Zdr79 0 #1 Публикувано 24 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравейте, имам Хонда Акорд 2,2 (2004 г) от няколко дена и за съжаление още на 2-я ден ми направи проблем със запалването. Като дам на контакт зеления ключ мига постоянно и не може да запали. Първоначално помислих, че е имобилайзер. отидох на ключар, той обучава ключовете, но те веднага след това губят настройки. Исках да деактивирам или премахна по някакъв начин имобилайзера но ми обясниха, че на този модел не става. Знае ли някой конкретно къде може да е проблема и по-важно как би могъл да се отстрани? Редактирано 24 Февруари, 2016 от Zdr79 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 24 Февруари, 2016 Много странно да не може да се забрани имобилайзера при дизела, пък при бензина да може. Провери го пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdr79 0 #3 Отговорено 24 Февруари, 2016 ми ще проверя и при друг ключар, но тук не става въпрос за дизел или бензин, а за годината на производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 24 Февруари, 2016 Все пак виждам, че си от София, звънни в Бултрако и им обясни проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #5 Отговорено 24 Февруари, 2016 Ако ключовете ти не се оригинални, ако като ги разтръскаш и чуваш нещо вътре в тях.... Това е чипа. Единият от моите е баш такъв, като ми светне лампата на имобилайзера, вадя ключа, разтръсквам го, вкарвам го и паля. Обяснявам си го с тва, че в един момент чипа идва далеч от имобилайзера, след като го разтръскам се намества. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 25 Февруари, 2016 Странно? По принцип ключарите използват силикон и лепят чипа на мястото където трябва да е, така няма нито тракане, нито местене. Може да пробаш :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdr79 0 #7 Отговорено 25 Февруари, 2016 Ми тук проблемът според мен е, че имобилайзерът не разпознава ключовете, а и двата са заводски. Няма дрънкане в тях. А господата от Бултрако съответно не правят диагностики по телефона . Според мен проблемът ми е или в имобилайзера или в инсталацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 25 Февруари, 2016 (Редактирано) Никой не прави диагностика по телефона, аз просто дадох съвет. Диагностика се прави на място, разбира се. Едва ли някой ще ти каже каква е точната причина, точно за този проблем, дистанционно. Ако имобилайзера не разпонава ключовете, трябва да се види защо не ги разпознава, без проверка на място не знам кой би разрешил този проблем. Хубаво си питал тук, но дори някой да ти даде някакъв отговор, не е гаранция, че това е решението на проблема ти, и пак трябва да се диагностицира на място за да се разбере причината, евентуално. Редактирано 25 Февруари, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdr79 0 #9 Отговорено 7 Март, 2016 Здравейте, колеги, за да затворя темата и да спестя на някого подобни главоболия искам да ви кажа, че проблемът ми се оказа в компютъра. След смяна вече всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 7 Март, 2016 Имаш предвид ЕКУ-то? Колко ти струва замяната на ЕКУ-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdr79 0 #11 Отговорено 9 Март, 2016 Взех го 2-ра употреба от мегапартс 137 лв с имобилайзер и ключ а иначе диагностика монтаж и демонтаж 180 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 9 Март, 2016 Егати късмета да ти замине ЕКУ-то. Имаше ли влага в него, беше ли клеясало, изобщо погледна ли го след като бе свалено или не си се занимавал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdr79 0 #13 Отговорено 9 Март, 2016 В мен е личи си, че е отваряно вече. Аз не съм го отварял, но идеята ти не е никак лоша още тази вечер ще видя за какво става дума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 9 Март, 2016 Би било полезно да споделиш какво е състоянието му, и каква е причината да спре да работи. Други някакви проблеми изпитвал ли си със старото ЕКУ, някакви симптоми, откъм двигател, или нещо друго, което вече го няма след смяната на ЕКУ-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deka7a 1 #15 Отговорено 24 Юли, 2016 Здравейте колеги днес имах проблем на моята кола ( Хонда Сивик 6ген хеч 97г) с имобилайзера , проблема го реших но все пак да напиша какво стана и как реших проблема. Така значи давам на контакт светват си лампичките за маслото и акомулатора и тази за имобилайзера ,след което имобилайзера почва да мига и когато пробвам да запаля не върти.И преди ми е правила този номер 1-2 пъти , но когато махна от контакт и върна пак се оправяше. Обаче днес го направи 6 пъти и се филмирах че става сложна работата , преди да почна с по-сложните диагностики помислих и открих виновника. На ключодържателя където ми стои ключа за колата съм сложил и чипа за входната врата на блока... когато са близо един до друг явно се активират и двата чипа и приемника не разпознава сигнала и сработва защитата за неразпознат ключ, поне аз така си го обяснявам. Пробвах доста пъти и всеки път когато ключа на колата и чипа са един до друг немога да запаля , когато е само ключа няма отказ. Това е , ако имате подобен на моя проблем пробвайте първо това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове