denislav_kolev 2 #1 Публикувано 23 Февруари, 2016 Здравейте колеги, изпаднаха ми едни джанти на добра цена от БМВ е30 14"6j . Въпросът ми е дали стават за Сивика. Това което намерих за тези джанти като размер е , че са 4х100 и централен 57мм. Дали има смисъл да ходя да ги гледам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2 Отговорено 23 Февруари, 2016 Твоите джанти трябва да са 4х100 ЦО 56 Ще станат, но джанти произведени преди 1990г по подразбиране са много грозни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denislav_kolev 2 #3 Отговорено 23 Февруари, 2016 Да за втулките четох , но тези който се предлагат са за доста по-голяма разлика в ЦО. А в случая е доста по-малко (1мм) пак ли е нужна такава втулка или може и без нея? ЕТ-то не го знам за момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #4 Отговорено 23 Февруари, 2016 Трябва втулка. Има вероятност да ти се развиват гайките на колелото, ако ги караш без втулка. Ще му се развиват друг път. А сека ми обясни защо ще му се развиват щом го казваш. На сивика ЦО е 56,1, а на тези дето пита колегата 57, а сега ми намери втулки за тях. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 23 Февруари, 2016 Няма никакъв проблем да се кара с тях. Само при монтажа трябва да се центроват добре. Това за което по скоро трябва да се внимава, е какъв тип гайки да се ползват, сферични, или конусни- това според леглото на джантата. А това, че джантите преди 1990 са грозни, е пълна глупост. Специално тия от БМВ-то са доста добри и аз съм ги заглеждал, намират се лесно и са евтини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 23 Февруари, 2016 (Редактирано) И тук не си прав. Как ги измисляш тия неща.... Централният отвор служи само за центровка, не е носеща повърхнина. Не случайно, болтовете/шпилките не се правят от каква да е стомана, именно защото усилието се предава на тях. Редактирано 23 Февруари, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 23 Февруари, 2016 Гаранции мога да давам, само ако го правя аз. Зимните ми гуми, са със стоманени опелски джанти,с по голям ЦО, мисля е 57мм. Центроването става без втулки, като се завиват първо 2 срещуположни гайки. Тъй-като леглото е сферично, както и профила на гайката, това се явява вече центровъчна п-на. Проверката става, като както гумата е във въздуха и се завърта на ръка. Елементарно е и няма нищо сложно. Все още съм жив и здрав, а дори едната от гайките е заключваща и няма особени крепежни функции. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #8 Отговорено 23 Февруари, 2016 Понякога имам чувството, че колегата Japanese fever си пише ей така просто да си намира занимание и винаги ми е интересно и забавно да му чета бисерите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denislav_kolev 2 #9 Отговорено 24 Февруари, 2016 Ще се ходи на място да се види за какво иде реч като се сложат на колата. Иначе и аз мисля че ще е трудно да се намери втулка 0.9мм която да става за каквото и да е. А тези които видях да се продават за по 2-3лв са пластмасови и едва ли са кой знае колко здрави че да носят каквото и да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 24 Февруари, 2016 Карал съм Жигули с баварски джанти отзад, които освен, че май не се подвеждаха в ЦО, дори и междуболтовото разстояние имаше малка разлика. Не са се развили нито веднъж, което не значи, че оправдавам такова каране. За "втулки" мисля можеш да си изрежеш просто ивица ламарина с 0,5мм. дебелина и да я сгънеш по ЦО. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове