V.Boychev 3 #1 Публикувано 28 Февруари, 2016 При преминаване през спящи полицаи или неравности по пътя се чува дрънчене на метал. Ходовата част ми е прегледана от механик , скоро я купих и я гледахме отдолу! Предишният собственик ми каза , че имало тампон който се скъсал към ауспуха , но долу всичките са здрави и оригинални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2 Отговорено 29 Февруари, 2016 Ако при натиснати спирачки не се чува значи имаш същия проблем като моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #3 Отговорено 29 Февруари, 2016 В движение се чува без спирачки , да ! Казаха ми съшо ,че над ауспуха има кожух от който може да се чува , незнам какво е обаче дразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #4 Отговорено 29 Февруари, 2016 При мен водачите на спирачните апарати са износени и чукането спира ако са натиснати спирачките. Иначе преди време ауспуха ми се удряше в купето и го изкривихме малко надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #5 Отговорено 29 Февруари, 2016 ок , ще го погледнем пак ауспуха! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikootodesa 1 #6 Отговорено 1 Март, 2016 И аз така се мъчих с едно тропане какво ли не смених и прегледах ! На 3 сервиза я карах и нищо - тропането продължаваше! Накрая се оказа изпуснал десен амортисиор ! След смяна и на двата тропането е по малко,май се оказва рейката да тропа ! Цаката е да не спираш да търсиш какво тропа ! Ако от единият сервиз нищо не открият ,отиваш другаде и така обикалаш все някой ще открие проблема ! Но чукането на метал по скоро си мисля, за тампони на носачи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #7 Отговорено 1 Март, 2016 на 3-ти март ще я закарам да я видят пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikootodesa 1 #8 Отговорено 4 Март, 2016 Закара ли Хондата на сервиз колега ? Пиши ако има някакво развитие по чукането на колата отдолу ! Вярвам,че ще е полезно да споделиш какъв е проблема !Все пак има много активни потребители със 7-ма генерация и ще им е полезно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #9 Отговорено 4 Март, 2016 Днес ще ходя защото шефа на сервиза заминал за Шипка вчера , следобяда ще пиша ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #10 Отговорено 4 Март, 2016 Ходовата част си е ок . Може би дрънченето идва от нещо неукрепено отдолу и ще ходя да прихващам бронята и прочие при един приятел в един цех да видим дали ще продължи да хлопа ! Може да се окаже и от нещо упиращо в метал и ще трябва да се направи гумен тампон. Ще видим другата седмица ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #11 Отговорено 4 Март, 2016 това е рейката колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #12 Отговорено 25 Март, 2016 След обикаляне на няколко сервиза се указа , че найстина има луфт в рейката и тя хлопа ! Казаха ми , че може да се кара така без проблем дълго време. Намерих няколко рейки втора ръка по 150 лв. обаче не се знае с какво качество ще са , а нова немска струва 900 лв. За сега ще се примиря с хлопането и при по сериозен проблем ще я сменя ! Jorko82 указа се прав колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #13 Отговорено 18 Април, 2016 Проблема с хлопането разрешен ! Макферсон тампон на левия амортисьор ,който почти бе скъсан! Смених го и вече от ляво не се чува! Благодаря на майстора за добрата работа ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 18 Април, 2016 Е ,нали и рейката има луфт ,как така не хлопа нищо вече?На моята всичко и е сменено по предницата ,плюс ремонтирана рейка преди година ,сега пак чука рейката -те затова дават 6 месеца гаранция на рейката .Да ама повече няма да я правя -да си лопа там . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #15 Отговорено 19 Април, 2016 Сравнихме с майстора прясно ремонтирана му рейка с мойта и луфта е мининален и на двете. Предният майстор и накладките каза а, че са ми за смяна , а те имат половината феродо )) ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #16 Отговорено 19 Април, 2016 (Редактирано) Е ,нали и рейката има луфт ,как така не хлопа нищо вече?На моята всичко и е сменено по предницата ,плюс ремонтирана рейка преди година ,сега пак чука рейката -те затова дават 6 месеца гаранция на рейката .Да ама повече няма да я правя -да си лопа там . Зависи какво са ти сменяли,рейката има 2 слаби места: 1.Тефлонов слайдер - 40 лв от хонда .Той е най-честата причина 2.Механизъм за натяг на управляващ прът - около 60 лв от хонда.Съдържа много здрава пружина и стоманена/бронзова пета,която подпира пръта.Може да се пробва без смяна,а само с притягане на около + 1/4 оборот или 3.9кг .Има да се разконтри една голяма гайка и после се изважда корпуса.На дизелите и Д сериите ремонта много трудно се прави на място и не знам дали ще може да се бръкне до там от канала. Ако след ремонт на 1 и 2 имаш тракане ,то най вероятно ти идва от някъде другаде...което значи да си смениш майстора Редактирано 19 Април, 2016 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #17 Отговорено 19 Април, 2016 Слайдъра го смениха ,понеже бях го купил от Елито от общите поръчки ,казаха ми че правили и някви втулки по износения размер на пръта.Викаш да се бъркам и нещо друго ли да хлопа?Амортисьори ,тампони и накрайници сменени ,биалетки също.Утре ще откача кормилните накрайници и ще пробвам на свободно като са дали има луфт рейката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #18 Отговорено 19 Април, 2016 Рейката има много специфичен звук като тропа,но не мога да ти го опиша.Ако имаш път към Варна с удоволствие можем да покараме и да те насоча.Погледни си външните накрайници и макферсон тампоните както и пластмасовите втулки на предните амортисьори,които въртят пружините при завиване. Диагностициране : 1.външни накрайници - набиваш вилица за избиване на шернири с лека хлабина.Надяваш една тръба на вилицата и почваш да симулираш лифт. 2.луфтна рейката - хващаш стабилно с ръка Т образния държач на вътрешните накрайници и започваш да клатиш.Там е нормално да има лек луфт,така се проверява слайдера. 3.Счупена пластмасова втулка на пружината - въртиш ляв/десен и един слуша за звуци 4.Тампон макферсон - с ключ 14/17 мм (един от 2та) въртиш гайката на стержина на амортисьора,ако гумата се върти заедно с гайката е ОК.Там трябва да се внимава и отклонението трябва да е 2-3мм не повече,че може да го скъсаш. 5.Колата се клати ляво/дясно възможно най силно и през това се слуша за звуци. Айде успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #19 Отговорено 19 Април, 2016 (Редактирано) Външните накрайници са нови - на 1000 км,при клатене няма никакви звуци и хлопания ,при смяната на амортисьорите всичко е проверено около тях,тампони на носачи и стаб щанга сменени с оригинални ,биалети сменени .Преди ремонта на рейката ,при преминаване по павета примерно звука наподобяваше все едно си взел един профил винкел и го тръшкаш в земята ,страшна работа-сега е по глухо и тъпо чукането.Аз съм обяснил по-назад в темата ама пак да кажа ,значи след ремонта не хлопаше рейката вече ,след месец взе адски да скърца при завой-хората се обръщаха след мен,отивам при майсторите -те разбира се много заети и после на почивка щели да ходят -ела след месец викат и ще я видим ,хубаво ама скърцането за няколко дена още се усили и си викам ще се износи нещо така .Напълних хубаво маншоните с графитна смазка -сухо беше там като в пустиня ,не са сложили нищо за смазка-и скърцането веднага изчезна ,обаче след ден се появи прихлопване пак ,което се усилва и досега.Утре ще откача накрайниците и ще клатя щангите на рейката да видя има ли луфт. Дали може от смазването да се е разхлабила нещо рейката? Редактирано 19 Април, 2016 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #20 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Приятелю рейката ти е ремонтирана от не компетенти хора.Липсата на смазка обяснява сегашния ти проблем... Слайдера е направен от тефлон (има набити метални ограничителни втулки за Т образния държач)за да може да се износва,а не да износва корпуса,където се търка.Идеята да е хвърлиш част за 40 лв,а не цялата рейка за там каквато и е цифрата(не искам да я споменавам хаха). В рейката има оставена технологична кухина за смазка,ще ти приложа снимки . тая кухина се пълни ,рейката се върти пълен ляв/десен за да поеме в допуска на втулките.Слагаш слайдера и правиш всичко равно с грес.Има оставена кухина и в самият слайдер между 2те метални втулки,тази кухина също трябва да се напълни.После слагаш маншона и за по- сигурно може да сложиш още малко и в него да си има.Греста дето ползвам аз е една такава дето седи малко на конци.Баща ми я докара от някъде,цял бидон...смазва и е дълготрайна,по консистенция просто се усеща.Графитната е опция,но не е перфектната за това място. Рейката ти без тая смазка може да блокира,там се търка метал в метал - това е основния водещ прът. Слайдера се износва много лесно,точно това е станало и при теб. Според мен си за смяна на слайдер отново...дано нямаш луфт в основния водещ прът Редактирано 20 Април, 2016 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #21 Отговорено 20 Април, 2016 Днес лошо времето и пръскаше дъжд и не свалих накрайниците ,обаче пък отидох на преглед че беше време вече .Всичко шести номер по колата ,обаче на газовете ме държаха 20 минути докато влезе в нормите на евро3 ,на високи обороти след 2500 хич я няма -много нещо си там в изгорелите газове ,ми тя затова и ми светва лампата за неефективен катализатор отвреме навреме ,викат батка ,виж си там ламбдата или катализатора ,че другия път няма да минеш теста .А-а-а-а-а- ко става тука върви пушка колата ,не пуши ,пък теста не минава .Аз и другата година ще го мина теста ама явно вече ще трябва кеш да бутам . Иначе като видяха резултатите от спирачките им събрах очите от почуда как коват предни и задни -отидоха стрелките над 4,с предишните дискове и накладки не стигаха и 2 ,английските дискове и накладки от Изанаги са супер ,поздрави Петьо ,не били виждали японска кола с такива спирачки ,особено пък с такива яки задни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
magito 0 #22 Отговорено 19 Май, 2016 Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #23 Отговорено 19 Май, 2016 Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г При толкова сменени части може да "ахнеш" . Кажи на твоите майстори да погледна тампоните на лапите на рейката. Самата рейка се крепи на два броя лапи ,които имат малки набити тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
magito 0 #24 Отговорено 20 Май, 2016 Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г При толкова сменени части може да "ахнеш" . Кажи на твоите майстори да погледна тампоните на лапите на рейката. Самата рейка се крепи на два броя лапи ,които имат малки набити тампони. днес ще сменя и тампоните на двигателя и ще ги накарам да погледнат и тези на лапите на рейката.Ако и след тази манипулация не се оправи вече заминава в cars.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове