Jump to content
MorpheuSS

Съвместимост за дясно вътрешно каре за HR-V

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От днес съм собственик на ХР-В 2000г. 105 кончета, предно предаване. Проблема е че го взех след лек удар в дясната гума от което е изкривен леко носача и карето е излязло от камбанката и лагерчетата ги няма. Пробвах да търся ново каре или употребявано - но само ядове - или продават цялата полуоска или ме филмират с някакви страшни цени и срокове за доставка. Ако някой знае от къде мога да намеря или да поръчам ще съм ужасно благодарен и бирата ще е от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моргите колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че не знам кое е съвместимо с моето, че нито знам размери - имам само кръстачката, пък и ми казаха че по моргите го дават с полуоската само а и е скъпичко като ново - 210 лева. Знам че обикновенно марките използват някои части в повече от 1 модел и това ми е основния въпрос - няма ли съответствие с друг модел хонда, или поне на модела с двойно предаване дали е същото каре че от продавачите на втора употреба части никой не знае, пък не искам да набутвам пари за несъответстващи части и с разправия по връщането им... Предишните ми коли бяха рено и във форума им съм намирал решение на всичките им болежки за разлика от обиколките ми по "всезнаещите" майстори които неведнъж са ми съсипвали здрави части с "компетентно" бърникане. Та затова се обръщам именно към Вас, колеги, които сте минали по този път. Благодаря на всички които прочетат темата, а на помогналите пожелавам безаварийни километри и зелени светофари навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 

 

Малко да повдигна темата, че и на мен ми е интересно дали може да се използва каре от някоя друга хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой ще знае.Нещо ,което не се износва и не се чупи...не се сменя.Външното е 100-на лв и съм сменял,но вътрешно никога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче има 30 % отстъпка от фирма за авточасти и с отстъпката ми падна на 210 лв неоргинално.  :|  Направо съм потресен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100361&hl=

 

Това важи и за теб. Сваляш твоето каре, мериш всички размери и брой шлици и търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По информация от моргаджия вътрешните предни карета са еднакви, поне той ги продава така и не са му върнали още нито 1. С 300 зора убедих друг моргаджия да разкомплектова 1 полуоска и да ми метне карето на скромната цена от 70 лева с маншона че за полуоска ми искаха от 120 до 200 лева. Другият вариант беше да пратя мойта полуоска тук http://www.jizet.eu/ където да ми направят каре по нея (забравих да питам за цената) което е приемлив вариант и евентуално ще го направя ако поръчаното каре не е същото. За съответствията не можах да разбера нищо, макар че приятел ме светна че преди на неговото харви са му сложили от друг модел или поне така му е казал монтьора. Благодаря на отзовалите се колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1 въпрос не по темата, колеги. Отскоро имам харвито но забелязах че на студен мотор като запаля първоночолно работи на около 1500 оборота и като загрее леко пада до около 1100-1150. И така си работи после като стрелката леко играе. Прегледах вакуума ама на вид е ок. Някаква идея от какво може да е? Само да кажа че колата е внос от Италия и още не съм я обслужил така че калпавите ни майстори още не са се учили на нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 1000 оборота да ти работи при  загрял двигател ми се вижда много. И двете ми харвита като загреят работят на около 700 оборота. Може би трябва да се почисти моторчето за празния  ход, а може и датчика за входящия въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл се почистват от отлагания и мърсотия, нали?

Между другото забелязах че и въздушния филтър е като чисто нов - няма 1 прашинка, така че ако датчика е замърсен има логика да има аномалии в работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, другия вариант е да пробваш да откачиш акумулатора за 15 минути и след това да направиш самообучение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А как се прави самообучението? Ако има такава тема ще съм благодарен за 1 линкче.  :whistle:

Между другото моето харви се оказа много пъргаво автомобилче, не знам защо някои колеги го определят като "мъртвец"?!

Редактирано от MorpheuSS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачаш акумулатора за 15 минути след това закачаш и палиш без газ. Колата работи на празен ход без да включваш никакви консуматори, без да подаваш газ, светлини или каквото и да било в продължение на 10-тина минути. След свалянето на акумулатора ще спре да ти работи и автоматиката на шофьорския прозорец. Това се възтановява като го отвориш малко и го затвориш, като задържаш копчето за около минута.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Светеща лампа на контролното табло брои ли се за консуматор?

Ще взема да сменя заглавието на " Да направим ново моето Харви"  :honda:

Редактирано от MorpheuSS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да си първия,дето си реновира Хондата,тук 99% сме го правили.Просто прочети всички теми в подфорума и ще си познаваш колата все едно я имаш от 10 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да си първия,дето си реновира Хондата,тук 99% сме го правили.

Е вече съм го правил с 2 рена и 1 мерцедес, явно това ми е съдбата която съвсем случайно ме хвърли на хонда.

Ако някой от тук случайно си купи рено до 2004 година ще позная 80% от проблемите само по описание.

Само да споделя че харвито много ме кефи и шофирам с удоволствие, даже мисля да отложа слагането на газова уредба че моторчето така мърка че ми е жал да го преправям.

Само да споделя че го взех случайно, нов внос, леко чукнато за 1800 лв. Направо подарък при положение че само карето ме затрудни, и то повече от досегашния ми опит с рено с евтините резервни части от които има в изобилие. Та съм подготвен за реновирането и от прочетеното за марката и специално за модела вадя заключение че ако имам проблеми ще се дължат на предишния собственик ако е бил мърльо, а не на самия автомобил. Доколкото зависи от мен се грижа за колата си както бих искал тя да се грижи за мен. Та вече се ориентирах за маслото да е 5 W 30 от прочетеното но за марката се колебая. Вие какво бихте ми препоръчали и изобщо каква марка/и резервни части са практични като съотношение качество/цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си купя HRV, но имам въпроси в главата си, някой от вас, който вече има такава кола, може ли да ми даде телефон да го питам за съвет.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Juniordimo, имаш ЛС...продавам едно харви, ако те интересува.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...