didi_pi86 1 #1 Публикувано 27 Февруари, 2016 здравеите наложи ми се смяна на термостата на хондата ми ,тъикато не исакше да загрява! Смених го и на прав поглет всичко се оправи,но забелязах че в в последно време колата взе да загрява много!А това е голям проблем. на какво може да се далжи това? Може ли да са обаркани маркучите на термостата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #2 Отговорено 27 Февруари, 2016 Имаш ли газова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 27 Февруари, 2016 Въздух ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didi_pi86 1 #4 Отговорено 27 Февруари, 2016 Да имам газова но съм минал с неия около 40-50 хиляди и до сега не е имало проблем ,проблема ми се получи сега селд смяната на термостата,Страх ме е да не съм издухал някояи гарнитура? И затова се чудя от какво може да е , от раменени маркучи кам термостата или дефектен темостат, моля за помощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didi_pi86 1 #5 Отговорено 27 Февруари, 2016 Въздух ? Каво точно имате предвит и как се обезвъздушава сиситемата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 27 Февруари, 2016 Въздух? - По-скоро не, но не е изключено. Газова? - Неправилно свързани маркучи на изпарителя. Преди смяната термостата е бил постоянно отворен и затова не е прегрявала. По въпроса има доста писано във форума. Дефектен термостат? - Възножно е. Отваря по-късно, или изобщо не отваря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didi_pi86 1 #7 Отговорено 27 Февруари, 2016 Въздух -и аз мисля за него ще проверия(но ме съмниява) А за газовата -Неправелно свързан маркуч на изпарителия, не знам !преди колата си забиваше на едни градоси и краи! парно си иамаше ,не знам направо! Само да попитам а може ли самия маистор да ми е разменил маркучите които отиват към термостата и от там да загрява.Защото има тема в коиято пише че от ам им се е получил дадения проблем? Ето виж те! Аз го имах този същия проблем като теб...след 2 години и някакви 40-50к. км. се наложи и смених 2 термостата - и все така. Оказа се една дребна причина, която и аз не мога да си обясня все още.С новия термостат забелязах, че почва да вдига температура когато е спряно или намалено парното. По пътя на логиката стигнах до двата маркуча, които влизат в капачката на термостата. Поне при мен единият е от изхода на парното, а другият - изхода на отоплението на изпарителя. Този от парното обливаше термостата, а от изпарителя - влизаше зад него. Решението открих като им размених местата, за да може този от изпарителя да облива термостата с постоянен поток, а този от парното(дали спряно или не) да е зад него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 29 Февруари, 2016 Една снимка би спестила много писане.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didi_pi86 1 #9 Отговорено 29 Февруари, 2016 Снимал съм но не мога да кача снимката как ства за да я кача? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #10 Отговорено 29 Февруари, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13641 Пост №27, качване на снимка директно от твоя компютър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didi_pi86 1 #11 Отговорено 3 Март, 2016 Здравеите мисля че проблема се разреши оказа се:Газова? - Неправилно свързани маркучи на изпарителя. Преди смяната термостата незнаино защо съм нямал никакви поблеми!!(но след смяната на термстата с Нов си оказа влиянието) Маистора ми визтанови това те образно свързване и свърза правлно маркучите (имаите предвит че съм карал така 40-50 хил. км )за това се двуомях! Благодаря за помоща от колегите Хондаджии! Като разгадаия как се качват снимки ще кача снимки преди и след смяната! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове