Jump to content
milen66

Хонда CRV 1998

Recommended Posts

Kолеги от скоро ми изникна един проблем. Хондата ми е бензин автоматик. Когато карам по баир почва да мирише на гума, Проверих гумите не опират никъде  а и това е само ма склон нагоре. Някой ако го е имал този проблем да сподели.

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е , на прав път не мирише, ходих до Кръстова гора и по завоите нагоре замириса страшно много,а и беше топло времето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята е с ръчка но "раздатката" както и казва колегата е еднаква.

И аз качвах Кръстова гора и не съм имал такъв проблем, и до сега никога не съм имал такъв проблем.

А и се чудя как от маслената вана на дисковия съединител мирише на гума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изкачване на баир с много (и остри) завои и миризма на гума предполага:

1. От триенето на гумите в завоите.

2. Прекомерно повишаване температурата на маслото в задния диф.

3. Повишаване температурата в предния диф., предвид усилената му работа в завой.

Това и при двамата.

По т.т. 2 и 3 миризмата май не е точно на гума.

4. При автоматика има вероятност, в описаната ситуация, да прегрее маслото в кутията, поради повишавеното триене на маслото в торк-конвертора и предния диф. Маслото в авт.ск.кутия, торк-конвертора и предния диф е общо, и се охлажда от радиатора за охлаждане на двигателя. Повишаването на температурата на двг води и до повишаване на температурата на маслото в ск.кутия. Обаче и в този случай миризмата май не е точно на гума.

 

п.п. Раздатъчна кутия, каквато имат повечето "джипове" (отделна кутия след ск.кутия), нашите колички нямат. При нас има просто втори венец и втори пиньон в предния диф, които по подразбиране се смазват от маслото в предния диф.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По проходите има едни отбивки за почивка или "пропусни колоната".Там трябва да се почива и се охлажда маслото на автоматика.На по-сериозните джипки се добавят по-сериозни охладители на мястото на двете тръби които минават през водния радиатор или пред него...

Опеченото масло примесено с феродов прах от съедителите на автоматика мирише на препечен циганин...крал мед и изгорил ПВЦ-изолацията :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от гумите не е на 100%  Не би трябвало да се отбивам за да се охлажда. А и проблема го прави и на малък баир примерно около 300-500 метра ако е малко по стръмен , и си мирише точно на гума констатирахме го няколко човека, за това и първо почнах да търся проблема в гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...