Jump to content
V.Boychev

7ма генерация

Recommended Posts

При преминаване през спящи полицаи или неравности по пътя се чува дрънчене на метал. Ходовата част ми е прегледана от механик , скоро я купих и я гледахме отдолу! Предишният собственик ми каза , че имало тампон който се скъсал към ауспуха , но долу всичките са здрави и оригинални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при натиснати спирачки не се чува значи имаш същия проблем като моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение се чува без спирачки , да ! Казаха ми съшо ,че над ауспуха има кожух от който може да се чува , незнам какво е обаче дразни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен водачите на спирачните апарати са износени и чукането спира ако са натиснати спирачките. Иначе преди време ауспуха ми се удряше в купето и го изкривихме малко надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така се мъчих с едно тропане какво ли не смених и прегледах ! На 3 сервиза я карах и нищо - тропането продължаваше! Накрая се оказа изпуснал десен амортисиор ! След смяна и на двата тропането е по малко,май се оказва рейката да тропа ! Цаката е да не спираш да търсиш какво тропа ! Ако от единият сервиз нищо не открият ,отиваш другаде и така обикалаш все някой ще открие проблема ! Но чукането на метал по скоро си мисля, за  тампони на носачи ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 на 3-ти март ще я закарам да я видят пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закара ли Хондата на сервиз колега ? Пиши ако има някакво развитие по чукането на колата отдолу ! Вярвам,че ще е полезно да споделиш какъв е проблема !Все пак има много активни потребители със 7-ма генерация и ще им е полезно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя защото шефа на сервиза заминал за Шипка вчера , следобяда ще пиша !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходовата част си е ок . Може би дрънченето идва от нещо неукрепено отдолу и ще ходя да прихващам бронята и прочие при един приятел в един цех да видим дали ще продължи да хлопа ! Може да се окаже и от нещо упиращо в метал и ще трябва да се направи гумен тампон. Ще видим другата седмица !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е рейката колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След обикаляне на няколко сервиза се указа , че найстина има луфт в рейката и тя хлопа ! Казаха ми , че може да се кара така без проблем дълго време. Намерих няколко рейки втора ръка по 150 лв. обаче не се знае с какво качество ще са , а нова немска струва 900 лв. За сега ще се примиря с хлопането и при по сериозен проблем ще я сменя ! Jorko82 указа се прав колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с хлопането разрешен ! Макферсон тампон на левия амортисьор ,който почти бе скъсан! Смених го и вече от ляво не се чува! Благодаря на майстора за добрата работа !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ,нали и рейката има луфт ,как така не хлопа нищо вече?На моята всичко и е сменено по предницата ,плюс ремонтирана рейка преди година ,сега пак чука рейката -те затова дават 6 месеца гаранция на рейката .Да ама повече няма да я правя -да си лопа там .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнихме с майстора прясно ремонтирана му рейка с мойта и луфта е мининален и на двете. Предният майстор и накладките каза а, че са ми за смяна , а те имат половината феродо :))) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ,нали и рейката има луфт ,как така не хлопа нищо вече?На моята всичко и е сменено по предницата ,плюс ремонтирана рейка преди година ,сега пак чука рейката -те затова дават 6 месеца гаранция на рейката .Да ама повече няма да я правя -да си лопа там .

Зависи какво са ти сменяли,рейката има 2 слаби места:

1.Тефлонов слайдер - 40 лв от хонда .Той е най-честата причина

2.Механизъм за натяг на управляващ прът - около 60 лв от хонда.Съдържа много здрава пружина и стоманена/бронзова пета,която подпира пръта.Може да се пробва без смяна,а само с притягане на около + 1/4 оборот или 3.9кг .Има да се разконтри една голяма гайка и после се изважда корпуса.На дизелите и Д сериите ремонта много трудно се прави на място и не знам дали ще може да се бръкне до там от канала.

 

Ако след ремонт на 1 и 2 имаш тракане ,то най вероятно ти идва от някъде другаде...което значи да си смениш майстора  :hondarulez:

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слайдъра го смениха ,понеже бях го купил от Елито от общите поръчки ,казаха ми че правили и някви втулки по износения размер на пръта.Викаш да се бъркам и нещо друго ли да хлопа?Амортисьори ,тампони и накрайници сменени ,биалетки също.Утре ще откача кормилните накрайници и ще пробвам на свободно като са дали има луфт рейката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката има много специфичен звук като тропа,но не мога да ти го опиша.Ако имаш път към Варна с удоволствие можем да покараме и да те насоча.
Погледни си външните накрайници и макферсон тампоните както и пластмасовите втулки на предните амортисьори,които въртят пружините при завиване.

Диагностициране :

 

1.външни накрайници - набиваш вилица за избиване на шернири с лека хлабина.Надяваш една тръба на вилицата и почваш да симулираш лифт.

2.луфтна рейката - хващаш стабилно с ръка Т образния държач на вътрешните накрайници и започваш да клатиш.Там е нормално да има лек луфт,така се проверява слайдера.

3.Счупена пластмасова втулка на пружината - въртиш ляв/десен и един слуша за звуци

4.Тампон макферсон - с ключ 14/17 мм (един от 2та) въртиш гайката на стержина на амортисьора,ако гумата се върти заедно с гайката е ОК.Там трябва да се внимава и отклонението трябва да е 2-3мм не повече,че може да го скъсаш.

5.Колата се клати ляво/дясно възможно най силно и през това се слуша за звуци.

 

Айде успех  :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните накрайници са нови - на 1000 км,при клатене няма никакви звуци и хлопания ,при смяната на амортисьорите всичко е проверено около тях,тампони на носачи и стаб щанга сменени с оригинални ,биалети сменени .Преди ремонта на рейката ,при преминаване по павета примерно звука наподобяваше все едно си взел един профил винкел и го тръшкаш в земята ,страшна работа-сега е по глухо и тъпо чукането.Аз съм обяснил по-назад в темата ама пак да кажа ,значи след ремонта не хлопаше рейката вече ,след месец взе адски да скърца при завой-хората се обръщаха след мен,отивам при майсторите -те разбира се много заети и после на почивка щели да ходят -ела след месец викат и ще я видим ,хубаво ама скърцането за няколко дена още се усили и си викам ще се износи нещо така .Напълних хубаво маншоните с графитна смазка -сухо беше там като в пустиня ,не са сложили нищо за смазка-и скърцането веднага изчезна ,обаче след ден се появи прихлопване пак ,което се усилва и досега.Утре ще откача накрайниците и ще клатя щангите на рейката да видя има ли луфт.

 

Дали може от смазването да се е разхлабила нещо рейката?

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю рейката ти е ремонтирана от не компетенти хора.Липсата на смазка обяснява сегашния ти проблем...

Слайдера е направен от тефлон (има набити метални ограничителни втулки за Т образния държач)за да може да се износва,а не да износва корпуса,където се търка.Идеята да е хвърлиш част за 40 лв,а не цялата рейка за там каквато и е цифрата(не искам да я споменавам хаха).

В рейката има оставена технологична кухина за смазка,ще ти приложа снимки .

 

rack2.jpg

 

тая кухина се пълни ,рейката се върти пълен ляв/десен за да поеме в допуска на втулките.Слагаш слайдера и правиш всичко равно с грес.Има оставена кухина и в самият слайдер между 2те метални втулки,тази кухина също трябва да се напълни.После слагаш маншона и за по- сигурно може да сложиш още малко и в него да си има.Греста дето ползвам аз е една такава дето седи малко на конци.Баща ми я докара от някъде,цял бидон...смазва и е дълготрайна,по консистенция просто се усеща.Графитната е опция,но не е перфектната за това място.

Рейката ти без тая смазка може да блокира,там се търка метал в метал - това е основния водещ прът.

Слайдера се износва много лесно,точно това е станало и при теб.

Според мен си за смяна на слайдер отново...дано нямаш луфт в основния водещ прът :)

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес лошо времето и пръскаше дъжд и не  свалих накрайниците ,обаче пък отидох на преглед че беше време вече .Всичко шести номер по колата ,обаче на газовете ме държаха 20 минути докато влезе в нормите на евро3 ,на високи обороти след 2500 хич я няма -много нещо си там в изгорелите газове ,ми тя затова и ми светва лампата за неефективен катализатор отвреме навреме ,викат батка ,виж си там ламбдата или катализатора ,че другия път няма да минеш теста :o .А-а-а-а-а- ко става тука върви пушка колата ,не пуши ,пък теста не минава :unsure: .Аз и другата година ще го мина теста ама явно вече ще трябва кеш да бутам . Иначе като видяха резултатите от спирачките им събрах очите от почуда как коват предни и задни -отидоха стрелките над 4,с предишните дискове и накладки не стигаха и 2 ,английските дискове и накладки от Изанаги са супер ,поздрави Петьо ,не били виждали японска кола с такива спирачки ,особено пък  с такива яки задни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г

При толкова сменени части може да "ахнеш" . Кажи на твоите майстори да погледна тампоните на лапите на рейката.

Самата рейка се крепи на два броя лапи ,които имат малки набити тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги.При мен проблемът е същият като при вас.Смених двата предни амортесьора с лагерите и тампоните отгоре,смениха всички тампони по предницата+кормилни накрайници и пак нищо.Сменен е и слайдера и пак нищо.Накрая смених и рейката и резултатът е същият,проблема си остана.До тук похарчени 1800лв за части и труд.Да отварям ли скоростната кутия да гледам претискателния диск пружините му.Хондата е 1.6 втек 1.6 110 коня 2001г

При толкова сменени части може да "ахнеш" . Кажи на твоите майстори да погледна тампоните на лапите на рейката.

Самата рейка се крепи на два броя лапи ,които имат малки набити тампони.

 

днес ще сменя и тампоните на двигателя и ще ги накарам да погледнат и тези на лапите на рейката.Ако и след тази манипулация не се оправи вече заминава в cars.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...