Jump to content

MorpheuSS

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно MorpheuSS

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 12.01.1976

Profile Information

  • Кара
    HONDA HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ловеч
  1. Според мен е готино пък и обичам да си следя показателите на колата. Като карам кола с мулти дисплей винаги гледам моментен разход и съответно карам по-икономично... А някаква идея за проблема със самодиагностиката?
  2. Между другото като направих самодиагностика с окъсяване на буксата ми излиза 1 дълго и 1 късо мигване само ама не намирам грешка 11. Аз ли неправилно разчитам сигналите или? Сорка за спама..
  3. Здравейте, колеги! Наскоро попаднах на тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=68486 и останах заинтригуван от джаджата. Въпроса ми е някой дали не знае подобна джаджа продава ли се още, къде и колко струва. За обд 2 има, ама с моя късмет моята е обд 1 с двете букси с 2 и 3 пина. Благодарско предварително на всички прочели темата
  4. То ако не си намираме занимавка ще умрем от скука. Пък и 1 приятел каза че може да ми намери за около 1000 лв ударено. С монтажа на частите сам ще се справя. Големия въпрос е дали скоростната кутия е същата и има някъде извод за задно или трябва и тя да се смени. Пък и не ми се разправя да продавам моето и да търся друго. По ще ми е занимателно да го преправя.
  5. А възможно ли е да се надгради Харви само с предно до 4Х4 и ако може какво би било необходимо освен раздатка, кардан, заден мост и окачване?
  6. То и Джеймсън ще взема като трябва.. То май тука във форума трябва направо да съберем с волни дарения пари за 1 кашон Джим Бийм че май няма пост да не си помогнал със съвет и информация..
  7. Извинявам се, 99 година е. Първо ще отида при 1 познат пък ако не стане...
  8. Здравейте, колеги! Като взех Харвито електрониката на абс-а беше със спукана платка и лампата за абс-а светеше. Взех от морга и го смених и спирачките са отлични но нямам абс и лампичката пак свети. Проверих кабелите на датчиците и всичко изглежда наред. Та въпроса ми е може ли да не работи заради запаметена грешка или проблема е другаде и ако е заради предишната повреда има ли начин да се изчисти грешката без да ходя при кожодерите с компютрите? Благодаря предварително.
  9. Е вече съм го правил с 2 рена и 1 мерцедес, явно това ми е съдбата която съвсем случайно ме хвърли на хонда. Ако някой от тук случайно си купи рено до 2004 година ще позная 80% от проблемите само по описание. Само да споделя че харвито много ме кефи и шофирам с удоволствие, даже мисля да отложа слагането на газова уредба че моторчето така мърка че ми е жал да го преправям. Само да споделя че го взех случайно, нов внос, леко чукнато за 1800 лв. Направо подарък при положение че само карето ме затрудни, и то повече от досегашния ми опит с рено с евтините резервни части от които има в изобилие. Та съм подготвен за реновирането и от прочетеното за марката и специално за модела вадя заключение че ако имам проблеми ще се дължат на предишния собственик ако е бил мърльо, а не на самия автомобил. Доколкото зависи от мен се грижа за колата си както бих искал тя да се грижи за мен. Та вече се ориентирах за маслото да е 5 W 30 от прочетеното но за марката се колебая. Вие какво бихте ми препоръчали и изобщо каква марка/и резервни части са практични като съотношение качество/цена?
  10. Светеща лампа на контролното табло брои ли се за консуматор? Ще взема да сменя заглавието на " Да направим ново моето Харви"
  11. А как се прави самообучението? Ако има такава тема ще съм благодарен за 1 линкче. Между другото моето харви се оказа много пъргаво автомобилче, не знам защо някои колеги го определят като "мъртвец"?!
  12. В смисъл се почистват от отлагания и мърсотия, нали? Между другото забелязах че и въздушния филтър е като чисто нов - няма 1 прашинка, така че ако датчика е замърсен има логика да има аномалии в работата.
  13. И 1 въпрос не по темата, колеги. Отскоро имам харвито но забелязах че на студен мотор като запаля първоночолно работи на около 1500 оборота и като загрее леко пада до около 1100-1150. И така си работи после като стрелката леко играе. Прегледах вакуума ама на вид е ок. Някаква идея от какво може да е? Само да кажа че колата е внос от Италия и още не съм я обслужил така че калпавите ни майстори още не са се учили на нея.
  14. По информация от моргаджия вътрешните предни карета са еднакви, поне той ги продава така и не са му върнали още нито 1. С 300 зора убедих друг моргаджия да разкомплектова 1 полуоска и да ми метне карето на скромната цена от 70 лева с маншона че за полуоска ми искаха от 120 до 200 лева. Другият вариант беше да пратя мойта полуоска тук http://www.jizet.eu/ където да ми направят каре по нея (забравих да питам за цената) което е приемлив вариант и евентуално ще го направя ако поръчаното каре не е същото. За съответствията не можах да разбера нищо, макар че приятел ме светна че преди на неговото харви са му сложили от друг модел или поне така му е казал монтьора. Благодаря на отзовалите се колеги.
×