! Апроблема със спирачките започна около средата на лятото първо ми задържаха  задните раздвижих ги с wd и се оправиха а малко след това започна чукане по педала при спиране .Престъргах предните без да ги свалям резултата беше добър - няма вече чукане но спира малко на тласъци което го отдавам на задните дискове .На места са ръждасяли и затова ще ги сменям.Относно питането на Емича-в сервиза в Бургас решиха че не е нужно да сменят накладки а какво още са правили не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След престъргването е трябвало да сложиш нови накладки.

Направи това което ти казах в предното мнение - раздвижи и смажи водачите на всички спирачни апарати,защото само с wd не е решение.

След което, ако не е късно сложи нови накладки и задължително смени спирачната течност и обезвъздуши системата.

Направиш ли го това,няма да имаш чукане на педала и вибрации при спиране.

Твърде вероятно е и да ти изчезне и биенето след 120 км.

Направи го това и пиши.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК колега сега събота неделя надявам се да е хубаво времето ще го направя това и ще пиша за резултата.Благодаря. 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Ето какво свърших и какви са резултатите!?Смених спирачната течност/TRW/ задни дискове/TRW/ и накладки/WOKING/ .Почистени и смазани са водачи и бутала обаче проблем-по буталата има язви!Сглобих всичко отново и обезвъздуших! Резултатът е -вибрацията по волана намаля значително ,но не нацяло ,а спирачките /задните/ не задържат но греят.Минал съм ок.50 км.Джантите са леко топли ,а дисковете ок.70-90градуса страх ме е да не ги прегрея.Сега търся бутала да ги сменя.А дали това е причината???Дайте мнение моля !Благодаря предварително!Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо не казваш за ръчната спирачка. Това във връзка с греенето на задните спирачки.

 

п.п. При мен също има много леки вибрации във волана при скорост около 130 км/ч ... но не ми пречи :)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А предните накладки дали ги смени, че не се разбира?

Щом си сменил задните дискове, обърна ли внимание на накладките за ръчната спирачка , също регулира ли ги, защото може и от тях да ти грее леко.

Тези накладки които си сложил, не са ми познати но е твърде вероятно да имат по-дебело феродо и от там да позадържат и да понагрейват. Ако си ги сложил трудно , значи са по-дебели и ти го казвам защото миналата година когато сменявах и аз накладки се получи точно това . Разбрах го след два дни, като сверих дебелината на оригинални накладки с тези които бях купил.

 

п.п. Краси ме е изпреварил за ръчната, а относно буталцата- еми възможно е и ето ти една възможност за  задните буталца, нали за тях казваш че са с язви:

http://namaleniavtochasti.com/accord-cu2-2008-/19957-43215-s7a-003-0376rd5r-honda-acura-butalo-zaden-spirachen-aparat.html

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са испански и ме уверяваха че са меки затова ги взех-ще ги проверя за размера.Ръчната умишлено не я пипах за да не я пренатегна нещо лови почти накрая.Благодаря за линка за буталцата ще ги проверя че няколко магазина ми излизат със същия диаметър но са по дълги с 9 мм.Предните накладки не съм ги сменял принципно там нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по повод греенето на спирачките ми!Благодаря на колегите които се включиха ,специално на Emicha :bow:

 

А предните накладки дали ги смени, че не се разбира?

Щом си сменил задните дискове, обърна ли внимание на накладките за ръчната спирачка , също регулира ли ги, защото може и от тях да ти грее леко.

Тези накладки които си сложил, не са ми познати но е твърде вероятно да имат по-дебело феродо и от там да позадържат и да понагрейват. Ако си ги сложил трудно , значи са по-дебели и ти го казвам защото миналата година когато сменявах и аз накладки се получи точно това . Разбрах го след два дни, като сверих дебелината на оригинални накладки с тези които бях купил.

 

п.п. Краси ме е изпреварил за ръчната, а относно буталцата- еми възможно е и ето ти една възможност за  задните буталца, нали за тях казваш че са с язви:

http://namaleniavtochasti.com/accord-cu2-2008-/19957-43215-s7a-003-0376rd5r-honda-acura-butalo-zaden-spirachen-aparat.html

Вчера цял ден ме човърка това за накладките и вечерта като се прибрах ги отворих.Оказа се ,че влизат много плътно в леглата и ,че суркат горе по ръба и доло в основата на дисковете.Съответно ги запилих леко да влизат свободно по леглата ,а на феродото му направих отвсякъде фаска 3мм. Резултатът е ОК. Благодаря отново за съветите.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...