Jump to content
denislav_kolev

Размер джанти 6ген. англичанка / БМВ Е30

Recommended Posts

Здравейте колеги,

изпаднаха ми едни джанти на добра цена от БМВ е30 14"6j . Въпросът ми е дали стават за Сивика. Това което намерих за тези джанти като размер е , че са 4х100 и централен 57мм. Дали има смисъл да ходя да ги гледам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоите джанти трябва да са 4х100 ЦО 56

Ще станат, но джанти произведени преди 1990г по подразбиране са много грозни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за втулките четох , но тези който се предлагат са за доста по-голяма разлика в ЦО. А в случая е доста по-малко (1мм) пак ли е нужна такава втулка или може и без нея? ЕТ-то не го знам за момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва втулка. Има вероятност да ти се развиват гайките на колелото, ако ги караш без втулка.

Ще му се развиват друг път. А сека ми обясни защо ще му се развиват щом го казваш. На сивика ЦО е 56,1, а на тези дето пита колегата 57, а сега ми намери втулки за тях.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем да се кара с тях. Само при монтажа трябва да се центроват добре. Това за което по скоро трябва да се внимава, е какъв тип гайки да се ползват, сферични, или конусни- това според леглото на джантата. А това, че джантите преди 1990 са грозни, е пълна глупост. Специално тия от БМВ-то са доста добри и аз съм ги заглеждал, намират се лесно и са евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук не си прав. Как ги измисляш тия неща.... Централният отвор служи само за центровка, не е носеща повърхнина. Не случайно, болтовете/шпилките не се правят от каква да е стомана, именно защото усилието се предава на тях.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранции мога да давам, само ако го правя аз. Зимните ми гуми, са със стоманени опелски джанти,с по голям ЦО, мисля е 57мм. Центроването става без втулки, като се завиват първо 2 срещуположни гайки. Тъй-като леглото е сферично, както и профила на гайката, това се явява вече центровъчна п-на. Проверката става, като както гумата е във въздуха и се завърта на ръка. Елементарно е и няма нищо сложно. Все още съм жив и здрав, а дори едната от гайките е заключваща и няма особени крепежни функции.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога имам чувството, че колегата Japanese fever си пише ей така просто да си намира занимание и винаги ми е интересно и забавно да му чета бисерите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се ходи на място да се види за какво иде реч като се сложат на колата. Иначе и  аз мисля че ще е трудно да се намери втулка 0.9мм която да става за каквото и да е. А тези които видях да се продават за по 2-3лв са пластмасови и едва ли са кой знае колко здрави че да носят каквото и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Жигули с баварски джанти отзад, които освен, че май не се подвеждаха в ЦО, дори и междуболтовото разстояние имаше малка разлика. Не са се развили нито веднъж, което не значи, че оправдавам такова каране.

   За "втулки" мисля можеш да си изрежеш просто ивица ламарина с 0,5мм. дебелина и да я сгънеш по ЦО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...