MorpheuSS 0 #1 Публикувано 9 Март, 2016 Здравейте, колеги. От днес съм собственик на ХР-В 2000г. 105 кончета, предно предаване. Проблема е че го взех след лек удар в дясната гума от което е изкривен леко носача и карето е излязло от камбанката и лагерчетата ги няма. Пробвах да търся ново каре или употребявано - но само ядове - или продават цялата полуоска или ме филмират с някакви страшни цени и срокове за доставка. Ако някой знае от къде мога да намеря или да поръчам ще съм ужасно благодарен и бирата ще е от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #2 Отговорено 9 Март, 2016 От моргите колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #3 Отговорено 9 Март, 2016 Проблема е че не знам кое е съвместимо с моето, че нито знам размери - имам само кръстачката, пък и ми казаха че по моргите го дават с полуоската само а и е скъпичко като ново - 210 лева. Знам че обикновенно марките използват някои части в повече от 1 модел и това ми е основния въпрос - няма ли съответствие с друг модел хонда, или поне на модела с двойно предаване дали е същото каре че от продавачите на втора употреба части никой не знае, пък не искам да набутвам пари за несъответстващи части и с разправия по връщането им... Предишните ми коли бяха рено и във форума им съм намирал решение на всичките им болежки за разлика от обиколките ми по "всезнаещите" майстори които неведнъж са ми съсипвали здрави части с "компетентно" бърникане. Та затова се обръщам именно към Вас, колеги, които сте минали по този път. Благодаря на всички които прочетат темата, а на помогналите пожелавам безаварийни километри и зелени светофари навсякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #4 Отговорено 10 Март, 2016 Колега, Малко да повдигна темата, че и на мен ми е интересно дали може да се използва каре от някоя друга хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 10 Март, 2016 Едва ли някой ще знае.Нещо ,което не се износва и не се чупи...не се сменя.Външното е 100-на лв и съм сменял,но вътрешно никога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #6 Отговорено 10 Март, 2016 Едно приятелче има 30 % отстъпка от фирма за авточасти и с отстъпката ми падна на 210 лв неоргинално. Направо съм потресен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #7 Отговорено 10 Март, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100361&hl= Това важи и за теб. Сваляш твоето каре, мериш всички размери и брой шлици и търсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #8 Отговорено 10 Март, 2016 По информация от моргаджия вътрешните предни карета са еднакви, поне той ги продава така и не са му върнали още нито 1. С 300 зора убедих друг моргаджия да разкомплектова 1 полуоска и да ми метне карето на скромната цена от 70 лева с маншона че за полуоска ми искаха от 120 до 200 лева. Другият вариант беше да пратя мойта полуоска тук http://www.jizet.eu/ където да ми направят каре по нея (забравих да питам за цената) което е приемлив вариант и евентуално ще го направя ако поръчаното каре не е същото. За съответствията не можах да разбера нищо, макар че приятел ме светна че преди на неговото харви са му сложили от друг модел или поне така му е казал монтьора. Благодаря на отзовалите се колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #9 Отговорено 11 Март, 2016 И 1 въпрос не по темата, колеги. Отскоро имам харвито но забелязах че на студен мотор като запаля първоночолно работи на около 1500 оборота и като загрее леко пада до около 1100-1150. И така си работи после като стрелката леко играе. Прегледах вакуума ама на вид е ок. Някаква идея от какво може да е? Само да кажа че колата е внос от Италия и още не съм я обслужил така че калпавите ни майстори още не са се учили на нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #10 Отговорено 12 Март, 2016 Над 1000 оборота да ти работи при загрял двигател ми се вижда много. И двете ми харвита като загреят работят на около 700 оборота. Може би трябва да се почисти моторчето за празния ход, а може и датчика за входящия въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #11 Отговорено 12 Март, 2016 В смисъл се почистват от отлагания и мърсотия, нали? Между другото забелязах че и въздушния филтър е като чисто нов - няма 1 прашинка, така че ако датчика е замърсен има логика да има аномалии в работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #12 Отговорено 12 Март, 2016 Да, другия вариант е да пробваш да откачиш акумулатора за 15 минути и след това да направиш самообучение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #13 Отговорено 12 Март, 2016 (Редактирано) А как се прави самообучението? Ако има такава тема ще съм благодарен за 1 линкче. Между другото моето харви се оказа много пъргаво автомобилче, не знам защо някои колеги го определят като "мъртвец"?! Редактирано 12 Март, 2016 от MorpheuSS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #14 Отговорено 12 Март, 2016 Откачаш акумулатора за 15 минути след това закачаш и палиш без газ. Колата работи на празен ход без да включваш никакви консуматори, без да подаваш газ, светлини или каквото и да било в продължение на 10-тина минути. След свалянето на акумулатора ще спре да ти работи и автоматиката на шофьорския прозорец. Това се възтановява като го отвориш малко и го затвориш, като задържаш копчето за около минута. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #15 Отговорено 12 Март, 2016 (Редактирано) Светеща лампа на контролното табло брои ли се за консуматор? Ще взема да сменя заглавието на " Да направим ново моето Харви" Редактирано 12 Март, 2016 от MorpheuSS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 13 Март, 2016 Няма да си първия,дето си реновира Хондата,тук 99% сме го правили.Просто прочети всички теми в подфорума и ще си познаваш колата все едно я имаш от 10 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MorpheuSS 0 #17 Отговорено 13 Март, 2016 Няма да си първия,дето си реновира Хондата,тук 99% сме го правили. Е вече съм го правил с 2 рена и 1 мерцедес, явно това ми е съдбата която съвсем случайно ме хвърли на хонда. Ако някой от тук случайно си купи рено до 2004 година ще позная 80% от проблемите само по описание. Само да споделя че харвито много ме кефи и шофирам с удоволствие, даже мисля да отложа слагането на газова уредба че моторчето така мърка че ми е жал да го преправям. Само да споделя че го взех случайно, нов внос, леко чукнато за 1800 лв. Направо подарък при положение че само карето ме затрудни, и то повече от досегашния ми опит с рено с евтините резервни части от които има в изобилие. Та съм подготвен за реновирането и от прочетеното за марката и специално за модела вадя заключение че ако имам проблеми ще се дължат на предишния собственик ако е бил мърльо, а не на самия автомобил. Доколкото зависи от мен се грижа за колата си както бих искал тя да се грижи за мен. Та вече се ориентирах за маслото да е 5 W 30 от прочетеното но за марката се колебая. Вие какво бихте ми препоръчали и изобщо каква марка/и резервни части са практични като съотношение качество/цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Juniordimo 0 #18 Отговорено 18 Март, 2016 Искам да си купя HRV, но имам въпроси в главата си, някой от вас, който вече има такава кола, може ли да ми даде телефон да го питам за съвет. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #19 Отговорено 18 Март, 2016 Juniordimo, имаш ЛС...продавам едно харви, ако те интересува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове