Jump to content
didi_pi86

Хонда црв загрява след смяна на термостат

Recommended Posts

здравеите наложи ми се смяна на термостата на хондата ми ,тъикато не исакше да загрява!

Смених го и на прав поглет всичко се оправи,но забелязах че в в последно време колата взе да загрява много!А това е голям проблем. на какво може да се далжи това?

Може ли да са обаркани маркучите на термостата?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли газова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам газова но съм минал с неия около 40-50 хиляди и до сега не е имало проблем ,проблема ми се получи сега селд смяната на термостата,Страх ме е да не съм издухал някояи гарнитура? И затова се чудя от какво може да е , от раменени маркучи кам термостата или дефектен темостат, моля за помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух ? Каво точно имате предвит и как се обезвъздушава сиситемата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух? - По-скоро не, но не е изключено.

Газова? - Неправилно свързани маркучи на изпарителя. Преди смяната термостата е бил постоянно отворен и затова не е прегрявала. По въпроса има доста писано във форума.

Дефектен термостат? - Възножно е. Отваря по-късно, или изобщо не отваря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух -и аз мисля за него ще проверия(но ме съмниява)

А за газовата -Неправелно свързан маркуч на изпарителия, не знам !преди колата си забиваше на едни градоси и краи! парно си иамаше ,не знам направо!

Само да попитам а може ли самия маистор да ми е разменил маркучите които отиват към термостата и от там да загрява.Защото има тема в коиято пише че от ам им се е получил дадения проблем?

 

Ето виж те!

Аз го имах този същия проблем като теб...след 2 години и някакви 40-50к. км. се наложи и смених 2 термостата - и все така. Оказа се една дребна причина, която и аз не мога да си обясня все още.С новия термостат забелязах, че почва да вдига температура когато е спряно или намалено парното. По пътя на логиката стигнах до двата маркуча, които влизат в капачката на термостата. Поне при мен единият е от изхода на парното, а другият - изхода на отоплението на изпарителя. Този от парното обливаше термостата, а от изпарителя - влизаше зад него. Решението открих като им размених местата, за да може този от изпарителя да облива термостата с постоянен поток, а този от парното(дали спряно или не) да е зад него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една снимка би спестила много писане..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимал съм но не мога да кача снимката как ства за да я кача?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите мисля че проблема се разреши оказа се:Газова? - Неправилно свързани маркучи на изпарителя. Преди смяната термостата незнаино защо съм нямал никакви поблеми!!(но след смяната на термстата с Нов си оказа влиянието)

Маистора ми визтанови това те образно свързване и свърза правлно маркучите (имаите предвит че съм карал така 40-50 хил. км )за това се двуомях!

Благодаря за помоща от колегите Хондаджии! Като разгадаия как се качват снимки ще кача снимки преди и след смяната!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...